Denk dat Tom Boonen tekort gaat schieten..quote:Op zondag 24 maart 2013 17:50 schreef Momo... het volgende:
Cancellara vs. Sagan![]()
Ik hoop wel dat ik kan kijken.
Zou mooi zijn voor de wedstrijd als ie wel mee komt, maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:51 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Denk dat Tom Boonen tekort gaat schieten..
Zal ook wel komen denk ik..quote:Op zondag 24 maart 2013 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Sagan
Ondanks de 100e Ronde is het nog redelijk tam op de Vlaamse TV. Ik had een uitbundigere opbouw naar komende zondag verwacht.
Ik vind dat ze juist wel goed team hebben , kijk maar naar vandaag , superknecht Popovych en Botnar rijden allebei de finale van een World-Tour klassieker..quote:Op zondag 24 maart 2013 19:34 schreef Ereinion het volgende:
Op zich wel leuk. Twee favorieten, beide met niet een superteam, beide met een helling in de finale die hun goed moet liggen, de Oude Kwaremont is voor Cancellara het meest geschikt, de Paterberg voor Sagan.
Als het een tactisch eenvoudige race gaat worden en alleen op kracht aankomt wint denk ik Cancellara. Maar het is de Ronde van Vlaanderen, voor hetzeflde geld krijg je een 2011 achtige finale.
Zal na vandaag wel komen maar ik heb de indruk dat het in voorgaande jaren ooit al weken van te voren was.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:33 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Zal ook wel komen denk ik..
Er is een speciaal boek uit.
Ja, maar sinds vorig jaar zit deze week propvol klassiekers geen tijd dus om "reclame" te maken..quote:Op zondag 24 maart 2013 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zal na vandaag wel komen maar ik heb de indruk dat het in voorgaande jaren ooit al weken van te voren was.
quote:Knieklachten spelen Blanco parten
GENT - Zes uur lang trainde de Blanco-ploeg gisteren in vooral de heuvelzone van de Ronde van Vlaanderen. De inventarisatie na afloop deed de twijfels voor zondag alleen maar toenemen. Lars Boom gaf forfait vanwege irritatie aan zijn knie en ook de andere beoogde kopman, Sep Vanmarcke, is wegens knieproblemen niet geheel fit.
"Uit voorzorg heb ik rustig aan gedaan”, liet Boom weten, die daarmee wel belangrijke kilometers in de benen mist in de aanloop naar de ’Vlaamse Hoogmis’.
Op de kasseien van de Oude Kwaremont en de Paterberg vond Blanco weinig aanknopingspunten om te denken dat de ploeg in de finale van de Ronde van Vlaanderen een hoofdrol kan spelen. "Mijn knie blijft dik”, zei Vanmarcke, gevallen in de Tirreno-Adriatico, in het hotel te Gent. "Deze training moest ik echter doen, omdat ik al achterstand had opgelopen. Maar als ik eerlijk ben, denk ik dat ik nog niet goed genoeg ben om een finale te rijden in de Ronde van Vlaanderen. Ik hoop maar dat ik helemaal fit ben voor Parijs-Roubaix”, zo keek de Belg veelzeggend al een week verder.
Eigenlijk heerste diezelfde gedachte bij Lars Boom, die thuis tweeënhalf uur trainde, maar vooral rust nam. "Zondag merkte ik dat die knie steeds gevoeliger werd. Het is niet ernstig, hoor, want de afgelopen dagen is het al een stuk beter geworden. Maar het was verstandiger om rust te nemen. Wat betreft mijn vorm gaat het ook de goede kant op. In de E3 Prijs was het niet best, maar in Gent-Wevelgem ging het al beter. Ik wil komende zondag gewoon een goede koers rijden, daar kan ik geen uitslag op plakken. En de week erop in Roubaix moet het nog beter zijn”, aldus de Brabander.
Boom behoort in goeden doen tot de favorieten, maar veegt dat idee nu van tafel. "Er zijn dit keer echt maar een paar topfavorieten. Peter Sagan, Fabian Cancellara en Tom Boonen. Daarachter komt een lijstje met renners waartoe ik ook behoor”, zo uitte de 27-jarige Vlijmenaar wel het vertrouwen, dat hij verwacht in de finale mee te kunnen.
Daarvoor leent het huidige parcours zich denk ik minder.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:34 schreef Ereinion het volgende:
Maar het is de Ronde van Vlaanderen, voor hetzeflde geld krijg je een 2011 achtige finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |