This content is currently unavailablequote:Op zondag 24 maart 2013 20:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.facebook.com/wesley.boonstra.3
klaar hij staat bovenaan mijn tijdlijn
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Om te zien wat hij met zijn vrienden deelt, stuur je hem een vriendschapsverzoek.
ook dat nog
oh je bent er zo 1 die kan je niet vertrouwenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.facebook.com/wesley.boonstra.3
klaar hij staat bovenaan mijn tijdlijn
GAY GAYquote:Op zondag 24 maart 2013 20:59 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Ow fuck, de OP verkracht maarja die past zich maar aan, aan mij
Lang niet gesproken, sofje.quote:
ik ken ook jongens die uGGs dragen so wat.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
omijngod ddraagt die jongen naast jou UGG's
met het korte haar die minder mee zingtquote:Op zondag 24 maart 2013 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik kan het filmpje zien
wie ben jij wesley
Mijn stem is gehoordquote:
neequote:Op zondag 24 maart 2013 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
omijngod ddraagt die jongen naast jou UGG's
Ik weet het nietquote:Op zondag 24 maart 2013 21:00 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Lang niet gesproken, sofje.Hoe heb je het uitgehouden zonder mij?
Nee gelukkig niet, was ooit een reportage over op de nederlandse omroep. Wat een paupers, met hun honkbalknuppelsquote:Op zondag 24 maart 2013 21:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja zolang je niet in de witte stad woont.
Hopelijk geen troost gezocht bij andere mannelijke fokkersquote:
Ik heb hem gezien ja, mijn eerste crush uit groep 5 woonde daar.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, was ooit een reportage over op de nederlandse omroep. Wat een paupers, met hun honkbalknuppels
Laten we er heen gaan en persoonlijk die honkbalknuppels in hun reet douwenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien ja, mijn eerste crush uit groep 5 woonde daar.
watquote:Op zondag 24 maart 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
pannenkoek is een kkrstoere boii.
thnx lekker manquote:Op zondag 24 maart 2013 21:03 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Bedankt dat jullie mij hebben teruggenomen in deze close groep, hier een snoepje:
[ afbeelding ]
Nou, VA, stu en jer waren wel lief voor mequote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Hopelijk geen troost gezocht bij andere mannelijke fokkers?
ik kan hem denk ik niet van facebook downloaden en op youtube plaatsen maar ik ga mijn best doenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
he link dat filmpje eens op een manier waardoor ik het ook kan zien
nog steedsquote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, VA, stu en jer waren wel lief voor me
Maar je begrijpt wel dat je ze wel zal moeten laten vallen, nu ik er weer benquote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben slechts een gedachte aan een betere tijd?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
sof kan een heleboel liefde aan.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Maar je begrijpt wel dat je ze wel zal moeten laten vallen, nu ik er weer ben
Die schrijf ik op.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben slechts een gedachte aan een betere tijd?
facebook vidoe converterquote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hoe download je een filmpje van facebook af
Helaas, mijn liefde kan ze alleen hebben in een monogame toestandquote:
Jij bent blond fake assquote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Filmpje van mij zingend: ik ben de linker
Fancoquote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jouw naam veranderd?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ok dan is mijn FOK!-missie geslaagd, doeiquote:Op zondag 24 maart 2013 21:10 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Helaas, mijn liefde kan ze alleen hebben in een monogame toestand
hij ziet er zwaarder uit dan 59 kiloquote:Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Komt omdat ik ziek ben dikzakquote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hij ziet er zwaarder uit dan 59 kilo
Net als biejonseequote:Op zondag 24 maart 2013 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga mijn nationaliteit aanpassen naar afro-amerikaan
Sof verdient het bestequote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ok dan is mijn FOK!-missie geslaagd, doei
Zorg goed voor sof
Niemand gaat je geloven trouwens.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik ben mijn finse nationaliteit zat dan verander ik maar
Dat zal niet makkelijk gaan hoor. Maar genoeg plaats voor jouquote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Maar je begrijpt wel dat je ze wel zal moeten laten vallen, nu ik er weer ben
Jij bent ook lief hoor, maar soms nietquote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben slechts een gedachte aan een betere tijd?
NEE JERquote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ok dan is mijn FOK!-missie geslaagd, doei
Zorg goed voor sof
ow ja ik wil liever nederlands dan zeggen ze niet teminste jij bent buitelands jij komt hier niet werkenquote:
Ik ben een en al liefde.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent ook lief hoor, maar soms niet
De discriminatie moet vreselijk zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow ja ik wil liever nederlands dan zeggen ze niet teminste jij bent buitelands jij komt hier niet werken
NEEEEE!! ONZE DM'S. BIJ WIE LUCHT IK NU MIJN HARTquote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ga toch binnenkort weg :S
ben ik van plan
gaat niet lukken.
nee hoor en ik ga douche en slaap fijne kerstdagen nogquote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De discriminatie moet vreselijk zijn
GASTquote:
Mijquote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
NEEEEE!! ONZE DM'S. BIJ WIE LUCHT IK NU MIJN HART
Daarom wil ik je iets vragen....quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zal niet makkelijk gaan hoor. Maar genoeg plaats voor jou
Ja ik kijk hem nuquote:
hahahahahahahquote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Daarom wil ik je iets vragen....
[ afbeelding ]
moest even ninja editen, beging een foutquote:
ja okequote:
Ja daar had ik het ook over.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
moest even ninja editen, beging een fout
Vrijdag pasquote:Op zondag 24 maart 2013 21:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vrijdag, gaan we een apart topic over maken en alles
Nee niet iets met sofquote:
oh neequote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
Wettelijk gezien mag je trouwen sof en heb je nu dus gewoon ja gezegd.
Haha supersof zit aan mij vast nu, voor altijd gedoemd tot de keuken. Gelukkig kan ze goed bakken, toch sof?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
Wettelijk gezien mag je trouwen sof en heb je nu dus gewoon ja gezegd.
linkquote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
de hemel zei dank het staat op youtube
Waarom dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef arachide. het volgende:
Ik heb mijn vriend al vriendelijk verzocht me voor mijn 26ste ten huwelijk te vragen
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Haha supersof zit aan mij vast nu, voor altijd gedoemd tot de keuken. Gelukkig kan ze goed bakken, toch sof?
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Haha supersof zit aan mij vast nu, voor altijd gedoemd tot de keuken. Gelukkig kan ze goed bakken, toch sof?
''doe dat dansje van die goser''quote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
voor de mensen die mij als een mongooltje willen zien gedragen
ik ga niet de keuken inquote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
waarom doe je dit jezelf aanquote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ja he omgquote:Op zondag 24 maart 2013 21:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
''doe dat dansje van die goser''
wtf_____ die stem
hij is een aandachtshoerquote:
Omdat ik getrouwd wil zijn als ik kinders krijg en ik wil rond mijn 27/28ste moeder worden en niet zwanger trouwenquote:
Beetje veel van hetzelfde dansjequote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Dan kan je er nog mee door? Voordat ie je dumpt hem even veiligstellenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef arachide. het volgende:
Ik heb mijn vriend al vriendelijk verzocht me voor mijn 26ste ten huwelijk te vragen
oh snap ik dacht dat het een referentie was naar de 27 clubquote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik getrouwd wil zijn als ik kinders krijg en ik wil rond mijn 27/28ste moeder worden en niet zwanger trouwen
Wat zei je vriend.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik getrouwd wil zijn als ik kinders krijg en ik wil rond mijn 27/28ste moeder worden en niet zwanger trouwen
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beetje veel van hetzelfde dansje
Met die leuke broodpakkers outfit van de AH, schattigquote:
aj wou me horen zingen, dan kan ze het krijgen ookquote:
ja leuk hequote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Met die leuke broodpakkers outfit van de AH, schattig
Dit geeft een goed gevoel ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
ergens ben ik wel blij dat niemand beschamende videos van mij heeft
Gvdquote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
aj wou me horen zingen, dan kan ze het krijgen ook
ach of mensen mij nu waus vinden of niet maakt voor mij geen verschilquote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
ruim 3 maanden geledenquote:
jep, goed opgemerktquote:
Dus niet erg als ik jouw filmpje hier zet?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit geeft een goed gevoel ja.
mij ook niet maar gelukkig staat het niet op beeld vastquote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach of mensen mij nu waus vinden of niet maakt voor mij geen verschil
net zoals mijquote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef jordyqwerty het volgende:
vrijdag naar de kapper
hoe zal ik het laten knippen
Coup fuckquote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef jordyqwerty het volgende:
vrijdag naar de kapper
millimeteren.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef jordyqwerty het volgende:
vrijdag naar de kapper
Die ga je nu verplicht dragen, dat staat in het huweljkscontract !quote:
He wat?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Dan kan je er nog mee door? Voordat ie je dumpt hem even veiligstellen
Jij hebt geen filmpjes van mij.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus niet erg als ik jouw filmpje hier zet?
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
smoesjesquote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ben trouwens normaal niet zo'n mongool maar ik had die avond echt heel veel opdoe ik niet nog een keer
Jup.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Enige passende reactie lijkt me.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ben trouwens normaal niet zo'n mongool maar ik had die avond echt heel veel opdoe ik niet nog een keer
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach of mensen mij nu waus vinden of niet maakt voor mij geen verschil
Dat klinkt niet zo bestquote:Op zondag 24 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alhoewel ik me wel steeds slechter voel dus ik hoop dat ik het binnenhoud
ik spreek mezelf wel echt tegen heequote:
Jammer, ik dacht we gaan samen dansen op de meetquote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Ja echt nietquote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Die ga je nu verplicht dragen, dat staat in het huweljkscontract !
o dansen doe ik heus wel, maar niet op die manierquote:Op zondag 24 maart 2013 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht we gaan samen dansen op de meet
als jullie dan nog bij elkaar zijn lijkt me dat je er ook wel klaar voor bent.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup.
Al weet hij wel dat als we bij elkaar blijven, dat dat mijn ideaal is
We gaan wel dougie'enquote:Op zondag 24 maart 2013 21:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o dansen doe ik heus wel, maar niet op die manier
Schending! Een vrouw moet ten alle tijden gehoorzamen.quote:
ik zou dat doenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
nou heeft iedereen even kunnen zien hoe achterlijk ik ben? dan haal ik het weer van youtube af
jahoor, wie is de chickquote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
nou heeft iedereen even kunnen zien hoe achterlijk ik ben? dan haal ik het weer van youtube af
Zal wel iets zijn als iemand het hier snel heeft ge reupload en het nu voor eeuwig tegen je wordt gebruiktquote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Denk ik ook welquote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
als jullie dan nog bij elkaar zijn lijkt me dat je er ook wel klaar voor bent.
je schrijft daggeren verkeerd.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We gaan wel dougie'en
Oké klinkt fout
Lijkt me ook van wat ik jou over jullie relatie hoor vertellenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Denk ik ook wel
Ach, ik weet toch al wel een beetje dat mijn vriend niet gewoon een zo-zo relatie is. Ik ga immers met hem samenwonen
Is ook goed. Even onthouden om een broek aan te doen danquote:Op zondag 24 maart 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je schrijft daggeren verkeerd.
Ik ben je vrouw nietquote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Schending! Een vrouw moet ten alle tijden gehoorzamen.
chick? als je de persoon die op de achtergrond zo mongolisch lacht bedoelt.... dat is mijn zusquote:
Mensenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is ook goed. Even onthouden om een broek aan te doen dan
Pics van je zus.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
chick? als je de persoon die op de achtergrond zo mongolisch lacht bedoelt.... dat is mijn zus
picsquote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
chick? als je de persoon die op de achtergrond zo mongolisch lacht bedoelt.... dat is mijn zus
Ik kan toch ook een jurk aan doen. Duhquote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensendie niet naakt naar de meet komen
dit is pas foutquote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We gaan wel dougie'en
Oké klinkt fout
ik zet mezelf misschien wel voor lul maar niet mijn zus, bovendien heb je mij op FB zo moeilijk kan het niet zijn heldquote:
jmmrquote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensendie niet naakt naar de meet komen
Wel geen onderbroek aan he.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan toch ook een jurk aan doen. Duh
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lijkt me ook van wat ik jou over jullie relatie hoor vertellen
Beide = ordinair en sletterigquote:Op zondag 24 maart 2013 21:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
schuren kan nog wel, maar daggeren vind ik zo fucking ordinair
Ik heb een keer met mijn beste vriend lopen daggeren voor de grap. We werden wel raar aangekekenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
schuren kan nog wel, maar daggeren vind ik zo fucking ordinair
Woohoooquote:Op zondag 24 maart 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
Ik zet straks ook een filmpje op youtube
Weet ik. Hij staat toch ook in mn foboquote:Op zondag 24 maart 2013 21:43 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Ik heb echt m'n best gedaan op die paint......
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
Hier nooit gedaan eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
schuren
ogod dat is zo eerste klas
Doe maar een medium colaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:45 schreef ThePast het volgende:
Zo, weer lekker vier uurtjes gewerkt bij de mac !
kom maar naar gelderland danquote:Op zondag 24 maart 2013 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
schuren
ogod dat is zo eerste klas
zelfs van een fokker verwacht ik beterquote:Op zondag 24 maart 2013 21:45 schreef ThePast het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kom maar naar gelderland dan
hahaha aaaawquote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Schuren
(ik durf niet meer sinds er twee jaar geleden aan mij werd gevraagd of ik dat nooit eerder had gedaan omdat ik zo slecht was)
Mede maccerquote:Op zondag 24 maart 2013 21:45 schreef ThePast het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik. Hij staat toch ook in mn fobo
jumpstylen toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
schuren tijdens uitgaan
de macarena of niks
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Schuren
(ik durf niet meer sinds er twee jaar geleden aan mij werd gevraagd of ik dat nooit eerder had gedaan omdat ik zo slecht was)
toen ik 12 was ofzo was dat echt helemaal de bom, ik denk dat ik het nog steeds kanquote:
Ik wel, op de schoolfeestjesquote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier nooit gedaan eigenlijk
Haha jelly omdat meisje hun kontje niet voor je spreidenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:47 schreef Trollscience het volgende:
sorry ik ga niet naar een debielendisco omdat ik zo nodig mijn pik wil klaarschuren x
ik kom ook om te dansen, maar schuren draait vaak ook uit op bekken.... heb ik geen problemen mee voor de restquote:Op zondag 24 maart 2013 21:47 schreef Trollscience het volgende:
sorry ik ga niet naar een debielendisco omdat ik zo nodig mijn pik wil klaarschuren x
Ik kan het nogquote:Op zondag 24 maart 2013 21:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
toen ik 12 was ofzo was dat echt helemaal de bom, ik denk dat ik het nog steeds kan
twee keer springen links recht , en toen was ik m kwijt.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
toen ik 12 was ofzo was dat echt helemaal de bom, ik denk dat ik het nog steeds kan
ik ben net echt gaan staan om te kijken of ik het nog kan, antwoord is jaquote:
Ik ben nog niet klaar met de hoer achter het eerste raamquote:Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef ThePast het volgende:
[..]
Dat word dan 2,25 en 15 cent voor het rietje, kunt u doorijden naar het tweede raam.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Haha jelly omdat meisje hun kontje niet voor je spreiden
sien sien sien!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
Wtf manquote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Schuren
snap ik ook niet, er valt niks te kunnenquote:
Oké dan gaan we jumpen op de meet.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben net echt gaan staan om te kijken of ik het nog kan, antwoord is ja![]()
![]()
Is chaqulien weer bezig, ik zal die malle meid even van het raam halen, onze Chaq is een beetje hitzig de laatste tijd. Zoh dan kunt u weer doorrijden!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:49 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar met de hoer achter het eerste raam
droogneuekn bedoel ikquote:Op zondag 24 maart 2013 21:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan schuren, ik heb seks.
sorry maar dat wijs ik toch echt afquote:
Aziaat en dan ook nog spelfouten makenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
lol ik zie nu pas dat AJ mijn naam verkeerd heeft geschreven in mijn signature
tis gewoon beetje met je tampeloeris tegen haar kont aan staan en beetje halfgebakken er bij dansenquote:
Weten we ten minste dat het een échte aziaat isquote:Op zondag 24 maart 2013 21:51 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Aziaat en dan ook nog spelfouten maken
Een jongen die zijn stijve haast in je bilnaad rijdt en een ander die je telkens probeert te zoenen. Jeejquote:
Jij biedt je aan als testobject?quote:
Je moet ritmisch met je pener bewegen op de beat en tegelijkertijd reageren op de bewegingen van het hitsige vrouwtje voor jequote:Op zondag 24 maart 2013 21:50 schreef Trollscience het volgende:
het enige wat je hoeft te doen is je schaamstreek tegen iemands reet aan te wrijven tog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |