Hoezo? Ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 24 maart 2013 16:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
WFC, daar moet ik deze week ook twee keer naar toe. Graflocatie.
Metro 50quote:Op zondag 24 maart 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
Over het World Fashion Centre gesproken; heeft iemand er ooit een tentamen gemaakt? Hoe kom ik er en waar moet ik dan naartoe?
Houden zoquote:
Wat zit daar ? De Frank Govers Academy ?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
Over het World Fashion Centre gesproken; heeft iemand er ooit een tentamen gemaakt? Hoe kom ik er en waar moet ik dan naartoe?
Maak je nou echt een grap over een ontwerper die overleed toen ik drie was?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat zit daar ? De Frank Govers Academy ?
Verder wel terecht heur. Ik zit een beetje in de ruimte die Seth Gaaikema en Tong hebben opengelaten.quote:
Maar Bob, waar moet ik nou naartoe als ik bij dat Fashion Centre ben?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ergste locatie is toch wel de RAI geweest. Wat een fabriekshal was dat met iets van 15 verschillende studies allemaal een tentamen maken
Wie?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Verder wel terecht heur. Ik zit een beetje in de ruimte die Seth Gaaikema en Tong hebben opengelaten.
Vraag of ze even willen pauzerenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:01 schreef Speedy_T het volgende:
De vermoeidheid begint toe te slaan en het aantal schoonheden lijkt alleen maar toe te nemen..
Dilemma's..
Google hè, prachtige uitvindingquote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar Bob, waar moet ik nou naartoe als ik bij dat Fashion Centre ben?
Dat had ik al gevonden maar daar heb je toch niets aanquote:Op zondag 24 maart 2013 17:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Google hè, prachtige uitvinding
http://www.student.uva.nl(...)-96EDA8D0C69143BD#p5
Hoezo niet? Moet je bij je hand worden genomen, of wat?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat had ik al gevonden maar daar heb je toch niets aan
https://maps.google.nl/ma(...)p=12,50.19,,0,-17.54quote:Op zondag 24 maart 2013 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat had ik al gevonden maar daar heb je toch niets aan
Godverdomme. Kutkoters.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maak je nou echt een grap over een ontwerper die overleed toen ik drie was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |