Dat is het ook.. ik wil niet eens 100km op vlak en geasfalteerd wegdek doen man laat staan in Ierlandquote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
100 km lijkt me best belachelijk veel eigenlijk
Die 100 km? Serieus? Ik vind dat geen normale uitdaging eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef THEFXR het volgende:
iedereen kan dit met al die coaches en je baan opzeggen
Ja inderdaad.. dit is echt too muchquote:Op zondag 24 maart 2013 21:04 schreef MissJ het volgende:
Chris had beter een wat haalbaardere uitdaging kunnen geven
nee, dat gewicht verliezenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die 100 km? Serieus? Ik vind dat geen normale uitdaging eigenlijk
Dan nog, wat een helquote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Of zou het hierna allemaal berg af zijn?
zo hee ,wat een grap ....quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zo diep als haar voormalige decollete?
thats gone, my son, its a wrapquote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zo diep als haar voormalige decollete?
Dat scheelt natuurlijk wel, bergaf moet je nog wel bewegen met je benen maar je hoeft geen kracht meer te zetten.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Of zou het hierna allemaal berg af zijn?
Dat kan ie, hij is een baas en hoekt iedereen zo neer.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
Mofo, gewoon zo'n presentatie onderbreken..
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan ie, hij is een baas en hoekt iedereen zo neer.
+ kraaien neusquote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ben blij dat de ramen er nog in zitten, de tering wat een kraaien geluid
yesssquote:Op zondag 24 maart 2013 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan raakt ze zwanger en vreet ze er 30 kilo aanIk zie het gebeuren
Iedereen vragen of het een tweeling isquote:Op zondag 24 maart 2013 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan raakt ze zwanger en vreet ze er 30 kilo aanIk zie het gebeuren
ook knap dat ze het er eerst aan heeft gevretenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:15 schreef N.icka het volgende:
Meer dan 80 kg afgevallen,,, sodeju wat knap
dat is idd erg triest, wat kunnen ze anders nog....quote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je een oostblokker als man kan hij niet klussen..
illegale alcohol stoken?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is idd erg triest, wat kunnen ze anders nog....
vrouwenhandel?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
roidsquote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
Zij heeft grotere biceps en triceps dan die trainer.
Zuipen!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Arnie Oerlewapper heeft liever dat de kandidaten hier eerst het proces van mogelijke vergoeding door de zorgverzekering doorlopen, dat scheelt poen. Bovendien kun je dan nog een 'hoe is het nu met...' en een 'hoe is het later met...' show makenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
Kijk, hier kunnen ze wel gelijk even al het overtollige huid weghalen voor een echte finale.
Vind dit wel mooier, gewoon gelijk goed af. Verder met je leven zonder het gedoe met tig kilo's huid met alle mogelijke vervelende dingen die daarbij komen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Arnie Oerlewapper heeft liever dat de kandidaten hier eerst het proces van mogelijke vergoeding door de zorgverzekering doorlopen, dat scheelt poen. Bovendien kun je dan nog een 'hoe is het nu met...' en een 'hoe is het later met...' show maken
mmm... goed ideequote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zouden ze dat overtollig vel doorsturen naar brandwondencentra?
Om in Nederland voor een operatie in aanmerking te komen, moet je eerst een jaar redelijk stabiel qua gewicht zijn...quote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Arnie Oerlewapper heeft liever dat de kandidaten hier eerst het proces van mogelijke vergoeding door de zorgverzekering doorlopen, dat scheelt poen. Bovendien kun je dan nog een 'hoe is het nu met...' en een 'hoe is het later met...' show maken
Ja, ik ook, ik vraag me alleen af hoe het zit met het criterium dat in Nederland gehanteerd wordt, dat je één jaar op gewicht moet zijn. Is dat flauwekul en is het echt geen probleem om direct die operatie te doen?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vind dit wel mooier, gewoon gelijk goed af. Verder met je leven zonder het gedoe met tig kilo's huid met alle mogelijke vervelende dingen die daarbij komen.
Denk dat ie nu ook wel gaat afvallenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef THEFXR het volgende:
hehe, nu zit ze met een dikke kerel opgescheept
Heeft ze zelf gedaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verdrietig dat ze zo lang haar leven kwijt is geweest door die verkrachting
dus datquote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef THEFXR het volgende:
hehe, nu zit ze met een dikke kerel opgescheept
of een scheiding, you never know...quote:Op zondag 24 maart 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat ie nu ook wel gaat afvallen.
Voor vergoeding door de zorgverzekeraar wel, maar zou er ook geen arts te vinden zijn die het doet als het programma het betaalt, m.a.w.: is het een medisch criterium of is het een criterium van de verzekeraar?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef linebear het volgende:
[..]
Om in Nederland voor een operatie in aanmerking te komen, moet je eerst een jaar redelijk stabiel qua gewicht zijn...
idd, dat weten we nu pasquote:Op zondag 24 maart 2013 21:31 schreef xFriendx het volgende:
50.000, dat is wel een jaarsalaris, dus een jaartje niet werken maar niets gemist aan inkomsten.
Goede vraag wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
m.a.w.: is het een medisch criterium of is het een criterium van de verzekeraar?
das wel erg zwartquote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef June. het volgende:
Haha, zodat ze er weer aan 50000 dollar bij kan eten als ze eenmaal zwanger is?
kaas taart, in kaas zit echt veel vetquote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe stoppen ze zoveel calorieen in zo'n klein stukje taart?
Die hoeveelheid pasta leek ook weer niet zoveel, maar wellicht zat er iets doorheen wat zorgt voor veel cals.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Komt zo te zien vanuit zorgverzekeringen. Met geld kun je wel bij een kliniek terecht... En vaak hangen er zo te zien ook nog extra voorwaarden aan.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik vraag me alleen af hoe het zit met het criterium dat in Nederland gehanteerd wordt, dat je één jaar op gewicht moet zijn. Is dat flauwekul en is het echt geen probleem om direct die operatie te doen?
Snap het ook niet! Heb dat ook weleens zelf gemaakt en dat was 'maar' 500 kcal..quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
kaas saus ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die hoeveelheid pasta leek ook weer niet zoveel, maar wellicht zat er iets doorheen wat zorgt voor veel cals.
Pastaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Dat bord eten van meer dan 2000 kcal, wat was dat nou?
elke dag meer dan 36.000 kcals naar binnen werken?!!!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Jacqui, Lisa, Larry en Paul zijn extreem zwaarlijvig. Ze eten minstens 10.000 calorieën per dag en Paul lukt het zelfs om iedere dag meer dan 36.000 calorieën naar binnen te werken.
[ afbeelding ]
SBS gaat vandaag ook op de Obese tour met Reporage, 22.55
Waar worden die dingen van gemaakt? Eieren, boter, kilo's suiker, suikerbakkerspoeder, marsepein, suikerglazuur enzovoorts.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef June. het volgende:
[..]
Snap het ook niet! Heb dat ook weleens zelf gemaakt en dat was 'maar' 500 kcal..
36.000quote:Op zondag 24 maart 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Jacqui, Lisa, Larry en Paul zijn extreem zwaarlijvig. Ze eten minstens 10.000 calorieën per dag en Paul lukt het zelfs om iedere dag meer dan 36.000 calorieën naar binnen te werken.
[ afbeelding ]
SBS gaat vandaag ook op de Obese tour met Reporage, 22.55
Ik snap niet eens hoe je het voor elkaar krijgt inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
elke dag meer dan 36.000 kcals naar binnen werken?!!!![]()
![]()
8 kilo friet.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap niet eens hoe je het voor elkaar krijgt inderdaad
Bij mij moesten er 6 pakjes monchou inquote:Op zondag 24 maart 2013 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar worden die dingen van gemaakt? Eieren, boter, kilo's suiker, suikerbakkerspoeder, marsepein, suikerglazuur enzovoorts.
Ja daarom, ik heb hem zelf ook weleens gemaakt, maar daar zaten zeker niet meer dan 1000 kcal per stuk in, eerder de helft idd. Ik heb daarentegen ook weleens een walnotentaart gemaakt die daar dichtbij in de buurt zat... en dan nog bezoek dat vraagt om een tweede en derde stuk ookquote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef June. het volgende:
[..]
Snap het ook niet! Heb dat ook weleens zelf gemaakt en dat was 'maar' 500 kcal..
Dat concept is 100x beter dan de NL versie. Gewoon zo'n vent die eventjes bij je gaat wonenquote:
Dus datquote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat concept is 100x beter dan de NL versie. Gewoon zo'n vent die eventjes bij je gaat wonen
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:04 schreef THEFXR het volgende:
net griekse schotel bestelt met extra frieten
rat millo heeft een uitstraling van een blok grijs betonquote:Op zondag 31 maart 2013 20:15 schreef Maraca het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Radmillo en deze vent dan wist ik het wel
Omdat je anders geen 100% geeftquote:Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef THEFXR het volgende:
waarom moet ie nu weer zoveel pijn lijden??
Radmillo ziet er uit als een oostblokker die bepaalde praktijken uitoefent die ze bij Obese niet hoeven te weten ,,,quote:Op zondag 31 maart 2013 20:15 schreef Maraca het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Radmillo en deze vent dan wist ik het wel
Denk ik ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:21 schreef MissJ het volgende:
deze kerel zou denk ik best wel eens een lekker ding kunnen worden als hij genoeg afgevallen is.
Want je zag het hem doen gisteren?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:21 schreef THEFXR het volgende:
trainer is wel hypocriet, dikke mensen helpen, maar wel zelf de roids spuit zetten.
Hij doet me denken aan Josh Peck van Josh & Drakequote:Op zondag 31 maart 2013 20:21 schreef MissJ het volgende:
deze kerel zou denk ik best wel eens een lekker ding kunnen worden als hij genoeg afgevallen is.
ik eerst!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:22 schreef MissJ het volgende:
Chris die bovenop je springt als je in bed ligt. Mag ie bij mij ook wel doen
ok, vooruit dan maarquote:
Je zou er haast obese van willen wordenquote:
dank jequote:
kan je net zo goed met niks in jehanden doen danquote:Op zondag 31 maart 2013 20:28 schreef MissJ het volgende:
dit gewichtsheffen moeten ze ook met Wendy doen bij de NL Obese![]()
terwijl ik het schreef dacht ik dit ookquote:Op zondag 31 maart 2013 20:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kan je net zo goed met niks in jehanden doen dan
ja, of je gooit haar per ongeluk over je schouder wegquote:Op zondag 31 maart 2013 20:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
terwijl ik het schreef dacht ik dit ook
En dat is erg.. omdat?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, of je gooit haar per ongeluk over je schouder weg
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, of je gooit haar per ongeluk over je schouder weg
ja he.. ik vind hem nogal playerig / macho overkomen.quote:
Hij loopt ook rond met een geladen wapen.quote:
dat denk ik ook!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als hij zich nu al als een macho gedraagt, wat zal hij na afloop dan onuitstaanbaar zijn!
De vrienden houden haar vast zodat ze niet weg kan lopen?quote:
het is een date met anorexia anna of een oude feeksquote:Op zondag 31 maart 2013 20:46 schreef jcdragon het volgende:
Hij wordt afgewezen door de date en krijgt een terugval.
Ben altijd wat huiverig voor hars in mn sterretjequote:
dus dat. Of het is een houding vanuit zijn onzekerheid.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:51 schreef Samson het volgende:
Het is niet dat het m aan zelfvertrouwen ontbreekt...
Ik weet wel zeker van niet, hij denkt, die is binnen, klaar....quote:Op zondag 31 maart 2013 20:53 schreef Maraca het volgende:
Jammer dat z'n vriendin zo dik is. Vraag me af of dat helpt met zijn doel..
Hoop dat zij mee gaat doen met afvallen.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:53 schreef Maraca het volgende:
Jammer dat z'n vriendin zo dik is. Vraag me af of dat helpt met zijn doel..
andere starttijden, kan niet andersquote:Op zondag 31 maart 2013 20:58 schreef Wrijfhout het volgende:
Hij wordt nog wel ingehaald door anderen, betekend dat hij daar eerst op voor lag, of gewoon andere starttijden?
Ben ik ook bang voor. Straks is meneer ook weer dik want dan zijn dan twee tè verschillende leefstijlen. Dat werkt echt nooit.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet, hij denkt, die is binnen, klaar....
idd, dan gaat hij er bijvrouwen op na houdenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:00 schreef mootie het volgende:
Stel hij komt onder de 100kg, dan is hij te knap voor zijn vriendin.
Ik dacht het maar zei het nietquote:Op zondag 31 maart 2013 21:00 schreef mootie het volgende:
Stel hij komt onder de 100kg, dan is hij te knap voor zijn vriendin.
En acne,quote:Op zondag 31 maart 2013 21:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel erg dat hij een vriendin heeft uitgekozen met obesitas!
Dan had ie nog ff moeten wachtenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:02 schreef hexje het volgende:
Ik denk niet dat hij veel keus had bij de slankere vrouwen.
Hij zit niet vast toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ie nog ff moeten wachten
Niet meteen vastleggen.
ja, kostenbesparingquote:Op zondag 31 maart 2013 21:03 schreef Maraca het volgende:
Echt bizar dat ze gelijk onder het mes mogen. In Nederland is dat toch wel anders
Nou het is me vaak opgevallen dat je heel ielige mannetjes ziet bij dikke vrouwen dus andersom moet ook wel mogelijk zijn?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:02 schreef hexje het volgende:
Ik denk niet dat hij veel keus had bij de slankere vrouwen.
Kweenie, ik zag haar hoofd en blik en ik denk niet dat ze hem nog laat gaan zonder dramaquote:Op zondag 31 maart 2013 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij zit niet vast toch?. Niet getrouwd, niks. Hij kan zo bij d'r weg.
Ik vind dat juist niet bizar, het lijkt me nogal demotiverend als je zoooo je best hebt gedaan, zoooo lang, dat je vervolgens nog ns een keertje tijden lang dat gewicht vast moet houden voor het eindelijk eens mag. Dan werk je juist in de hand dat mensen er niet meer voor willen gaan. Als je lijf er weer een stuk beter uit ziet weet je veel meer waar je het voor hebt gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:03 schreef Maraca het volgende:
Echt bizar dat ze gelijk onder het mes mogen. In Nederland is dat toch wel anders
deze is om mee te oefenenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ie nog ff moeten wachten
Niet meteen vastleggen.
Hahah dat misschien niet. Maargoed, even door de zure stalkerappel bijten en klaar. Op naar de slankere, acneloze en make-updragende dames,quote:Op zondag 31 maart 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweenie, ik zag haar hoofd en blik en ik denk niet dat ze hem nog laat gaan zonder drama
Ja, maar nu hebben mensen veel begeleiding. Als ze het op eigen kracht vol kunnen houden is de operatie niet voor niks geweest. De kans op een terugval is vrij groot.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:04 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind dat juist niet bizar, het lijkt me nogal demotiverend als je zoooo je best hebt gedaan, zoooo lang, dat je vervolgens nog ns een keertje tijden lang dat gewicht vast moet houden voor het eindelijk eens mag. Dan werk je juist in de hand dat mensen er niet meer voor willen gaan. Als je lijf er weer een stuk beter uit ziet weet je veel meer waar je het voor hebt gedaan.
4 uur 20 min voor iemand van zijn gewicht is nog best wel rap opzich, doe er zelf ongeveer 2:15- 2:20 overquote:Op zondag 31 maart 2013 20:59 schreef Maraca het volgende:
Godsamme.. als je een latere tijd neerzet dan die vent dan baal je toch wel
oneensquote:Op zondag 31 maart 2013 21:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar nu hebben mensen veel begeleiding. Als ze het op eigen kracht vol kunnen houden is de operatie niet voor niks geweest. De kans op een terugval is vrij groot.
Ik denk (weet ik niet hoor! Correct me if I'm wrong!) dat het misschien ook gevaarlijk is? Want als ze wel gaan jojoën dat dat misschien iets met de littekens doet?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:04 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind dat juist niet bizar, het lijkt me nogal demotiverend als je zoooo je best hebt gedaan, zoooo lang, dat je vervolgens nog ns een keertje tijden lang dat gewicht vast moet houden voor het eindelijk eens mag. Dan werk je juist in de hand dat mensen er niet meer voor willen gaan. Als je lijf er weer een stuk beter uit ziet weet je veel meer waar je het voor hebt gedaan.
risico van het vakquote:Op zondag 31 maart 2013 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk (weet ik niet hoor! Correct me if I'm wrong!) dat het misschien ook gevaarlijk is? Want als ze wel gaan jojoën dat dat misschien iets met de littekens doet?
Ik gun het hem wel hoorquote:
ik ook, moet je voorstellen hoe lang die mensen al bezig zijn en dat het dan nog steeds niet zou mogen, dan zou ik zoiets hebben van: fuck it, op naar McDonalds!quote:
Misschien wordt hij zelf wel een sportinstructeurquote:Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat als hij die operatie achter de rug heeft, dat ie dagelijks tegen zijn vriendin zal zeggen: hee fatso kom eens met die vette reet van je van de bank!
Het is te hopen voor haar!quote:Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien wordt hij zelf wel een sportinstructeur
Inderdaadquote:Op zondag 31 maart 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
Nou zijn zelfvertrouwen is helemaal niks mis meer mee iig![]()
Denk dat als het je gelukt is zò hard te trainen, waar een behoorlijke dosis motivatie en discipline voor nodig is, dat je dan heus niet direct naar de McDonalds gaat,quote:Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef Samson het volgende:
[..]
ik ook, moet je voorstellen hoe lang die mensen al bezig zijn en dat het dan nog steeds niet zou mogen, dan zou ik zoiets hebben van: fuck it, op naar McDonalds!
Overigens.. welke bank? Er staat alleen maar sportapparatuurquote:
haterrrquote:Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef Samson het volgende:
[..]
ik ook, moet je voorstellen hoe lang die mensen al bezig zijn en dat het dan nog steeds niet zou mogen, dan zou ik zoiets hebben van: fuck it, op naar McDonalds!
Pfff, die altijd politiek correcte houding van Nederland. Dan ben ik toch echt wel voor de Amerikaanse opzet van dit programma. Hoppakee, opereren die hap, je leeft maar 1 keer.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Denk dat als het je gelukt is zò hard te trainen, waar een behoorlijke dosis motivatie en discipline voor nodig is, dat je dan heus niet direct naar de McDonalds gaat,. Zo wel, dan ben je die operatie toch al niet waard.
Dan had je je van te voren niet zo vol moeten vreten natuurlijk.
weet je wel, hoeveel dat die operatie kost in de USA?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Pfff, die altijd politiek correcte houding van Nederland. Dan ben ik toch echt wel voor de Amerikaanse opzet van dit programma. Hoppakee, opereren die hap, je leeft maar 1 keer.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet je wel, hoeveel dat die operatie kost in de USA?
Ja, tot je littekens scheuren en weet ik veelquote:Op zondag 31 maart 2013 21:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Pfff, die altijd politiek correcte houding van Nederland. Dan ben ik toch echt wel voor de Amerikaanse opzet van dit programma. Hoppakee, opereren die hap, je leeft maar 1 keer.
ze zijn te snel afgevallen, daardoor hebben ze zoveel velquote:Op zondag 31 maart 2013 21:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, tot je littekens scheuren en weet ik veel. Lekker dan.
Je hoort het ook vaak bij maagbandoperaties. Heel veel afvallen en vervolgens gewoon die shit weer oprekken, wtf. En dat is ook niet zonder weinig gevaar.
Plus, die gasten bij Obese USA zijn die gasten toch nog niet op hun eindgewicht? Moet dat ook niet zo zijn (wederom; weet ik niet hoor)? Want als je je laat opereren en je moet nog 10/20/30 kilo, zit je dan niet weer met hetzelfde probleem, al dan niet minder erg?
Ja, als je meteen van al het negatieve in de toekomst uit gaat kom je er wel....quote:Op zondag 31 maart 2013 21:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, tot je littekens scheuren en weet ik veel. Lekker dan.
Je hoort het ook vaak bij maagbandoperaties. Heel veel afvallen en vervolgens gewoon die shit weer oprekken, wtf. En dat is ook niet zonder weinig gevaar.
Plus, die gasten bij Obese USA zijn die gasten toch nog niet op hun eindgewicht? Moet dat ook niet zo zijn (wederom; weet ik niet hoor)? Want als je je laat opereren en je moet nog 10/20/30 kilo, zit je dan niet weer met hetzelfde probleem, al dan niet minder erg?
Weet ik, maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze zijn te snel afgevallen, daardoor hebben ze zoveel vel
Doel je nou op het laatste? Want ik zou niet zo'n operatie willen, nog 20 kilo kwijt moeten en dan weer overtollig vel hebben?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:15 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, als je meteen van al het negatieve in de toekomst uit gaat kom je er wel....
En nog steeds dik.. die sport niet meequote:
Little big dress,quote:Op zondag 31 maart 2013 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow leuk, zijn vriendin heeft een 'little' black dress aan getrokken voor de gelegenheid...
dan ga je toch gewoon nog een keer onder het mes. Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 31 maart 2013 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doel je nou op het laatste? Want ik zou niet zo'n operatie willen, nog 20 kilo kwijt moeten en dan weer overtollig vel hebben?
Ok, dan nietquote:Op zondag 31 maart 2013 21:17 schreef Samson het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon nog een keer onder het mes. Ik zie het probleem niet
Serieus?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:17 schreef Samson het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon nog een keer onder het mes. Ik zie het probleem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |