PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Hoeveel unieke bezoekers hebben jullie nu in totaal?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sorry, is nodig voor de pagerank op Google.
Ik wilde dezelfde TT doen, maar nu is mijn topic gewoon gejatquote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sorry, is nodig voor de pagerank op Google.
Krijg je ervan kut deed je ook bij mijquote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wilde dezelfde TT doen, maar nu is mijn topic gewoon gejat
Het is ook niet zo moeilijk om iets goed te doen als jij de concurrent bent.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thorb kom eens uit zijn kont je lijkt DTM wel
Daarom heb ik ook al een paar maanden geen video meer upgeload.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij door op youtube te zoeken naar een soort Nederlandse trading guide en toen stond jouw video na een aantal keer in de suggesties...
Hij vergelijkt je best vaak met SyllyNL, alleen denkt hij dat als je wat bekender wordt, je je eigen markt verpest, omdat je vaak naar dezelfde spelers zoekt
Wat is het toch ook een mongoolquote:
WTF lul je haha? Dat ik slijm bij Reemi of wat? Je bent gekquote:Op zondag 24 maart 2013 16:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk om iets goed te doen als jij de concurrent bent.
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
WTF lul je haha? Dat ik slijm bij Reemi of wat? Je bent gek
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Krijg je ervan kut deed je ook bij mij
dat is mooiquote:Op zondag 24 maart 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook al een paar maanden geen video meer upgeload.
Hee doe eens rustig johquote:
quote:
Je komt nogal opgefokt over je laatste postsquote:
quote:
Dat verdient een ban..quote:Op zondag 24 maart 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
dit heeft baje zeker in de op gezet
Squads en links posten van andere 'futsites' is in deze reeks is wel toegestaan.
Futhead.com is baas
Baje is een baas
De SMLENO OP-chick staat er gelukkig nog wel inquote:Op zondag 24 maart 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
dit heeft baje zeker in de op gezet
Squads en links posten van andere 'futsites' is in deze reeks is wel toegestaan.
Futhead.com is baas
Baje is een baas
Alsof die niet op je usb staat.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De SMLENO OP-chick staat er gelukkig nog wel in
Wa un Kutteamquote:
Als je een reactie wil moet je even dm'en, dan reageer ik ff.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
of ik maak gewoon weer zon standaard teampje, zoals dit http://www.futhead.com/fifa/squads/399002/ keuze's keuze's.
Nergens voor nodig dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een reactie wil moet je even dm'en, dan reageer ik ff.
Hoe gaat het met fiscaal ?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Beetje onnodig provoceren.
Sigaartje erbijquote:Op zondag 24 maart 2013 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel in bad natuurlijk, anders lukt het niet.
quote:
quote:
Ik ga voor de finals gewoon in bad wonen een week lang. Koelkast ernaast niks mis mee. Moet voor alles een 5 halen heb ik berekend... dus dat wordt bikkelenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]Oke succes
En de 3 tentamens die ik in bad geleerd heb gingenAlleen Marketing niet en dat was dan ook de kutste
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga voor de finals gewoon in bad wonen een week lang. Koelkast ernaast niks mis mee. Moet voor alles een 5 halen heb ik berekend![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
Maar dan ga ik maar is beginnen, katertje trekt vanzelf wel weg
Ik bedoel het elftal van Marokkoquote:Op zondag 24 maart 2013 16:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk uit straks staan er 20 Marokkanen voor je deur
Ik wil dat Messi naar Ajax gaat gebeurd toch ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 16:47 schreef vandermar het volgende:
Ik wil dat Salomon Kalou teruggaat naar Feyenoord
Messi veegt zijn reet af met ajax.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wil dat Messi naar Ajax gaat gebeurd toch ook niet
Net als Kuyt die wou ook terugquote:Op zondag 24 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi veegt zijn reet af met ajax.
Kalou wil wel terug en Lille wil van hem af
Of zoals Johan Cruijffquote:
en dan op de plek van Schaken ofzo? Staat anders de ontwikkeling van JPB in de weg..quote:Op zondag 24 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi veegt zijn reet af met ajax.
Kalou wil wel terug en Lille wil van hem af
Jup.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en dan op de plek van Schaken ofzo? Staat anders de ontwikkeling van JPB in de weg..
dan had Fey nu 8e gestaan ofzoquote:
Powerpoint?quote:
Salomon, wie de fuck noemt z'n kind nou Salomon.quote:
kut, die heb ik nog nietquote:
enge bacterie, Salomonella of zoquote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Salomon, wie de fuck noemt z'n kind nou Salomon.
Flikker er een paar plaatjes in en klaarquote:
ja, stimmt. Moet niet al te moeilijk zijn, gaat over voetbal van Wales, gewoon een plaatje van Bale, Giggs, Swansea en de vlag van Wales, klaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Flikker er een paar plaatjes in en klaar
klinkt als een interessant onderwerpquote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, stimmt. Moet niet al te moeilijk zijn, gaat over voetbal van Wales, gewoon een plaatje van Bale, Giggs, Swansea en de vlag van Wales, klaar.
Zeg gewoon dat Taylor de beste linksback uit Wales isquote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, stimmt. Moet niet al te moeilijk zijn, gaat over voetbal van Wales, gewoon een plaatje van Bale, Giggs, Swansea en de vlag van Wales, klaar.
je zou eens moeten weten wat voor een onzin sommige mensen een goed onderwerp vindenquote:
Is hij een Smleno-speler?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat Taylor de beste linksback uit Wales is
DTM mag mij volgens mij helemaal niet dus dat vind ik een merkwaardige vergelijkingquote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thorb kom eens uit zijn kont je lijkt DTM wel
zijn die relifanaatjes in Ivoorkust vast gek opquote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uniek sinds vorige week zaterdag: 1321quote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel unieke bezoekers hebben jullie nu in totaal?
Geen idee, ik weet niet wat hij tegenwoordig waard is. Hij was wel de eerste silver die ik dit jaar in een bronze pack kreegquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:03 schreef vandermar het volgende:
Onbegrijpelijk dat die mongool van een Munsterman de deal tussen Feyenoord en Arnautovic liet afketsen
Grappig he, de aankomend kampioen zien winnen?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:03 schreef Baje het volgende:
Saaie zondag zeg. Geen Ajax op de televisie, dus ook geen humor
5 miljoen zouden ze krijgen.quote:
Wij zijn Ajax, wij zijn de minst slechtequote:Op zondag 24 maart 2013 17:03 schreef Baje het volgende:
Saaie zondag zeg. Geen ajaks op de televisie, dus ook geen humor
March of Madness!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax, wij zijn de minst slechte
Opflikkeren met je moto gpquote:Op zondag 24 maart 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Vettelgewoon racen knul.
Alonsovan der Garde
DTM en Tim86quote:Op zondag 24 maart 2013 17:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
DTM mag mij volgens mij helemaal niet dus dat vind ik een merkwaardige vergelijking
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vertaald uit het Russisch
Ook veel later. (Inter volgens mij)quote:
Eerst een jaar verhuurd en daarna verkocht. Dat zal dus meer hebben opgeleverd en ik denk dat Arnautovic ook liever naar Inter en Werder ging dan naar Feyenoord.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook veel later. (Inter volgens mij)
Toen hij 18 of 19 was wilde Feyenoord hem kopen voor 5 miljoen. Alles was al akkoord alleen stak Muntenman er een stokje voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerst een jaar verhuurd en daarna verkocht. Dat zal dus meer hebben opgeleverd en ik denk dat Arnautovic ook liever naar Inter en Werder ging dan naar Feyenoord.
7 idd. En als hij toen niet geblesseerd was geraakt had Inter hem gekocht ipv gehuurd, al hebben ze wel een miljoen huursom betaald geloof ik.quote:
Twente is nooit akkoord gegaan met een bod dus dat is bullshit.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen hij 18 of 19 was wilde Feyenoord hem kopen voor 5 miljoen. Alles was al akkoord alleen stak Muntenman er een stokje voor.
Zonde van mijn tijd weer.quote:
Dat had ik je vooraf ook wel kunnen vertellen.quote:
Een of andere vriend van jouquote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beetje debielheid ja, afspraken makenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:27 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen
Wat is er met de formule1, vanavond naar gekeken. Webber was een beetje pissed of op Vettel en Hamilton pit even bij zijn oude werkgever van vorig jaar, geniaal moment
Ik ben zelf voor Mercedes, check mijn avatar maarquote:Op zondag 24 maart 2013 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Beetje debielheid ja, afspraken makenje niet aan afspraken houden
Teamorders
Belachelijk dat soort orders.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor Mercedes, check mijn avatar maar, dus ik ben wel content met de 3e en 4e plek voor Hamilton en Rosberg. Rosberg had er trouwens ook aardig de P in, die was overduidelijk wat sneller dan Hamilton maar mocht gewoon niet inhalen van de team baas die het persoonlijk even via de radio kwam zeggen tegen Rosberg
ja dat vond ik wel jammer ook, teamorders verneuken de sport. De snelste hoort te winnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor Mercedes, check mijn avatar maar, dus ik ben wel content met de 3e en 4e plek voor Hamilton en Rosberg. Rosberg had er trouwens ook aardig de P in, die was overduidelijk wat sneller dan Hamilton maar mocht gewoon niet inhalen van de team baas die het persoonlijk even via de radio kwam zeggen tegen Rosberg
Doet me een beetje denken aan Team Sky in de Tour de France vorig jaarquote:Op zondag 24 maart 2013 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat vond ik wel jammer ook, teamorders verneuken de sport. De snelste hoort te winnen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
F1 is nou eenmaal een teamsport, anders moet je kappen met meer dan 1 rijder per team
quote:
volgens mij is dit Illuminati aan het werkquote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sinds wanneer zijn ads op dumpert niet meer weg te refreshen
Wielrennen is ook het doel om een wedstrijd te winnen of de gele trui te winnen. Dat wint dan ook maar 1 iemand, maar die kan dat niet zonder de rest van zijn team. Prijzen worden ook voor groot deel gedeeld. Dus ondanks dat er maar 1 wereldkampioen wordt, is het dus niet zo dat het geen teamsport is.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'The objective' is toch wereldkampioen worden? Dat doe je niet met zijn tweeën.
Waarom praat je met jongens op Skype?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het moment voor mij dat ik stopte met praten op Skype tegen deze jongen
Dat is het punt, het gaat om heel veel geld. Het is eigenlijk gewoon autorijden tussen mannetjes die 1 meter 50 zijn en 30 kilo wegen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan er ook zeker wel inkomen dat er bepaalde team orders zijn, belangen zijn zeer hoog in deze sport en gaat gemoeid met heel veel geld maar ja aan de andere vind ik ook dat je wel lekker moet racen maar mekaar niet eraf rijden want dan ga je dus allebei met 0 punten naar huis
Hij heet niet voor niks queer...quote:
daar zit ook wat in, daarom is dit niet zo'n simpele discussie. Webber weet zelf ook wel dat hij tweede rijder is en dus Vettel eigenlijk voor moet gaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wielrennen is ook het doel om een wedstrijd te winnen of de gele trui te winnen. Dat wint dan ook maar 1 iemand, maar die kan dat niet zonder de rest van zijn team. Prijzen worden ook voor groot deel gedeeld. Dus ondanks dat er maar 1 wereldkampioen wordt, is het dus niet zo dat het geen teamsport is.
Is iemand uit mijn klas die vroeg of ik naar het schoolfeest ga en toen kwam hij met zijn verhaal over gister avondquote:
Nee maar dat ben ik met je eens hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar zit ook wat in, daarom is dit niet zo'n simpele discussie. Webber weet zelf ook wel dat hij tweede rijder is en dus Vettel eigenlijk voor moet gaan.
Die UI fuckt hem denk ikquote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best knap dat je mij queer noem toewel ik Djeetje ben
Afspraken maken is jammer, maar wel belangrijk voor de teams dus. Alleen raar dat Webber en Vettel voor de race hebben afgesproken dat degene die voorrijdt na de laatste pitstop daar mag blijven rijden. Vettel houdt zich niet aan de afspraak dus ik snap wel dat Webber boos is.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar dat ben ik met je eens hoor. Maar het zou leuker zijn als het gewoon 1 vs 1 vs 1 was. Nu omdat iedereen er 2 heeft gebeuren dit soort dingen, maar ik snap ook wel dat ze liever met 2 rijden, zodat er dingen getest kunnen worden en er een back-up is. En sowieso meer te winnen als met 1
beetje coke meer nietquote:Op zondag 24 maart 2013 17:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat zal best kunnen ja.
Nog gehandeld de laatste tijd ?
Ik kan best begrijpen dat Webber dan ook boos op Vettel als hij zich niet aan de afspraken houdtquote:Op zondag 24 maart 2013 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Afspraken maken is jammer, maar wel belangrijk voor de teams dus. Alleen raar dat Webber en Vettel voor de race hebben afgesproken dat degene die voorrijdt na de laatste pitstop daar mag blijven rijden. Vettel houdt zich niet aan de afspraak dus ik snap wel dat Webber boos is.
beetje achterbaksquote:Op zondag 24 maart 2013 17:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat Webber dan ook boos op Vettel als hij zich niet aan de afspraken houdt
het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best knap dat je mij queer noem toewel ik Djeetje ben
Huh kan je packs openen op futhead ?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Die packs op futhead() zijn nog slechter dan in het spel zelf
[ afbeelding ]
Huh wtf :S,quote:Op zondag 24 maart 2013 17:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
wat is futhead?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, ik dacht dat een soort van simulatie was van een echt ultimate team pakjequote:Op zondag 24 maart 2013 17:55 schreef Ajacied7 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/pack/
Bij mij ook. Marcio Azvedo.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb er nu 25 geopend en de beste was Neto Berola, nog een zilveren ook, haha
UP Jese neem ik aan?quote:
Oef, nicequote:
Xboxquote:
Hier wacht ik nu al 12 minuten op.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:17 schreef Maver24 het volgende:
Pack opening op futhead doet het ook niet meer, Haha
Krijg een wit scherm met een tekst met koeienletters:
Sorry, pack is killin the server
LOL
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:17 schreef Maver24 het volgende:
LOL
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:17 schreef Maver24 het volgende:
LOL
Staat genoteerd.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
voor 135 euro aan coins verkocht in totaal nu
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
In mijn pack:
[ afbeelding ]
Die gast voetbalt op krukken ofzo?
Larsquote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Gr gr de belastingdienst.
Ziekelijk. En nog steeds. Op de bank, met een dekentje. Als ik me morgen nog zo voel, ga ik niet werkenquote:
Ik vond nog een filmpje van Lurling waarin hij een penalty versierde voor Feyenoordquote:Op zondag 24 maart 2013 18:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziekelijk. En nog steeds. Op de bank, met een dekentje. Als ik me morgen nog zo voel, ga ik niet werken
En het jouwe was vast beter?
vervelendquote:Op zondag 24 maart 2013 18:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziekelijk. En nog steeds. Op de bank, met een dekentje. Als ik me morgen nog zo voel, ga ik niet werken
En het jouwe was vast beter?
Als hij niet in een geel shirt speelt, kan het niet op mijn interesse rekenenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond nog een filmpje van Lurling waarin hij een penalty versierde voor Feyenoord
Laatste loodjes enzoquote:Op zondag 24 maart 2013 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vervelendmijne was wel iets beter, maar niet heel veel. Laatste toetsweek
Hé, wat zeg je?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als hij niet in een geel shirt speelt, kan het niet op mijn interesse rekenen
morgen nog vrij, dinsdag wiskunde, woensdag natuurkunde en eco en donderdag scheikundequote:Op zondag 24 maart 2013 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laatste loodjes enzo
Welk(e) vak(ken) heb je morgen?
Alles beter dan rijen woordjes in je kop stampenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
morgen nog vrij, dinsdag wiskunde, woensdag natuurkunde en eco en donderdag scheikunde
dat welquote:Op zondag 24 maart 2013 18:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alles beter dan rijen woordjes in je kop stampen
jeujquote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En morgen nog lekker een dag om te traden leren
4,6 miljoenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel coins hebben jullie eigenlijk?
Voor welke formatie?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goede RM - RB Silver sterke link / perfect link ?
4-5-1quote:
18, dat staat aan de zijkantquote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef Baje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/10678/
hij is 10 jaar?
Odoi - De Ceulaerquote:
een uur geleden zevenhonderdveertienduizend.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel coins hebben jullie eigenlijk?
Diekmeier & Beisterquote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goede RM - RB Silver sterke link / perfect link ?
Het lijkt het op dat jij de top comment heb over genomenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef Baje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/10678/
hij is 10 jaar?
Buy low sell highquote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]wtfffffffffffff, wat is je geheim?
quote:
Goeiequote:
Guestquote:
Goede statsquote:
TR gemachtquote:
Als je het daarna weer verkoopt boeit het toch niksquote:
Juist nietquote:
Welke? Hele album is tofquote:Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef Rijst het volgende:
Ik vind dat nummer van Macklemore best tof.
quote:
Die is vet ja. Vind ik toffer dan Thrift Shopquote:
Ik dacht al dat je die bedoelde, maar die is wel leuk ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Can't Hold Us
In de studio van Dumbfoundead
Beter dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je die bedoelde, maar die is wel leuk ja.
Beter als Thrift shop
(tim zei precies het zelfde)
Ja ik doei.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:02 schreef leoon. het volgende:
Zin om te gamen, connecten met servers connection... aaaaand its gone.
Iemand coins kopen?[PS3]
Ik kom niet op de webapp. Weer eens problemen in Canada?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:02 schreef leoon. het volgende:
Zin om te gamen, connecten met servers connection... aaaaand its gone.
Iemand coins kopen?[PS3]
Vraiment.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom niet op de webapp. Weer eens problemen in Canada?
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Can't Hold Us
In de studio van Dumbfoundead
Jup, die jpflathead had op twitter al gewaarschuwd als je ingelogd bent niet uitloggen. Maar Leon was nog niet eens ingelogd. Die zat midden in de woningfinanciering boeken te neuzen!quote:Op zondag 24 maart 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom niet op de webapp. Weer eens problemen in Canada?
Ik was ingelogd maar wou op mijn andere account kijken..quote:Op zondag 24 maart 2013 19:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Jup, die jpflathead had op twitter al gewaarschuwd als je ingelogd bent niet uitloggen. Maar Leon was nog niet eens ingelogd. Die zat midden in de woningfinanciering boeken te neuzen!
Ik was ingelogd, en wilde weer een aantal niet nader te noemen spelers inslaan. Maar helaas.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Jup, die jpflathead had op twitter al gewaarschuwd als je ingelogd bent niet uitloggen. Maar Leon was nog niet eens ingelogd. Die zat midden in de woningfinanciering boeken te neuzen!
Wat geheim weer Toef! Wil je 100k lenen?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was ingelogd, en wilde weer een aantal niet nader te noemen spelers inslaan. Maar helaas.
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:08 schreef Reemi het volgende:
Ik ben geen rapfan, maar Mama do the hump vond ik wel leuk altijd.
Haha, nee, ik ga nu een solo project doen. Mezelf undercutten en dan woedend op mezelf wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:12 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat geheim weer Toef! Wil je 100k lenen?
Alsof ik ooit boos op je ben geweestquote:Op zondag 24 maart 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee, ik ga nu een solo project doen. Mezelf undercutten en dan woedend op mezelf worden
Nee, wij krijgen een voucher. En met die voucher kun je weer je tickets incasseren in alkmaar. Gelukkig sturen ze het per post naar mensen die van ver komen. Maar de vouchers nog niet binnen gehadquote:Op zondag 24 maart 2013 19:29 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kaartje al binnen? Ik zit op Y2 rij 10
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zijn die servers toch dodgy de laatste dagen
Ja ik heb ook omwisseltickets gekregen. Maar ben direct naar eindhoven gegaan (2.5u reizen enkele reisquote:Op zondag 24 maart 2013 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen een voucher. En met die voucher kun je weer je tickets incasseren in alkmaar. Gelukkig sturen ze het per post naar mensen die van ver komen. Maar de vouchers nog niet binnen gehadToch geen prettig idee dat de post niet meer door echte postbodes wordt gelopen, maar door voormalig huisvrouwen
LOLLLquote:Op zondag 24 maart 2013 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
YouTube kent mij te goed
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:33 schreef vandermar het volgende:
Wie wil zometeen een potje met randoms? Ik moet eerst nog wel even wat afmakenEN de servers liggen er toch uit
Oh, ik dacht alles ligt er weer uitquote:Op zondag 24 maart 2013 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
En ik ben gewoon aan het spelen nu hoor
Als jij in Y zit, dan zit ik waar de harde kern van Feyenoord normaal zit. Nooit gedacht dat ik daar ooit plaats zou nemenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:33 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja ik heb ook omwisseltickets gekregen. Maar ben direct naar eindhoven gegaan (2.5u reizen enkele reis) omdat ik had gelezen dat het niet uit maakt wanneer je gekocht hebt waar je komt te zitten maar wanneer je de tickets omwisselt
Is toch logisch? Psv is de 'uitspelende' ploeg! Maar ik hoop maar voor je dat ze niet wachten met opsturen, hoe langer het duurt des te meer kans dat je 2e ring zit.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als jij in Y zit, dan zit ik waar de harde kern van Feyenoord normaal zit. Nooit gedacht dat ik daar ooit plaats zou nemen
Zit je op Squote:Op zondag 24 maart 2013 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als jij in Y zit, dan zit ik waar de harde kern van Feyenoord normaal zit. Nooit gedacht dat ik daar ooit plaats zou nemen
Oh, dat vind ik niet erg, 2e ring heb je weer goed overzicht. Geen idee waar het sfeergedeelte is eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 19:38 schreef leoon. het volgende:
[..]
Is toch logisch? Psv is de 'uitspelende' ploeg! Maar ik hoop maar voor je dat ze niet wachten met opsturen, hoe langer het duurt des te meer kans dat je 2e ring zit.
Addictquote:Op zondag 24 maart 2013 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dit, ik wilde random packs openen op f..head maar blijkbaar kan dat niet meer? En dan is FUT ook nog down
Hij is in zee gegaan met mij hequote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet echt 4.6 miljoen? Een week geleden had je nog niet eens 3
Vorig jaar was het overal sfeerquote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet erg, 2e ring heb je weer goed overzicht. Geen idee waar het sfeergedeelte is eigenlijkMaar komt wel goed, 9 mei wordt hoe dan ook aardig gek. JIj ging met eigen vervoer toch?
Sfeervakken zijn normaal de X1-X4 achter het doel. Zitten vrienden van mij ook altijd!quote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet erg, 2e ring heb je weer goed overzicht. Geen idee waar het sfeergedeelte is eigenlijkMaar komt wel goed, 9 mei wordt hoe dan ook aardig gek. JIj ging met eigen vervoer toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh. Al zit ik met gezinnetjes, maakt me toch niet uit. Ik zing en ik spring wel. En hopelijk krijgen we een mooie, speciale KNVB Bekerfinale klapperquote:Op zondag 24 maart 2013 19:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vorig jaar was het overal sfeerAlthans, bij de PSV kant.
Ook aan de Almelo kant ... Daar zat ik met een maat als enige te juichenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vorig jaar was het overal sfeerAlthans, bij de PSV kant.
Iedereen gaat los gewoon bij zo'n wedstrijdquote:Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja joh. Al zit ik met gezinnetjes, maakt me toch niet uit. Ik zing en ik spring wel. En hopelijk krijgen we een mooie, speciale KNVB Bekerfinale klapper
Ja op een gegeven moment niet meerquote:Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ook aan de Almelo kant ... Daar zat ik met een maat als enige te juichen
Jij dacht dat ik je undercut had, omdat mijn teamnaam op FC Beast lijktquote:Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja en ik heb Toefjes onderweg verdronken
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef leoon. het volgende:
[..]
Sfeervakken zijn normaal de X1-X4 achter het doel. Zitten vrienden van mij ook altijd!W 1 en 2 en Z 3 en 4 zijn ook wel leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dichter bij het uitvak des te meer families je tegenkomt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Had je dat andere filmpje op dat yt kanaal van je ui ook gezien, met die oude jeugdtrainer van Messi ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja en ik heb Toefjes onderweg verdronken
Bekerfinale maakt echt niet uit welk vak. Beste is natuurlijk 1e ring, maar ja. Iedereen is in een feeststemming en dan komt het wel goed. Hét sfeervak is geloof ik ook afgezet voor de harde kern. Tenminste, vorig jaar was er een speciaal vak met alleen maar extreme paupers die er doorgesnoven uitzagenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
W 1 en 2 en Z 3 en 4 zijn ook wel leuk hoorHoe dichter bij het uitvak des te meer families je tegenkomt.
Maakt ook niet echt uit bij andere wedstrijden hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 19:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bekerfinale maakt echt niet uit welk vak. Beste is natuurlijk 1e ring, maar ja. Iedereen is in een feeststemming en dan komt het wel goed. Hét sfeervak is geloof ik ook afgezet voor de harde kern. Tenminste, vorig jaar was er een speciaal vak met alleen maar extreme paupers die er doorgesnoven uitzagen
Nee maar Feyenoord is uniek daarinquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt ook niet echt uit bij andere wedstrijden hoorIk vind hem prima om gewoon tussen families te zitten, als ik er ben dan is het met mijn neefje en vader. Mijn neefje is nog maar 10 dus dan is het prima tussen de families.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |