Kijk je dat uit , dan ?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb me net zo vreselijk kwaad en verdrietig lopen maken tijdens de telefilm Exit![]()
Waarom?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb me net zo vreselijk kwaad en verdrietig lopen maken tijdens de telefilm Exit![]()
Waar gaat het over dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguhquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]Handboeien om en het vliegtuig in. Toont maar weer aan dat het verbod op het terugsturen van minderjarigen alleen maar problemen oplevert. Die moet je gewoon direct terug kunnen sturen. Anders zijn je op eens zo ingeburgerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Handboeien om en het vliegtuig in. Toont maar weer aan dat het verbod op het terugsturen van minderjarigen alleen maar problemen oplevert. Die moet je gewoon direct terug kunnen sturen. Anders zijn je op eens zo ingeburgerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |