meisje in een string met een groot slobber t-shirt die net voorbij de rug komt ..... is dat raar?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat vinden jongens schattige/leuke kleding bij meisjes
pure nieuwsgierigheid
Ik ook, maar dat weet hij niet, dus ik wil hem sms'en maar dat is zo raar snapjequote:
hoe kom je aan zn nummer danquote:Op zondag 24 maart 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat weet hij niet, dus ik wil hem sms'en maar dat is zo raar snapje
ik neuk je zusquote:Op zondag 24 maart 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Money is een lust.
vraag het aan je zus
deze manquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef Amoeba het volgende:
Dv. Blouse met daaronder een wit hemd/shirt. Wat inkijk, niet te veel.
Daaronder gewoon strakke jeans. Schoenen, njah, bierbestendig he.
o god ben jij appelquote:
hmm dit is wat ik normaal ook draagquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef Amoeba het volgende:
ditquote:Op zondag 24 maart 2013 20:12 schreef Amoeba het volgende:
Je zusje houdt van fruit, want ze eet mijn banaan, ze heeft het zelfs een keer met een ezel gedaan.quote:
Ja maar dat is leukquote:Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hmm dit is wat ik normaal ook draag
houthakkersblousje, wel gewoon op maat, niet zo'n boyfriend fit
hempje eronder
zwarte broek
en all stars
maar ik wil weer wat anders, tis altijd hetzelfde
Door mij heeft je zusje een extra gaatje, bitch pleasequote:Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je zusje houdt van fruit, want ze eet mijn banaan, ze heeft het zelfs een keer met een ezel gedaan.
ligt heel erg aan wie het isquote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat vinden jongens schattige/leuke kleding bij meisjes
pure nieuwsgierigheid
zo oud en nu werd ie pas gehypedquote:
Waarom iets anders aan danquote:Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hmm dit is wat ik normaal ook draag
houthakkersblousje, wel gewoon op maat, niet zo'n boyfriend fit
hempje eronder
zwarte broek
en all stars
maar ik wil weer wat anders, tis altijd hetzelfde
jij stuurt altijd van die outfits, en 9/10 keer vind ik het leuk. dus als jrry het goed vind vind ik het ook goedquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij stuurt altijd van die outfits, en 9/10 keer vind ik het leuk. dus als jrry het goed vind vind ik het ook goed
quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
donderdag ga ik uit en dan ben ik ook jarigdus wil wat anders
nee jongen gewoon pcp nemen en dan dit luisterenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ken het hele nummer verder niet![]()
weet alleen dat het lekker klonk gisteravond
Wel een beetje erg zwart.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar![]()
denk dat ik gewoon een glitter jasje doe met zwart hempje, zwarte broek en random schoenen
dit dus;
[ afbeelding ][ afbeelding ]
gwn lookbook checken allesquote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar![]()
denk dat ik gewoon een glitter jasje doe met zwart hempje, zwarte broek en random schoenen
dit dus;
met hoeveel mensen smoke jij?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
word niet gewaardeerd in de groep waar ik mee smoke
Ook leuk toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar![]()
dit dus;
vind dit ook meer een beetje een coke lied man, van wiet word je juist een beetje mellowquote:Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kendrick danquote:Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hm okequote:Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook leuk toch?
Ik me echt niet zoveel zorgen maken over wat een meisje aan heeftZolang het maar verzorgd is en past
Ben je op zoek naar een kamer trouwens?
ik meestal 2, soms 3 en vroeger altijd met ze 6en maar de politie heb dat verziekt want we mogen niet meer op onze plek komenquote:
oh semi lady gagaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gewoon soms is het geen outfit meer maar meer een kunstobject ofzo
hoe oud was jij ook alweerquote:Op zondag 24 maart 2013 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik meestal 2, soms 3 en vroeger altijd met ze 6en maar de politie heb dat verziekt want we mogen niet meer op onze plek komen
Glitterjasjes staan vaak ordinair bij meisjes, als een meisjes in glitterjasje aanheeft in mijn gezelschap dan word ik gekquote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar![]()
dit dus;
beargumenteer dit eens, ben wel benieuwd waarom je dat vindtquote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Glitterjasjes staan vaak ordinair bij meisjes, als een meisjes in glitterjasje aanheeft in mijn gezelschap dan word ik gek
gelukkig zie ik jou donderdag ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O shit dan vind ik je niet meer schattig grgr
Als ik glinsterende dingen zie dan krijg ik een drang om dat vast te pakken en te likkenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beargumenteer dit eens, ben wel benieuwd waarom je dat vindt
Ohjaquote:
O ik dacht dat ik was uitgenodigd hm?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gelukkig zie ik jou donderdag ook niet
op de meet doe ik wel houthakkersblousje en allstars aan gr
Ik wil nog niet werken en krijg genoeg geld van mijn ouders maar ik ben bang dat als ik 18 of 19 ben dat ze me niet meer willen hebben :Squote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik ga aankomende week hard op zoek, ik moet echt werk hebben
oquote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Als ik glinsterende dingen zie dan krijg ik een drang om dat vast te pakken en te likken
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Als ik glinsterende dingen zie dan krijg ik een drang om dat vast te pakken en te likken
whaha ja kom naar mn feeste xd neem je zwemkleding mee maar kga ne zege wat we gan doenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O ik dacht dat ik was uitgenodigd hm?
Gewoon in de zomervakantie gaan werken danquote:Op zondag 24 maart 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wil nog niet werken en krijg genoeg geld van mijn ouders maar ik ben bang dat als ik 18 of 19 ben dat ze me niet meer willen hebben :S
Meestal pak ik die jasjes af en heb ik daar seks mee voordat ik ze voor eeuwig in mijn rekwisietenkist stopquote:
je mobiel?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
bestaat er iets van een tomtom op de fiets?
bowlen tog ja tog ik denk van wel xDquote:Op zondag 24 maart 2013 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
whaha ja kom naar mn feeste xd neem je zwemkleding mee maar kga ne zege wat we gan doen
neej lasergamen sshhht niet doorvertellequote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
bowlen tog ja tog ik denk van wel xD
ik zou toch gaan werken als ik jou was, het is altijd handig om wat extra geld te hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wil nog niet werken en krijg genoeg geld van mijn ouders maar ik ben bang dat als ik 18 of 19 ben dat ze me niet meer willen hebben :S
Moet er niet aan denken.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon in de zomervakantie gaan werken dan
Ik zet hier goede muziek voor uit, dus het kan maar beter beter zijn dan mijn zangquote:
ja maar die echt praat want nu heb ik zo ding naa 500m naar rechts en ik weet niet precies hoeveel 500m is en dan neem ik een straat te vroeg ofzoquote:
Kloon van nodig zeker?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Meestal pak ik die jasjes af en heb ik daar seks mee voordat ik ze voor eeuwig in mijn rekwisietenkist stop
lasergamennn is vet koeeeel :$$quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neej lasergamen sshhht niet doorvertelle
oa voor laterquote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zou toch gaan werken als ik jou was, het is altijd handig om wat extra geld te hebben
paintballen is 100 keer leukerquote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
lasergamennn is vet koeeeel :$$
Ik heb genoeg geld. Maar ik zou toch ervaring enzo op moeten doen voor als ik de echte arbeidsmarkt op moet en als ik alles voor mezelf moet regelen..quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zou toch gaan werken als ik jou was, het is altijd handig om wat extra geld te hebben
Moet lukken toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik ga aankomende week hard op zoek, ik moet echt werk hebben
A dat doen de meeste serieverkrachters ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Meestal pak ik die jasjes af en heb ik daar seks mee voordat ik ze voor eeuwig in mijn rekwisietenkist stop
staat ook mooi op je cvquote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld. Maar ik zou toch ervaring enzo op moeten doen voor als ik de echte arbeidsmarkt op moet en als ik alles voor mezelf moet regelen..
LATEN WE SAMEN EEN STUDIO HURENquote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet lukken toch?
Ik wil ook uit huis
Stelt niks voor, zorg dat je op tijd komt en alles komt goed.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld. Maar ik zou toch ervaring enzo op moeten doen voor als ik de echte arbeidsmarkt op moet en als ik alles voor mezelf moet regelen..
Ik bind de jasjes wel vaak vast zodat ze niks kunnen doen jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
A dat doen de meeste serieverkrachters ook.
Inb4 AJ heeft een babystemquote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zet hier goede muziek voor uit, dus het kan maar beter beter zijn dan mijn zang
Ok thanks voor het advies, Appel.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Stelt niks voor, zorg dat je op tijd komt en alles komt goed.
JA IS GOED. Leuke HBO opleiding te vinden in groningen dan? Ga na dit semester toch stoppenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
LATEN WE SAMEN EEN STUDIO HUREN
Vast wel, er is echt alles in groningen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA IS GOED. Leuke HBO opleiding te vinden in groningen dan? Ga na dit semester toch stoppen
Ik ben geen stuk fruit, stukken fruit kunnen ook helemaal niet typen. Verder wil ik je meegeven dat je niet teveel hoeft te verwachten van een baanquote:
gewoon met 5quote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
als je een studio van 500 pm vindt hoef je ieder maar 250 te betalen omomgogmgm
geef mij watquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik zit te twijfelen of ik zal gaan zuipen of niet, staat zat drank beneden
Raar figuurquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Ik ben geen stuk fruit, stukken fruit kunnen ook helemaal niet typen. Verder wil ik je meegeven dat je niet teveel hoeft te verwachten van een baan
Doen danquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
als je een studio van 500 pm vindt hoef je ieder maar 250 te betalen omomgogmgm
kan wel even duren voordat ik groningen ben dat welquote:
Morgen geen school?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
geeftnietquote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kan wel even duren voordat ik groningen ben dat wel
en dan te bedenken dat ik jou eerst beetje raar vond, nee jij bent volkomen normaal geloof me maarquote:
Bel een paar habibi's op en let teh fun beginquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Oke dan, en oke, thanks voor het advies.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Ik ben geen stuk fruit, stukken fruit kunnen ook helemaal niet typen. Verder wil ik je meegeven dat je niet teveel hoeft te verwachten van een baan
en wat is mofoquote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OF is de domste mofo die ik in tijden gesproken heb.
ben een soort van geschorstquote:
zeg t ze niggaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OF is de domste mofo die ik in tijden gesproken heb.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zie je wap.
AJ's stem10/10 zou trio met DV doen.
Graag gedaan, ga je voor jezelf werken of heb je al wat geregeld met een pooier?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan, en oke, thanks voor het advies.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zie je wap.
AJ's stem10/10 zou trio met DV doen.
ik ga dat verhaal nooit meer op fok zetten, heb de afgelopen dagen ontzettend veel haat ontvangenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
leraren in elkaar gestrapt agressieve jongen deze
DM danquote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ga dat verhaal nooit meer op fok zetten, heb de afgelopen dagen ontzettend veel haat ontvangen
terecht imoquote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ga dat verhaal nooit meer op fok zetten, heb de afgelopen dagen ontzettend veel haat ontvangen
Nog geen idee, moet nog overwegen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Graag gedaan, ga je voor jezelf werken of heb je al wat geregeld met een pooier?
dmquote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je spelt huilen verkeerd.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga wel van een afstandje lachen
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
pannenkoekeneter, van fouten leer je. Als je volgende keer een verhaal op fok zet waar je de situatie beter handelt dan kan iedereen zien hoeveel groei je hebt meegemaakt en wat een goed mens je nu bent
sodeflikker opquote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
pannenkoekeneter, van fouten leer je. Als je volgende keer een verhaal op fok zet waar je de situatie beter handelt dan kan iedereen zien hoeveel groei je hebt meegemaakt en wat een goed mens je nu bent
Wijze woorden.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
vastquote:Op zondag 24 maart 2013 20:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
AHW WACHT JULLIE HADDEN HET OVER SEKS IK HAD HET OVER ZINGEN, BAH!!!!!!!
quote:
Maar je kon alleen kiezen tussen jouw linker en rechter handquote:Op zondag 24 maart 2013 20:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dan kies ik voor DV, want die wil bambi met mij kijken toch.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
hamerhaaitje is daar een goed voorbeeld van, hij is spontaner geworden en heeft heel veel gewicht verloren dit heeft hem onder andere geïnspireerd om al zijn shirtjes een maatje kleiner te gaan kopen en de was nu een paar graden hoger te gaan zetten.
Dit is maat M en hij valt als XLquote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
baggy shirtsbaggy shirts in bed
en dan onder de dekens kroelen en knuffelen en en
Dit noteer ik evenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
baggy shirtsbaggy shirts in bed
en dan onder de dekens kroelen en knuffelen en en
Jaloers?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je kon alleen kiezen tussen jouw linker en rechter hand
Enige liedje van Bruno Mars diek niet leuk vind.quote:
Ik sinds een paar minuten opeens wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Enige liedje van Bruno Mars diek niet leuk vind.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Mensen die supersof niet adoreren
Nee maar het is gaygayquote:
jerquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik sinds een paar minuten opeens wel.
Is het zeker weten gaygay?quote:
Ik weet niet. gaygay zei wel altijd sofje. Maar het kan ook nodig zijn aangezien de adoratie.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het zeker weten gaygay?
Zo ja gaygay heb jij zin om IRL te chillen? Want ik heb meer vrienden nodig die niet 10km van me vandaan wonen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n versie van iemand toegestuurd en die vond ik eigenlijk leuker.
jongens die nog voorhoofd kusjes gevenquote:
Dit is een valstrik, dat wordt als vervelend ervaren.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jongens die nog voorhoofd kusjes geven
jongens die je hand vastpakken en dan nog kusjes op de achterkant van je hand geven
ja hoor met jou?quote:
door wie?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is een valstrik, dat wordt als vervelend ervaren.
reageer maar gewoonquote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
supersof dm't mij nu, maar ik twijfel zo erg om mijn woorden dat ik hier even advies wil vragen. IEMAND?!
Alleen als jij echt gaygay bentquote:Op zondag 24 maart 2013 20:42 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Pizza_Pepperoni, ik wil wel met je buitenspelen maar waar woon jij?????
Dat is eng, ik doe het liever in gezelschap zodat mensen mij kunne bijsturen als ik het fout aanpak.quote:
Oke. Ben je gaygay? want je handschrift op je UI lijkt wel een beetje op deze:quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Dat is eng, ik doe het liever in gezelschap zodat mensen mij kunne bijsturen als ik het fout aanpak.
Nee, jouw liedje was zuiver en leukquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee het was echt zo slecht.wat denk je zelf.
Ik ben mezelf, maar als jij binnen een straal van 2 kilometer van mij vandaan woont dan mag ik van mijn ouders wel bij je spelenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alleen als jij echt gaygay bent
Ik ken heel Bruno Mars zijn stuk zingen.quote:
Nee zijn f en j zijn anders.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke. Ben je gaygay? want je handschrift op je UI lijkt wel een beetje op deze:
[ afbeelding ]
Dat is ook echt moeilijk jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken heel Bruno Mars zijn stuk zingen.
Die andere is in hoofdletters.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke. Ben je gaygay? want je handschrift op je UI lijkt wel een beetje op deze:
[ afbeelding ]
Soms moet je wel laten zien wie de baas is.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Lief doen is een teken van zwakte
'kookquote:Op zondag 24 maart 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken heel Bruno Mars zijn stuk zingen.
de J van Jong lijken wel hee veelquote:
Bitch ik was sarcastisch.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, jouw liedje was zuiver en leuk
Oké.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Soms moet je wel laten zien wie de baas is.
Maar de rest van de tijd wordt het gewaardeerd hoor
In jouw hoofd ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan ziek goed nirvana zingen toch grgr
Ik welquote:
Jij eerstquote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik wil het op een of andere manier van iedereen horen
uh ik heb mijn gouden keeltje verzekerd, maar voor ¤50 maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik wil het op een of andere manier van iedereen horen
hoeveel houd jij van je gehoor?quote:
wacht ik kan doen fuck yeah momentjequote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoeveel houd jij van je gehoor?
Wanneer duet zingen? Rinus en Romana junior xDquote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik vind het fucked up slecht, ik ben beter.
IK!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Wie wil spelen met mij?
[ afbeelding ]
ikquote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Wie wil spelen met mij?
[ afbeelding ]
Niet, dus stuur maarquote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoeveel houd jij van je gehoor?
quote:
Oke, let the games begin. Raad maar, begin simpel.quote:
This content is currently unavailablequote:Op zondag 24 maart 2013 20:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)40564&type=3&theater
ik was hier redelijk dronkenben die blonde
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaarquote:Op zondag 24 maart 2013 20:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)40564&type=3&theater
ik was hier redelijk dronkenben die blonde
ff inloggenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
This content is currently unavailable
grote neus?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:53 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
[..]
Oke, let the games begin. Raad maar, begin simpel.
pics. hier. de link doet niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga zo hard uitgelachen worden
Redelijk, wel gestroomlijnd met brede kaken en strakke gelaatstrekkenquote:
ONZ / [FOK! Singstar] Neem je stem op en laat het hier horen!?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens, ik had altijd een fok songstar topicff opzoeken
ben je gaygayquote:Op zondag 24 maart 2013 20:53 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
[..]
Oke, let the games begin. Raad maar, begin simpel.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh jammer alles staat niet meer op zippyshare
P_zquote:Op zondag 24 maart 2013 20:57 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Incorrecte vraag, per direct afgewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |