Gotta love them lapo'squote:Op zondag 24 maart 2013 18:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hele tijd posten ze om de 2 minuten, en in de race naar de lapo gaan ze opeens de boel volspammen
#TEAMHAMERHUNKquote:
Ik heb vandaag hele dag naar the script geluisterdquote:Op zondag 24 maart 2013 18:16 schreef supersof het volgende:
#shuffle #nuaanhetafspelen #nowplaying #np
AJ. Je bent geweldig.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag hele dag naar the script geluisterd
#gay #grapje #tochnietquote:Op zondag 24 maart 2013 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag hele dag naar the script geluisterd
HAHHHHAquote:
ja, want alexquote:
VAquote:
Ik ga ergens volgende week I'm number 4 terug kijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, want alex![]()
Misschien ga ik vanavond wel war child kijken. of dear john, want channing
Noem een datum. Als ik dan kan, dan kook ik voor je.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wnr ga je weer eens voor mij koken
Ik moet misschien wat films downloadenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga ergens volgende week I'm number 4 terug kijken
zal zo even mijn agenda doorkijken en dan whap ik je welquote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noem een datum. Als ik dan kan, dan kook ik voor je.
Welke?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet misschien wat films downloaden
Die moet ik ook nog zien, is die leuk?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga ergens volgende week I'm number 4 terug kijken
Zeg maar welke leuk zijn. Geen horror ofzoquote:
Mijn telefoon staat tijdelijk uit, dus helaas.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal zo even mijn agenda doorkijken en dan whap ik je wel![]()
Laptop loopt te kutten atm
Kijk ik zo even in mijn agenda en dan DM/PM ik je welquote:Op zondag 24 maart 2013 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat tijdelijk uit, dus helaas.
Helddd. Ik ga stokbrood met kruidenboter erin etenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kijk ik zo even in mijn agenda en dan DM/PM ik je wel
Ik ookquote:Op zondag 24 maart 2013 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helddd. Ik ga stokbrood met kruidenboter erin eten
Ken je easy-a?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg maar welke leuk zijn. Geen horror ofzo
EEN VAN DE BESTEquote:Op zondag 24 maart 2013 18:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Enige leuke liedje van The Script imo:
Ja omdat Alexquote:Op zondag 24 maart 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien, is die leuk?
Ja easy a was laatst op tvquote:Op zondag 24 maart 2013 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ken je easy-a?
Is heel grappig
En 21&over
leuk? leuk?quote:
Wil ik wel zien danquote:Op zondag 24 maart 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
Zulke mooie opname van de kat![]()
zal vanavond eens kijken of ik er een leuk filmpje van kan maken
Leuk issie hea? Vooral de slaapkamer scènequote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja easy a was laatst op tv
Ik ga eens kijken naar die andere
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En als Alex een ander zou zijn, zou de film dan nog leuk zijn?
WOW JE WAS EEN KWARTIER WEG!!!!!quote:
ja ik zet wel op youtube als het leuk isquote:
ja in die slaapkamerquote:Op zondag 24 maart 2013 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk issie hea? Vooral de slaapkamer scène
En water for elephants
heb je me niet gemistquote:
oke dan is het goedquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik zet wel op youtube als het leuk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
plaatje doet het nietquote:
Je hoeft iig niet elke keer te zeggen dat je er weer bentquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik ben een aandacht hoerquote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hoeft iig niet elke keer te zeggen dat je er weer bent
Ich will noch nicht gehenquote:
Neen, laat maar zitten joh. Het hoeft niet zo nodigquote:
vieze hoer die je bentquote:
ich will noch ein bisschen tanzenquote:
komm schon alter, ist noch lang nicht so spätquote:Op zondag 24 maart 2013 18:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ich will noch ein bisschen tanzen
kom niet verder dan de lyrics van netquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
komm schon alter, ist noch lang nicht so spät
läss uns noch ein bisschen tanzenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kom niet verder dan de lyrics van net
whaddupquote:
vandaag een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen verlorenquote:
Welke sport?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaag een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen verloren
ik kan niet tegen mijn verlies
hockey, en dan had ik godverdomme de 1e goal nog tegen kunnen houdenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke sport?
Verliezen is vervelend ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
Is hockey niet echt een hele erge homo sportquote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hockey, en dan had ik godverdomme de 1e goal nog tegen kunnen houdenen dan verlies je 2-1
kut voor je man, ik ben ook een hele slechte verliezer dus kan me wel bedenken hoe je je nu voeltquote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaag een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen verloren
ik kan niet tegen mijn verlies
dat is wel heel kut jaquote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hockey, en dan had ik godverdomme de 1e goal nog tegen kunnen houdenen dan verlies je 2-1
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]Ja maar hier in huis is het overal warm, behalve in mijn kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee man, lekkere chicks overal en bij de mannen is het ruiger dan voetbal. Voetbal is voor flikkersquote:Op zondag 24 maart 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is hockey niet echt een hele erge homo sport
iets met grond zakken, bier drinken etcquote:Op zondag 24 maart 2013 18:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kut voor je man, ik ben ook een hele slechte verliezer dus kan me wel bedenken hoe je je nu voelt
jaquote:
heb jij toevallig zo'n ventilatie rooster aan de bovenkant van je raam, dat was bij mij de oorzaak van de kouquote:Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar hier in huis is het overal warm, behalve in mijn kamer
pff de hele nachtquote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ligt eraan, is een hele nacht snel?
als voetballers een duw in hun rug krijgen vliegen ze heel dramatisch door de lucht om vervolgens happend naar adem op de grasmat te liggen. dus daarover ben ik het met je eensquote:Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee man, lekkere chicks overal en bij de mannen is het ruiger dan voetbal. Voetbal is voor flikkers
[..]
iets met grond zakken, bier drinken etc
[..]
ja![]()
O beetje egoïstisch ditquote:Op zondag 24 maart 2013 18:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godsammeik wil toch echt slapen
ja, maar die staat dicht. ff kijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb jij toevallig zo'n ventilatie rooster aan de bovenkant van je raam, dat was bij mij de oorzaak van de kou
huhquote:Op zondag 24 maart 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
art pants, fashion pants, magic pants, fancy pants, international pa-a-nts
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
art pants, fashion pants, magic pants, fancy pants, international pa-a-nts
Ik ben liever dik dan dat ik een limburgs accent heb, ik kan namelijk nog afvallen. dat limburgse accent zul je je leven houdenquote:
Ik heb hier het badlied voor op pauze gezet.quote:
Ik dwong je nietquote:Op zondag 24 maart 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb hier het badlied voor op pauze gezet.
ik heb spijt.
hoe kom je toch bij deze muziek manquote:
dit is geen twitterquote:
omdat VA een baas isquote:Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe kom je toch bij deze muziek man
*proesttwitter:kankerJoe twitterde op zondag 24-03-2013 om 18:53:47Kaas — Kanker op emo http://t.co/b3Pc7OpHhj reageer retweet
Dat is gewoon pPepijn Dalen AKA P Faberge AKA Faberyayoquote:Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Ken je lele niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee, is dat zorgelijk?quote:
yesquote:
wat is heftig buiten?quote:
Waar is die dude eigenlijk ?quote:
hier is het gewoon droogquote:
ja dat wil, er staat hier al een paar dagen heel veel windquote:Op zondag 24 maart 2013 19:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hier ook redelijk maar veel wind
is hij nog op fok dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zal is vragen wat ie aan het doen is
Dit is eigenlijk mijn allereerste die ik tot eind januari ofzo hadquote:
Nog niet eens zo lang geleden dusquote:Op zondag 24 maart 2013 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk mijn allereerste die ik tot eind januari ofzo had
stu heb je me gemist ik jou welquote:
hoe weet je dat nou liefjequote:
wil je ook aandacht?quote:
Pawn shopquote:Op zondag 24 maart 2013 19:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waar moet je heen om spullen te verkopen?
Joh ik weet het niet man. Er is een vrij onbekende site die marktplaats heet, kan je proberenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
marktplaatsquote:Op zondag 24 maart 2013 19:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Niemand wil het hebben man. je kan de ad een schopje geven door te bellen.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
nog niks. en deze staat er al een tijd
ja dan staat het weer boven en dan? ik zoek een plek waar ze dat zouden willen kopenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand wil het hebben man. je kan de ad een schopje geven door te bellen.
VA schatjequote:
schiedamquote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
in arnhem weet ik er zo een te zitten, geen idee waar jij woont maar google wil af en toe nog wel eens helpen
quote:
nou ga dan googlenquote:
Niemand dusquote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dan staat het weer boven en dan? ik zoek een plek waar ze dat zouden willen kopen
Dan kom je deze kant toch even uitquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik heb er wel 1 ff kijken waar die zit
quote:
zie je welquote:Op zondag 24 maart 2013 19:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
2km ff kijken wanneer ik langs gaat
ja ach ik heb 7 sterke boordjes 7 stickers en 2 tja, gemiddeld, geen sticker maar meer buigbaar plastic. enig idee wat dat kan opbrengen?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zie je wel, pas wel op want ze geven je echt de absolute bodemprijs
ben totaal niet thuis in dat soort dingen sorry manquote:Op zondag 24 maart 2013 19:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ach ik heb 7 sterke boordjes 7 stickers en 2 tja, gemiddeld, geen sticker maar meer buigbaar plastic. enig idee wat dat kan opbrengen?
ow ja okequote:Op zondag 24 maart 2013 19:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben totaal niet thuis in dat soort dingen sorry man
net zo triest als iedere pandjes website maar zou maar gewoon even langsgaan als het toch zo dichtbij isquote:Op zondag 24 maart 2013 19:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://www.quicklycash.nl/website/index.php
hoe ziet dit eruit?
Ga er heen. Geven ze je geld, klaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://www.quicklycash.nl/website/index.php
hoe ziet dit eruit?
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
nog niks. en deze staat er al een tijd
Met aanpassing:quote:alles onder het rode ding zijn boordjes beneden en links rechts is stickers
per sticker is 3 euro. per bordje is 7 euro. rode bordje is 3 euro en het plastice wijs ding kost ook 3 euro hele pakket is 70euro kan ook los neem contact op met mij via red.chris@live.nl. Als u meer koopt tegelijk bv 3 bordjes kan ik paar euro af halen van de prijs. af te halen bij schiedam
quote:Ik bied waarschuwingsborden en stickers aan voor op de werkvloer of particulier gebruik.
Alle artikelen onder het rode 'brandspuit-bord' zijn stickers, op uitzondering van de derde rij van links, deze rij bestaat uit borden.
De bordjes kosten ¤7,- per stuk, de stickers maar ¤3,-. Indien u meer dan 3 artikelen zou willen kopen, ben ik bereid over een aangepaste prijs te onderhandelen.
Neem voor meer informatie contact op met: red.chris@live.nl!
NB: verzenden is helaas niet mogelijk, afhalen is dus een vereiste!
ja ik doet het wel alleen beetje dom als ze vragen hoe kom je er aanquote:Op zondag 24 maart 2013 19:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
net zo triest als iedere pandjes website maar zou maar gewoon even langsgaan als het toch zo dichtbij is
liefquote:Op zondag 24 maart 2013 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je bent wel mijn favo FOK!ster hoor
Ben ik schattig jaquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mag ik kiezen waar het kusje is![]()
![]()
ik had ook de neiging het te doen maar had er echt geen zin in, kudos dat jij het hebt gedaanquote:
Vind je eigen gemaakte UI toch leukerquote:Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Langer dan 30 seconden typen.
Je wilt toch verkopen, niet verpanden?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
de verpander verklaart de minimale leeftijd van 18 (achttien) jaar te hebben, zich met een geldig legitimatiebewijs te hebben gelegitimeerd en volledig beschikkingsbevoegd en bekwaam te zijn met betrekking tot het goed (de goederen).
Fijn
Scherpquote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je wilt toch verkopen, niet verpanden?
http://www.quicklycash.nl/website/LightNEasy.php?page=alg_voorwquote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je wilt toch verkopen, niet verpanden?
Je bent dan een verkoper manquote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
http://www.quicklycash.nl/website/LightNEasy.php?page=alg_voorw
ja maar kan ik het brengen dusquote:Op zondag 24 maart 2013 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent dan een verkoper man
Ik vind die wat kinderlijk en juist leuk. Deze vind ik ranzigquote:Op zondag 24 maart 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De ander is me te 'fabulous'.
Nog een keer, snap er geen kut van wat je zegtquote:Op zondag 24 maart 2013 19:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar kan ik het brengen dus
http://shop.rexel.nl/sear(...)ectedSortOption=true
daar die spullen van mij een paar
hoe kom je eigenlijk aan die bordjes manquote:Op zondag 24 maart 2013 19:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar kan ik het brengen dus
http://shop.rexel.nl/sear(...)ectedSortOption=true
daar die spullen van mij een paar
ja gevonden bij zon container ze wouden dat weggooien maar er zaten nog goede spullen inquote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe kom je eigenlijk aan die bordjes man
Ik vind die gay en tè. Deze vind ik heerlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 19:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind die wat kinderlijk en juist leuk. Deze vind ik ranzig
Gaat je geen flikker aan manquote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Mag ik het daar dus verkopen?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog een keer, snap er geen kut van wat je zegt
"gevonden"quote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik voel je broquote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog een keer, snap er geen kut van wat je zegt
Ja dat had ik laatst bij een lading iPhones, ze waren gewoon van de vrachtauto gevallen.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja gevonden bij zon container ze wouden dat weggooien maar er zaten nog goede spullen in
Ja maar dit is serieus niet gestolenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat had ik laatst bij een lading iPhones, ze waren gewoon van de vrachtauto gevallen.
Dat van mij ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dit is serieus niet gestolen
nice man, overkomt mij ook wekelijks dat soort dingenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat had ik laatst bij een lading iPhones, ze waren gewoon van de vrachtauto gevallen.
maar als ik het goed begrijp snuffel jij in afval om te kijken of er nog wat goeds bij zitquote:
ik kwam terug van de mac en ik zag zo container staan bij een duur bedrijf dusjaquote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar als ik het goed begrijp snuffel jij in afval om te kijken of er nog wat goeds bij zit
ben wel benieuwd wat omstanders van je denken op zo'n momentquote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kwam terug van de mac en ik zag zo container staan bij een duur bedrijf dusja
Beter dan dat het gewoon in de vuilverbrander komt huhquote:Op zondag 24 maart 2013 19:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar als ik het goed begrijp snuffel jij in afval om te kijken of er nog wat goeds bij zit
dat is dan wel weer zoquote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beter dan dat het gewoon in de vuilverbrander komt huh
die zijn er ook echt op een industrie weg om 8uur donkerquote:Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat omstanders van je denken op zo'n moment
ik ga ook wel eens maar de mc donalds op een industrieterrein maar daar zijn zat mensen nog hoor om een uur of 9, maarja dat is natuurlijk overal verschillendquote:Op zondag 24 maart 2013 19:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die zijn er ook echt op een industrie weg om 8uur donker
nieuw op fok zie ik ?quote:
ja maar het was zowiezo wel een 0,5km ervan afquote:Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ga ook wel eens maar de mc donalds op een industrieterrein maar daar zijn zat mensen nog hoor om een uur of 9, maarja dat is natuurlijk overal verschillend
o op die manier, ach ja als je er wat leuk geld mee kan verdienen heb je mijn zegenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar het was zowiezo wel een 0,5km ervan af
In deze virtuele staat. Ik ben terug om mijn missie te volbrengenquote:
er lag nog wel meer in. zelfs nog een bidon drager in plasticquote:Op zondag 24 maart 2013 19:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o op die manier, ach ja als je er wat leuk geld mee kan verdienen heb je mijn zegen
van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:59 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
In deze virtuele staat. Ik ben terug om mijn missie te volbrengen
sorry het is al andersquote:Op zondag 24 maart 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer serieus nemen met die UI.
Wentelteefjesquote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
welke vonden jullie beter trouwens die stapel pannenkoeken of deze
deze is druk pannekoeken vond wel leukerquote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
welke vonden jullie beter trouwens die stapel pannenkoeken of deze
ik moet serieus lachenquote:
gaygayquote:Op zondag 24 maart 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hm opgeschoren_geboren kan 2 users zijn
welk en kom jij naar de meet?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jezus en God zijn niet actief op dit forumquote:Op zondag 24 maart 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
deel je vermoedens, het is iemand die supersof erg mag gok ik zoquote:Op zondag 24 maart 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay en die nodigquote:Op zondag 24 maart 2013 20:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
deel je vermoedens, het is iemand die supersof erg mag gok ik zo
string en bh xD xDquote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat vinden jongens schattige/leuke kleding bij meisjes
pure nieuwsgierigheid
Trui met net wat te lange mouwen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
pure nieuwsgierigheid
Schattig of waar ik echt op geil?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
pure nieuwsgierigheid
Latex of een kittenpakquote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
pure nieuwsgierigheid
Liefst wit.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Trui met net wat te lange mouwen.
ja dat doe je niet aan bij uitgaanquote:Op zondag 24 maart 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Trui met net wat te lange mouwen.
wie is gaygay ik ken geen gaygay is dat een bijnaam voor iemandquote:
Schoenen: sws sneakers. Vans/Allstars enzoquote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
pure nieuwsgierigheid
Ik heb gaygay zijn nummerquote:Op zondag 24 maart 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga voor gaygay, ik weet waar hij woont.
O, tijdens uitgaan ehm, dan boeit het me niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dat doe je niet aan bij uitgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |