PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Hoeveel unieke bezoekers hebben jullie nu in totaal?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sorry, is nodig voor de pagerank op Google.
Ik wilde dezelfde TT doen, maar nu is mijn topic gewoon gejatquote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sorry, is nodig voor de pagerank op Google.
Krijg je ervan kut deed je ook bij mijquote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wilde dezelfde TT doen, maar nu is mijn topic gewoon gejat
Het is ook niet zo moeilijk om iets goed te doen als jij de concurrent bent.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thorb kom eens uit zijn kont je lijkt DTM wel
Daarom heb ik ook al een paar maanden geen video meer upgeload.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij door op youtube te zoeken naar een soort Nederlandse trading guide en toen stond jouw video na een aantal keer in de suggesties...
Hij vergelijkt je best vaak met SyllyNL, alleen denkt hij dat als je wat bekender wordt, je je eigen markt verpest, omdat je vaak naar dezelfde spelers zoekt
Wat is het toch ook een mongoolquote:
WTF lul je haha? Dat ik slijm bij Reemi of wat? Je bent gekquote:Op zondag 24 maart 2013 16:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk om iets goed te doen als jij de concurrent bent.
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
WTF lul je haha? Dat ik slijm bij Reemi of wat? Je bent gek
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Krijg je ervan kut deed je ook bij mij
dat is mooiquote:Op zondag 24 maart 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook al een paar maanden geen video meer upgeload.
Hee doe eens rustig johquote:
quote:
Je komt nogal opgefokt over je laatste postsquote:
quote:
Dat verdient een ban..quote:Op zondag 24 maart 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
dit heeft baje zeker in de op gezet
Squads en links posten van andere 'futsites' is in deze reeks is wel toegestaan.
Futhead.com is baas
Baje is een baas
De SMLENO OP-chick staat er gelukkig nog wel inquote:Op zondag 24 maart 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
dit heeft baje zeker in de op gezet
Squads en links posten van andere 'futsites' is in deze reeks is wel toegestaan.
Futhead.com is baas
Baje is een baas
Alsof die niet op je usb staat.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De SMLENO OP-chick staat er gelukkig nog wel in
Wa un Kutteamquote:
Als je een reactie wil moet je even dm'en, dan reageer ik ff.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
of ik maak gewoon weer zon standaard teampje, zoals dit http://www.futhead.com/fifa/squads/399002/ keuze's keuze's.
Nergens voor nodig dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een reactie wil moet je even dm'en, dan reageer ik ff.
Hoe gaat het met fiscaal ?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Beetje onnodig provoceren.
Sigaartje erbijquote:Op zondag 24 maart 2013 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel in bad natuurlijk, anders lukt het niet.
quote:
quote:
Ik ga voor de finals gewoon in bad wonen een week lang. Koelkast ernaast niks mis mee. Moet voor alles een 5 halen heb ik berekend... dus dat wordt bikkelenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]Oke succes
En de 3 tentamens die ik in bad geleerd heb gingenAlleen Marketing niet en dat was dan ook de kutste
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga voor de finals gewoon in bad wonen een week lang. Koelkast ernaast niks mis mee. Moet voor alles een 5 halen heb ik berekend![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
Maar dan ga ik maar is beginnen, katertje trekt vanzelf wel weg
Ik bedoel het elftal van Marokkoquote:Op zondag 24 maart 2013 16:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk uit straks staan er 20 Marokkanen voor je deur
Ik wil dat Messi naar Ajax gaat gebeurd toch ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 16:47 schreef vandermar het volgende:
Ik wil dat Salomon Kalou teruggaat naar Feyenoord
Messi veegt zijn reet af met ajax.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wil dat Messi naar Ajax gaat gebeurd toch ook niet
Net als Kuyt die wou ook terugquote:Op zondag 24 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi veegt zijn reet af met ajax.
Kalou wil wel terug en Lille wil van hem af
Of zoals Johan Cruijffquote:
en dan op de plek van Schaken ofzo? Staat anders de ontwikkeling van JPB in de weg..quote:Op zondag 24 maart 2013 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi veegt zijn reet af met ajax.
Kalou wil wel terug en Lille wil van hem af
Jup.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en dan op de plek van Schaken ofzo? Staat anders de ontwikkeling van JPB in de weg..
dan had Fey nu 8e gestaan ofzoquote:
Powerpoint?quote:
Salomon, wie de fuck noemt z'n kind nou Salomon.quote:
kut, die heb ik nog nietquote:
enge bacterie, Salomonella of zoquote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Salomon, wie de fuck noemt z'n kind nou Salomon.
Flikker er een paar plaatjes in en klaarquote:
ja, stimmt. Moet niet al te moeilijk zijn, gaat over voetbal van Wales, gewoon een plaatje van Bale, Giggs, Swansea en de vlag van Wales, klaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Flikker er een paar plaatjes in en klaar
klinkt als een interessant onderwerpquote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, stimmt. Moet niet al te moeilijk zijn, gaat over voetbal van Wales, gewoon een plaatje van Bale, Giggs, Swansea en de vlag van Wales, klaar.
Zeg gewoon dat Taylor de beste linksback uit Wales isquote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, stimmt. Moet niet al te moeilijk zijn, gaat over voetbal van Wales, gewoon een plaatje van Bale, Giggs, Swansea en de vlag van Wales, klaar.
je zou eens moeten weten wat voor een onzin sommige mensen een goed onderwerp vindenquote:
Is hij een Smleno-speler?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat Taylor de beste linksback uit Wales is
DTM mag mij volgens mij helemaal niet dus dat vind ik een merkwaardige vergelijkingquote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thorb kom eens uit zijn kont je lijkt DTM wel
zijn die relifanaatjes in Ivoorkust vast gek opquote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Salomon, wie de fuck noemt z'n kind nou Salomon.
Uniek sinds vorige week zaterdag: 1321quote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel unieke bezoekers hebben jullie nu in totaal?
Geen idee, ik weet niet wat hij tegenwoordig waard is. Hij was wel de eerste silver die ik dit jaar in een bronze pack kreegquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:03 schreef vandermar het volgende:
Onbegrijpelijk dat die mongool van een Munsterman de deal tussen Feyenoord en Arnautovic liet afketsen
Grappig he, de aankomend kampioen zien winnen?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:03 schreef Baje het volgende:
Saaie zondag zeg. Geen Ajax op de televisie, dus ook geen humor
5 miljoen zouden ze krijgen.quote:
Wij zijn Ajax, wij zijn de minst slechtequote:Op zondag 24 maart 2013 17:03 schreef Baje het volgende:
Saaie zondag zeg. Geen ajaks op de televisie, dus ook geen humor
March of Madness!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax, wij zijn de minst slechte
Opflikkeren met je moto gpquote:Op zondag 24 maart 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Vettelgewoon racen knul.
Alonsovan der Garde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |