quote:reäliseer
Nee. Zwitserland, Oostenrijk, Portugal, Noorwegen, Zambia, Venezuela of Mexico kunnen het idd niet nazeggen.quote:
Bergkamp in dat rijtje is onterecht vind ik . Misschien als voetballer maar niet qua prestatiesquote:Op zondag 24 maart 2013 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Zwitserland, Oostenrijk, Portugal, Noorwegen, Zambia, Venezuela of Mexico kunnen het idd niet nazeggen.
Cruijff, van Basten, Gullit, Bergkamp.
Noem eens een ander land dat vergelijkbaar is met Nederland met zo'n rijtje.
Ik had al gezegd dat Uruguay betere prestaties heeft gehaald, terwijl dat land nog veel kleiner is (qua populatie) dan Nederlandquote:Op zondag 24 maart 2013 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Zwitserland, Oostenrijk, Portugal, Noorwegen, Zambia, Venezuela of Mexico kunnen het idd niet nazeggen.
Met hockey spelen we India ook zo wegquote:Op zondag 24 maart 2013 16:50 schreef opreis het volgende:
En dan kijk je naar india dat met 1 miljard inwoners niet of nauwelijks ook maar iets presteert op sportief gebied (cricket en hockey? nagelaten)
Hongarijequote:Op zondag 24 maart 2013 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die investeren hun geld opzoek naar de zoveelste verkrachting. In plaats van kunstgrasvelden.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met hockey spelen we India ook zo weg
Hoezo nou weer Venezuela? Daar is de nationale sport honkbal.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na brazilië 1970, werd Hongarije 1954 internationaal gekozen tot op één na beste team van de eeuw.quote:
Daarom zeg ik dat ookquote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na brazilië 1970, werd Hongarije 1954 internationaal gekozen tot op één na beste team van de eeuw.
Nederland 1974 werd derde
Puskas stierf eenzaam berooid en armquote:Op zondag 24 maart 2013 17:01 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ook![]()
Voor zo'n land heel knap, maar ze hadden gewoon één extreem goede generatie. Tegenwoordig moeten ze het met Dzudzsak doen
in de meeste lijstjes met beste voetballers ooit is Nederland hofleverancier,mogen we zeker trots op zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |