quote:
Ik heb ook wel eens zowel de tv als de radio aan om wat geluid om me heen te hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik luister tv terwijl ik zitten te fokken
waarom voel je je dan eenzaamquote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik met iemand tv kijk praat ik met diegene over wat we zien, als ik alleen ben voel ik me eenzaam en ga ik hier zitten spammen terwijl ik tv kijk![]()
denk het welquote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Denk je dat dit () de meest gebruikte smiley in dit topic wordt?
![]()
Dat laatste zal niemand je kwalijk nemenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik met iemand tv kijk praat ik met diegene over wat we zien, als ik alleen ben voel ik me eenzaam en ga ik hier zitten spammen terwijl ik tv kijk![]()
Naja, eenzaam is misschien niet het goede woord, het is meer dat ik me dan ga vervelen omdat de tv niet boeiend genoeg is..quote:
Vooral als we dit blijven doenquote:
Ik droomde vannacht dat ik werd geband omdat ik teveel spamde hierquote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste zal niemand je kwalijk nemen![]()
Dat zal niet zomaar gebeuren hoor, maak je daar maar geen zorgen omquote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik werd geband omdat ik teveel spamde hier![]()
Okequote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal niet zomaar gebeuren hoor, maak je daar maar geen zorgen om
Ik post in KSC meer dan jij hier
dan had ik allang een paar keer een ban gehadquote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik werd geband omdat ik teveel spamde hier![]()
Natuurlijk! Maar een mod kan geen bans geven. Dat kan alleen een Admin of FAquote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke![]()
![]()
Kom jij het anders voor me opnemen tegen de enge mods?
zal wel meevallen toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke![]()
![]()
Kom jij het anders voor me opnemen tegen de enge mods?
Ohquote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar een mod kan geen bans geven. Dat kan alleen een Admin of FA
Jamaar enge droom enzoquote:
Wordt er überhaupt wel eens meegelezen in SC's?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had ik allang een paar keer een ban gehad
ik droom nooit.. (of i.i.g. kan het nooit herinerren.)quote:
Zolang je leuk en normaal post is er niets aan de hand. Dat jij iets actiever bent dan een ander maakt niets uit hoorquote:
Geen idee eigenlijk. Misschien door mods die niets te doen hebben op dat momentquote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt er überhaupt wel eens meegelezen in SC's?
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt er überhaupt wel eens meegelezen in SC's?
Ik herinner juist ontzettend veel dromenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik droom nooit.. (of i.i.g. kan het nooit herinerren.)
Gelukkig maar!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang je leuk en normaal post is er niets aan de hand. Dat jij iets actiever bent dan een ander maakt niets uit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |