Toen was er al een gat, Flecha zat er recht achter. Maar niet verkeerd als je bedenkt wat hij al allemaal gedaan heeftquote:
twitter:maduc twitterde op zondag 24-03-2013 om 17:08:56Sagan wat een fenomeen: Wuyts "hij is de pijp uit" verre van zou ik zeggen. Wat een held: niet rekenen reageer retweet
Wat een wartaal.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:10 schreef Pino112 het volgende:
twitter:maduc twitterde op zondag 24-03-2013 om 17:08:56Sagan wat een fenomeen: Wuyts "hij is de pijp uit" verre van zou ik zeggen. Wat een held: niet rekenen reageer retweet
.
Nu welquote:Op zondag 24 maart 2013 17:10 schreef Pino112 het volgende:
Het plaatje in de OP doet het nog steeds niet.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:10 schreef Pino112 het volgende:
.
Mag dat wel van de NOS, zo enthousiast zijn?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:10 schreef Pino112 het volgende:
.
Ducrotquote:Op zondag 24 maart 2013 17:10 schreef Pino112 het volgende:
.
Ik denk dat hij er in dit geval geen moeite mee heeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:12 schreef Sheepcidus het volgende:
benieuwd of Fabian wat van die wheelie zegt
Dat was van toen 'ie effe aan de auto heeft gehangen. Effe bijtanken.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:12 schreef marcodej het volgende:
Pleisters van het infuus nog op zijn hand?
Vandaag oogde hij idd al een stuk beter.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:14 schreef marcodej het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Boom minder slecht was dan in de E3. Moet het nog zien als hij niet lek was gereden.
Ik geloof niet dat Sagan clean is, maar hij is wel iemand die letterlijk vanaf zijn eerste profkoers ontzettend goed was, en sindsdien elk jaar een stapje beter is geworden.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sagan clean is, maar hij is wel iemand die letterlijk vanaf zijn eerste profkoers ontzettend goed was, en sindsdien elk jaar een stapje beter is geworden.
Froome was tot eind 2011 alleen als curiositeit bekend bij wat kenners, Porte werd in de Giro een paar jaar terug door Mollema er op elke berg afgereden, nu rijdt hij hem voorbij alsof hij een amateur is. Sagan zou in een clean peloton ook wel een topper zijn, Froome is zonder dope pelotonvulling.
Sagan is gewoon top-talentje , moeten we dan direct denken dat hij niet clean is ?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sagan clean is, maar hij is wel iemand die letterlijk vanaf zijn eerste profkoers ontzettend goed was, en sindsdien elk jaar een stapje beter is geworden.
Froome was tot eind 2011 alleen als curiositeit bekend bij wat kenners, Porte werd in de Giro een paar jaar terug door Mollema er op elke berg afgereden, nu rijdt hij hem voorbij alsof hij een amateur is. Sagan zou in een clean peloton ook wel een topper zijn, Froome is zonder dope pelotonvulling.
En dat komt omdat de oortjes in deze koers zijn afgeschaft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clean win je geen grote koersen. Nu niet, 10 jaar geleden niet, 20 jaar geleden niet, 30 jaar geleden niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:26 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Sagan is gewoon top-talentje , moeten we dan direct denken dat hij niet clean is ?
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:26 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Sagan is gewoon top-talentje , moeten we dan direct denken dat hij niet clean is ?
De hele heisa rond wielrennen laat ik even links liggen.. we zijn zo al genoeg negatief in beeld geweest..quote:Op zondag 24 maart 2013 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Clean win je geen grote koersen. Nu niet, 10 jaar geleden niet, 20 jaar geleden niet, 30 jaar geleden niet.
Het probleem doodzwijgen is nergens goed voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:44 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
De hele heisa rond wielrennen laat ik even links liggen.. we zijn zo al genoeg negatief in beeld geweest..
OK. Je wint geen groot voetbaltoernooi, tennistoernooi, atletiekwedstrijd of zwemwedstrijd op een cleane manier.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:44 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
De hele heisa rond wielrennen laat ik even links liggen.. we zijn zo al genoeg negatief in beeld geweest..
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
OK. Je wint geen groot voetbaltoernooi, tennistoernooi, atletiekwedstrijd of zwemwedstrijd op een cleane manier.
quote:Stijn Steels:
Beste organisatie van Gent-Wevelgem. Als jullie zien dat de laatste wagens van jullie fameuse colonne door file slechts 5min voor de start toekomen, kan het handig zijn om de start enkele minuten uit te stellen. Het is redelijk frustrerend om te horen dat de start gegeven is, als je nog in volle stress in de mobilhome zit. Nooit in het peloton geraakt, net als oa half movistar, vacansoleil en een hoop andere renners.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |