abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138933839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:25 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

komt door het door berlijn geforceerde multiculturalisme tijdens de koloniale periode en de later daaropvolgende onafhankelijkheid = scramble of africa

en natuurlijk de leiders daar
De conventie van Berlijn zorgde wel voor mooie rechte lijnen op de kaart van Afrika. :7
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_138934844
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 02:17 schreef Hathor het volgende:
Niet echt irrelevant lijkt me, als je eerst getuige bent geweest hoe je familie voor je ogen in stukken is gehakt. Dan is de kans groot dat ie met een wrok rondloopt jegens alles wat moslim is.
Een beetje zoals:
Duizenden doden door Amerikaanse drones, waaronder vele onschuldigen, de kans is dus groot dat die mensen met een wrok rondlopen jegens alles wat Amerikaans is?

Maar goed, 'Mad dog' blijft gestoord natuurlijk, mensenvlees met brood eten :') Het goede nieuws is dat 'Mad dog' opgepakt is:

The African peacekeeping forces, MISCA, have arrested a Central African Christian man who recently shocked the world by posing for pictures – in two separate incidents – while eating the body parts of dead Muslims.
http://www.turkishpress.com/news/389840/
-
pi_138935159
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Een beetje zoals:
Duizenden doden door Amerikaanse drones, waaronder vele onschuldigen, de kans is dus groot dat die mensen met een wrok rondlopen jegens alles wat Amerikaans is?

Maar goed, 'Mad dog' blijft gestoord natuurlijk, mensenvlees met brood eten :') Het goede nieuws is dat 'Mad dog' opgepakt is:

The African peacekeeping forces, MISCA, have arrested a Central African Christian man who recently shocked the world by posing for pictures – in two separate incidents – while eating the body parts of dead Muslims.
:')

Top vergelijking dit.. Amerikaanse militairen vergelijken met burgers in Centraal Afrika die compleet verknipt zijn door dit walgelijke conflict.. ^O^
pi_138935358
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:35 schreef theunderdog het volgende:

Top vergelijking dit.. Amerikaanse militairen vergelijken met burgers in Centraal Afrika die compleet verknipt zijn door dit walgelijke conflict.. ^O^
Ik heb het niet eens over Amerikaanse militairen gehad. En er is niets mis met mijn vergelijking.
-
pi_138935441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:44 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens over Amerikaanse militairen gehad. En er is niets mis met mijn vergelijking.
Amerikaanse burgers zijn bezig met die drones ja?
pi_138935489
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:48 schreef theunderdog het volgende:
Amerikaanse burgers zijn bezig met die drones ja?
Wrok tegen alles wat Amerikaans is. Net zoals die "Mad dog" een willekeurige moslim heeft opgegeten, was die moslim bezig met het afslachten van christenen, nee hij zat rustig in een bus, werd eruit gesleept, afgeslacht door een christen-menigte en vervolgens opgegeten door Mad dog.
-
pi_138935549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:49 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wrok tegen alles wat Amerikaans is. Net zoals die "Mad dog" een willekeurige moslim heeft opgegeten, was die moslim bezig met het afslachten van christenen, nee hij zat rustig in een bus, werd eruit gesleept, afgeslacht door een christen-menigte en vervolgens opgegeten door Mad dog.
Je mist weer de essentie.

Mensen veranderen psychologisch in dit soort conflicten. Jij bent instaat te zien dat die moslim een onschuldig mens was, met familie.

Mensen in dit conflict gaan alleen de tegenpartij ontmenselijken, dat gaat na verloop van tijd automatisch.
pi_138935604
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:
Je mist weer de essentie.

Mensen veranderen psychologisch in dit soort conflicten. Jij bent instaat te zien dat die moslim een onschuldig mens was, met familie.

Mensen in dit conflict gaan alleen de tegenpartij ontmenselijken, dat gaat na verloop van tijd automatisch.
Jij mist de essentie van mijn vergelijking.

Ik zeg dat deze redenering net zo goed geldt voor Amerikaanse drones versus hun onschuldige slachtoffers die de tegenpartij (Amerikanen) gaan ontmenselijken.
-
pi_138935655
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:53 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Jij mist de essentie van mijn vergelijking.

Ik zeg dat deze redenering net zo goed geldt voor Amerikaanse drones versus hun onschuldige slachtoffers die de tegenpartij (Amerikanen) gaan ontmenselijken.
Nee, de situatie is volledig anders.

Of zitten er in Amerika ook Arabische milities die in Amerika vrouwen verkrachten, mensen inclusief kinderen onthoofden en ze daarna opeten?
pi_138935721
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:55 schreef theunderdog het volgende:
Nee, de situatie is volledig anders.

Of zitten er in Amerika ook Arabische milities die in Amerika vrouwen verkrachten, mensen inclusief kinderen onthoofden en ze daarna opeten?
De Amerikaanse drones vergelijk ik met de moslim-milities in CAR. De slachtoffers van die drones vergelijk ik met Mad dog. Wrok van Mad dog tegen alle moslims, wrok van drone-slachtoffers tegen alle Amerikanen.
-
pi_138935763
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:57 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

De Amerikaanse drones vergelijk ik met de moslim-milities in CAR. De slachtoffers van die drones vergelijk ik met Mad dog. Wrok van Mad dog tegen alle moslims, wrok van drone-slachtoffers tegen alle Amerikanen.
En die vergelijkingen gaan niet op.

Omdat de situatie op geen enkele manier hetzelfde is.
pi_138935783
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:59 schreef theunderdog het volgende:
En die vergelijkingen gaan niet op.

Omdat de situatie op geen enkele manier hetzelfde is.
Die vergelijkingen gaan wel op. Niet met twee maten meten.
-
pi_138935802
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:00 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Die vergelijkingen gaan wel op. Niet met twee maten meten.
Ik meet nergens met twee maten.

Amerika en zijn drones hebben gewoon geen moer te maken met dit conflict.
pi_138935814
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:01 schreef theunderdog het volgende:
_O-

Net of ik iets anders heb beweerd.
-
pi_138935835
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:01 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

_O-

Net of ik iets anders heb beweerd.
Haal ze er dan niet bij.

De daden van die Mad Dog is op werkelijk geen enkele manier hetzelfde als Amerika en zijn drones.
pi_138935891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:
Haal ze er dan niet bij.

De daden van die Mad Dog is op werkelijk geen enkele manier hetzelfde als Amerika en zijn drones.
Ik haal ze er wel bij, omdat ik het een goede vergelijking vindt. Nu wacht ik op de reactie van Hathor. Ik weet nu wel dat jij het geen goede vergelijking vindt.
-
  woensdag 16 april 2014 @ 12:07:30 #142
117098 Hathor
Effe niet
pi_138937747
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Een beetje zoals:

Nou, mooi dat die gek opgepakt is dan, maar het is wel verontrustend dat ie ook nog eens als een held werd gezien door zijn mede holbewoners.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_138937946
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 01:03 schreef Charismatisch het volgende:

“I ate his leg, the whole thing right down to the bone – with bread. That’s why people call me Mad Dog.”

ik dacht ff dat dit het game of thrones topic was :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138938045
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik meet nergens met twee maten.

:') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')