Gewoon je stufi stopzetten bij DUO, OV stopzetten bij zo'n oplaaddingquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja ook qua stufi enzo. Wat zijn de nieuwe regelingen met ov enzo. Regering had allemaal plannen maar wat is er door heen gegaan?
[..]
Maar dan ook stufi/OV etc.
maar je zou ether meenemenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga al naar een andere meet in mei.
Maar ik zal sowieso al niet komen.
Ik kom, reden genoeg dusquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, heb ik meer redenen om ook te komen en kan ik jou weer een keer zien
Geen idee nog. Dat zie ik wel als ik daar benquote:
Ja ik ga dit jaar nog verderquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit jaar beginnen aan nieuwe studie, volgend jaar wordt het een lening
Ook ditquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, heb ik meer redenen om ook te komen en kan ik jou een keer zien
ik ga alleen als troll, pizza jij en faye gaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie van jullie gaan dan wel of niet naar die meet? Lijkt me wel leuk eigenlijk
ik bedoel snackbar of chinees?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee nog. Dat zie ik wel als ik daar ben
Ga over een half uurtje pas trouwens.
ok cool ,thanksquote:Op zondag 24 maart 2013 15:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon je stufi stopzetten bij DUO, OV stopzetten bij zo'n oplaadding
Ik ga wel hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga alleen als troll, pizza jij en faye gaan.
Beloofd?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan toch ook blijven vasthouden![]()
Grapje, doe ik als je komt.
npquote:
Gisteren al Chinees gegeten dus ik ga straks naar de supermarkt. Als daar niets is wat ik wil dan pizza denk ik of kebabquote:Op zondag 24 maart 2013 15:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik bedoel snackbar of chinees?
Je gaat dus gewoon niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga alleen als troll, pizza jij en faye gaan.
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren al Chinees gegeten dus ik ga straks naar de supermarkt. Als daar niets is wat ik wil dan pizza denk ik of kebab
ik ga ook dus dan kom jij ookquote:Op zondag 24 maart 2013 15:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ga niet, behalve misschien als LB er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |