Gewoon je stufi stopzetten bij DUO, OV stopzetten bij zo'n oplaaddingquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja ook qua stufi enzo. Wat zijn de nieuwe regelingen met ov enzo. Regering had allemaal plannen maar wat is er door heen gegaan?
[..]
Maar dan ook stufi/OV etc.
maar je zou ether meenemenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga al naar een andere meet in mei.
Maar ik zal sowieso al niet komen.
Ik kom, reden genoeg dusquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, heb ik meer redenen om ook te komen en kan ik jou weer een keer zien
Geen idee nog. Dat zie ik wel als ik daar benquote:
Ja ik ga dit jaar nog verderquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit jaar beginnen aan nieuwe studie, volgend jaar wordt het een lening
Ook ditquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, heb ik meer redenen om ook te komen en kan ik jou een keer zien
ik ga alleen als troll, pizza jij en faye gaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie van jullie gaan dan wel of niet naar die meet? Lijkt me wel leuk eigenlijk
ik bedoel snackbar of chinees?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee nog. Dat zie ik wel als ik daar ben
Ga over een half uurtje pas trouwens.
ok cool ,thanksquote:Op zondag 24 maart 2013 15:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon je stufi stopzetten bij DUO, OV stopzetten bij zo'n oplaadding
Ik ga wel hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga alleen als troll, pizza jij en faye gaan.
Beloofd?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan toch ook blijven vasthouden![]()
Grapje, doe ik als je komt.
npquote:
Gisteren al Chinees gegeten dus ik ga straks naar de supermarkt. Als daar niets is wat ik wil dan pizza denk ik of kebabquote:Op zondag 24 maart 2013 15:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik bedoel snackbar of chinees?
Je gaat dus gewoon niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga alleen als troll, pizza jij en faye gaan.
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren al Chinees gegeten dus ik ga straks naar de supermarkt. Als daar niets is wat ik wil dan pizza denk ik of kebab
ik ga ook dus dan kom jij ookquote:Op zondag 24 maart 2013 15:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ga niet, behalve misschien als LB er is
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
dan nog misschienquote:Op zondag 24 maart 2013 15:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hé moet je godvedomme nog es sociaal doen ook,quote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil geen reismaatje, dan ben ik verplicht om geen muziek te luisteren in de trein
welke meet ga jij dan?quote:
Jij hebt de eerste 1,5 uur sowieso al geen reismaatje vanaf Groningenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil geen reismaatje, dan ben ik verplicht om geen muziek te luisteren in de trein
Joh als je van het hoge noorden en je pikt halverwege iemand op kan het toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen reismaatje regelen dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
ohquote:
oh sociaal doen is niet erg, maar als ik reis dan is het moeilijk irritant als er iemand tegen je aan zit te kleppenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef ThePast het volgende:
[..]
Hé moet je godvedomme nog es sociaal doen ook,
Gelukkig heeft twollie een goede muzieksmaakquote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
wie weet, ik ga langs utrecht denk ikquote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh als je van het hoge noorden en je pikt halverwege iemand op kan het toch?
zoals?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige mensen van hier hoef ik niet te zien dus.
wiequote:Op zondag 24 maart 2013 15:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 24 maart 2013 15:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vanuit zutphen rijdt er eentje rechtstreeksquote:Op zondag 24 maart 2013 15:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wie weet, ik ga langs utrecht denk ik
Ik wist wel dat je alleen op mij ging reageren en niet op AJ.quote:
ga gewoon blackaquote:Op zondag 24 maart 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar dan heb ik gteen OV meer dus geen korting
als ik over zutphen ga reis jij mee dus? dat kan wel denk ikquote:Op zondag 24 maart 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanuit zutphen rijdt er eentje rechtstreeks
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je alleen op mij ging reageren en niet op AJ.
Nehquote:
ns dagkaart kopen van 15euquote:Op zondag 24 maart 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar dan heb ik gteen OV meer dus geen korting
Geen autoquote:
Die actie moet er dan ook maar net zijnquote:
Ga jij gewoon nietquote:
Is nog ruim twee uur vanaf zutphenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik over zutphen ga reis jij mee dus? dat kan wel denk ik
quote:
woord zegt het al hé. dagkaartquote:
Je komt niet voor mijquote:Op zondag 24 maart 2013 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jammer.
Als promi, hypo en heppie ook niet komen dan kom ik ook niet
''Iedereen is welkom' blablaquote:Op zondag 24 maart 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
http://translate.google.nl/#fr/af/roald%2C%20flikker%20op
Die hbben ze nu bij de Blokker voor 17 euro zag ik gisterenquote:
hoezo in het echt doe ik serieus niksquote:Op zondag 24 maart 2013 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga jij gewoon niet
[..]
Is nog ruim twee uur vanaf zutphenEn groningen is ook 2 uur vanaf zutphen, damn
Ik zie wel rond die tijd.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jammer.
Als promi, hypo en heppie ook niet komen dan kom ik ook niet
kopen dan, meestal zijn ze wel in mei nog geldigquote:Op zondag 24 maart 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die hbben ze nu bij de Blokker voor 17 euro zag ik gisteren
What's funnyquote:
Vind dat niet zo gek hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 15:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ARRRGGG stelletje kudde dieren. ik kom niet als die niet komt blabla. kom gewoon als je zin hebt, zo niet blijf thuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is van een film dat ben ik nietquote:Op zondag 24 maart 2013 15:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je er uitziet als je UI wil ik wel dat je naar de meet komt hoor
en mijn schaarquote:Op zondag 24 maart 2013 15:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja shit, moest al jouw hand vasthouden
Laat maar zitten nu, ik hoor het alquote:Op zondag 24 maart 2013 15:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja shit, moest al jouw hand vasthouden
ik vind dat heel gek als je je bedenkt dat bijna niemand van ons elkaar in RL kentquote:
kan je niet met de autoquote:Op zondag 24 maart 2013 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zit gewoon 4u in de trein naar roosendaal
En dat is het waardquote:Op zondag 24 maart 2013 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoezo. Als er kut mensen komen op een verjaardag dan ga je toch ook niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ARRRGGG stelletje kudde dieren. ik kom niet als die niet komt blabla. kom gewoon als je zin hebt, zo niet blijf thuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh was bij de AH zelf en is nog maar tot morgenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kopen dan, meestal zijn ze wel in mei nog geldig
Is toch logisch? Sommige users wil ik gewoon meeten en andere niet, en zo denken alle mensen hier dus ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stiekeme date met timmmmmquote:
we weten niet of we elkaar kut mensen vinden want we kennen elkaar bijna allemaal niet in RL zoals ik net ook al zeiquote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo. Als er kut mensen komen op een verjaardag dan ga je toch ook niet.
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs + benzine is duur
Meerijden, je bent een vrouw dus ook nog is meer kansquote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs + benzine is duur
Ik komquote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alleen als er leuke mensen komen, ik sta nog op misschien dus
spann0ndquote:
ik snap het wel maar het is gewoon irritant dat het iedere 2 minuten vermeld wordquote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is toch logisch? Sommige users wil ik gewoon meeten en andere niet, en zo denken alle mensen hier dus ja.
Maar het is voor onsquote:Op zondag 24 maart 2013 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
juist.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
we weten niet of we elkaar kut mensen vinden want we kennen elkaar bijna allemaal niet in RL zoals ik net ook al zei
Je kunt niet iedereen interessant vinden om te ontmoetenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik vind dat heel gek als je je bedenkt dat bijna niemand van ons elkaar in RL kent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik wel kon was die kans ook niet zo heel groot hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kom alleen als Stuart komt maar die kan niet
De afgelopen dagen is je dat ook gelukt dus dat zal vandaag dan ook wel lukkenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sowieso ik ga vandaag top 3 dagcijfers halen
volgens mij vind jij mij nu kutquote:
dankjequote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als we gaan meeten, dan weet ik zeker dat er ene paar users komen die na afloop evenveel hebben gepraat met anderen als voor de meet
Grapje, jullie zijn tof
Indrinken voor de volgende meet.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat doen we eigenlijk op zo'n meet? Over andere users roddelen en FOK!ken toch?
bbqenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
en een aflevering van Probleemwijken kijken geloof ikquote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
De afgelopen dagen is je dat ook gelukt dus dat zal vandaag dan ook wel lukken
Helemaal lens blowenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
alcohol mag nietquote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Indrinken voor de volgende meet.
je heet toch gewoon jordyquote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Gaan we elkaar dan ook aanspreken met usernames?
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef jordyqwerty het volgende:
is goed ik breng wel 50 gram purple haze meequote:
DMquote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
volgens mij vind jij mij nu kut
Zeker, we zijn natuurlijk niet gewoon mensen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooi, kan ik je eindelijk eens klappen
Dat is zo lamequote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef jordyqwerty het volgende:
ja bij jou welquote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef jordyqwerty het volgende:
als je komt neem dan jonko meequote:Op zondag 24 maart 2013 15:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Je denkt toch niet dat ik nuchter op die meet aankom
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooi, kan ik je eindelijk eens klappen
Ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef jordyqwerty het volgende:
stoerquote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is goed ik breng wel 50 gram purple haze mee
Niet met deze SC neequote:Op zondag 24 maart 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
Ik zou zo geen interesse hebben in een meet OMG![]()
ja die op youtube staat ookquote:Op zondag 24 maart 2013 15:37 schreef arachide. het volgende:
Mijn eerste fokmeet was tof, maar de tweede was wel het tofst.
Welke waren dit?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:37 schreef arachide. het volgende:
waarom gebruik jij straattaal op fok trouwens?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je komt neem dan jonko mee
dezequote:Op zondag 24 maart 2013 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welke waren dit?
Jouw verjaardag was tof
de tweede was die bij Myraelaquote:Op zondag 24 maart 2013 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welke waren dit?
Jouw verjaardag was tof
Ik kom toch niet meeste mensen van deze SC mogen mij nietquote:Op zondag 24 maart 2013 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje, iedereen krijgt gewoon een knuffel.
Tenzij jullie vies van me zijn
En zoenen????quote:Op zondag 24 maart 2013 15:37 schreef LittleBrownie het volgende:
ik zou jullie zo graag willen meeten en knuffelen he
Heb je aan jezelf te dankenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom toch niet meeste mensen van deze SC mogen mij niet
Zwaar levenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen maar ik moet toch eten
bestellenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen maar ik moet toch eten
Ik ken je niet, je lijkt me wel aardig.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik je leuk vindquote:
Jonge wat probeer je nu.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik dacht een paar maanden terug dat dat echt was, was ook een van mijn redenen om van mijn eerste meet af te zienquote:
Nee, supermarkten bezorgen niet op zondag namelijkquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik dacht een paar maanden terug dat dat echt was, was ook een van mijn redenen om van mijn eerste meet af te zien
''15 euro regelen'' klinkt zo raar voor mij omdat werk+stufiquote:Op zondag 24 maart 2013 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoe moet ik anders gaan meneer VA
Nou en.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jonge wat probeer je nu.
De enige posts die je hier hebt gemaakt bevatten de woorden 'mogen' 'mij en 'niet'
Ja manquote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb er ook geen last vanquote:Op zondag 24 maart 2013 15:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Roald doet geen vlieg kwaad, nooit wat verkeerd zien posten
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Roald doet geen vlieg kwaad, nooit wat verkeerd zien posten
ja maar ik ben zo'n 1 die niet met geld om kan gaan en geen werk kan krijgen..quote:Op zondag 24 maart 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''15 euro regelen'' klinkt zo raar voor mij omdat werk+stufiEn anders kan ik het tijdenlijk van mijn spaarrekening trekken
Maar vroeger had ik het geldtekort ook hoor
ja dat moeten we echt doen hoorquote:
ohja is zondagquote:Op zondag 24 maart 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, supermarkten bezorgen niet op zondag namelijk
Dat was die met het natte pak van DV?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:37 schreef arachide. het volgende:
Je bent heel grappig ja met je google translatequote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef supersof het volgende:
http://translate.google.com/#en/nl/roald%2C%20flikker%20op
Ook wel goed om even buiten te zijnquote:
Ik aangezien we elkaars handen vasthoudenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gewoon iedereen GHB laten nemen en opsluiten in een kelder, who's with me?
nee die was eind augustus 012, recent dusquote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was die met het natte pak van DV?
Dat bedoel ik. Dat zou me al te persoonlijk wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik heb ook zo'n lekker korte username. houd het maar bij wesley voor mij
weet ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je bent heel grappig ja met je google translate
Nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
http://translate.google.com/#fi/en/roald%2C%20flikker%20op
Meer humor dan jij in ieder gevalquote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je bent heel grappig ja met je google translate
hamerquote:Op zondag 24 maart 2013 15:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
haha roald is een nicht
Goeiemorgen verder
je blijft maar zeggen dat je niet komt naar de meet en dat users je niet mogen blablabla.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu ben je niet mee de liefste FOK!kster hoor
gezelligquote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik aangezien we elkaars handen vasthouden
Eigenlijk ben je gewoon een klein schattig jochiequote:Op zondag 24 maart 2013 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat zou me al te persoonlijk worden
Graagquote:Op zondag 24 maart 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een klein schattig jochie
roosvicee?
BEHALVE ROALD DIE HIER TOCH KOMT OM ALLEEN MAAR TE ZEGGEN DAT DEZE SC KUT IS EN DAT NIEMAND HEM MAG!!!!!!!!!quote:
EN JIJ ZEIKT DE HELE TIJD:quote:Op zondag 24 maart 2013 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
BEHALVE ROALD DIE HIER TOCH KOMT OM ALLEEN MAAR TE ZEGGEN DAT DEZE SC KUT IS EN DAT NIEMAND HEM MAG!!!!!!!!!
Gast als je wil komen dan kom je(want volgens mij wil je het ergens wel, anders doe je niet zoveel moeite hier)quote:
dat is een hele goeiequote:Op zondag 24 maart 2013 15:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat zouden de buren van tim denken eigenlijk?
Net als stuartquote:Op zondag 24 maart 2013 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
BEHALVE ROALD DIE HIER TOCH KOMT OM ALLEEN MAAR TE ZEGGEN DAT DEZE SC KUT IS EN DAT NIEMAND HEM MAG!!!!!!!!!
Ik zeg toch dat ik niet kom?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gast als je wil komen dan kom je(want volgens mij wil je het ergens wel, anders doe je niet zoveel moeite hier)
We gaan heus niet jou negeren ofzo
NEE HOOR.quote:
Stuart is lief.quote:
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 24 maart 2013 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gast als je wil komen dan kom je(want volgens mij wil je het ergens wel, anders doe je niet zoveel moeite hier)
We gaan heus niet jou negeren ofzo
'Waarom praat er daar niemand?'quote:Op zondag 24 maart 2013 15:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat zouden de buren van tim denken eigenlijk?
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'Waarom praat er daar niemand?'
allemaal kleine kindjes in de tuinquote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zi het al voor me, dikke stilte om de BBQ heenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die zou eens flink in zijn oogkas genomen moeten worden inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die moet echt eens stevig onder handen genomend worden![]()
Ik niet, ik probeer altijd mijn lippen op elkaar te houden als ik lachquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zi het al voor me, dikke stilte om de BBQ heen
Plotseling ''Je kan hem omdraaien man''
lijkt me grappig als politie langs komt voor geluids overlastquote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lach nooitquote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet, ik probeer altijd mijn lippen op elkaar te houden als ik lach
[..]
Of iets als '-username- GA DANSEN!!!!'quote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lacht me uitquote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moest wel hard lachen in de TC gisteravond
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Of iets als '-username- GA DANSEN!!!!'
wow ja dat zou pas gek zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Of iets als '-username- GA DANSEN!!!!'
waaromquote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moest wel hard lachen in de TC gisteravond
Ja jonko kan bij een mattie binnenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In april ergens dan gaan we jonko en bier doen.
[..]
Ik moest lachen, las jouw post en was stilquote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
lijkt me grappig als politie langs komt voor geluids overlast
doel bereiktquote:Op zondag 24 maart 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moest lachen, las jouw post en was stil
Ik kan toch jonko meenemen dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja jonko kan bij een mattie binnen
moet je wel even hallo tegen zn moeder zeggen
Moeten we even kijken dan. kom je met OV of auto?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan toch jonko meenemen dan?
Hopen dat het wat warmer weer is biertje drinken en wierie roken in de tuin
NEE NIET WEGGAAN.quote:
Rechtstreekse trein naar Utrecht vanaf station Oostvaarders waar dus mijn kamer is.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moeten we even kijken dan. kom je met OV of auto?
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NEE NIET WEGGAAN.
*gaat zelf na een sec weg*
Tot straks stuwiequote:
Viespeukenquote:
Welke josti's doen dat nou weerquote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NEE NIET WEGGAAN.
*gaat zelf na een sec weg*
Prom, echt leuke foto op fbquote:
`Ik begrijp er niks van''quote:Op zondag 24 maart 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zei plebs fokit die liepen met kinderen
ja zo'n gast die zn eigen sperma opeetquote:Op zondag 24 maart 2013 15:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Welke josti's doen dat nou weer
wutquote:Op zondag 24 maart 2013 15:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja zo'n gast die zn eigen sperma opeet
Daar had ie moeite meequote:Op zondag 24 maart 2013 15:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja zo'n gast die zn eigen sperma opeet
met noten erinquote:
dan nog de busquote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Rechtstreekse trein naar Utrecht vanaf station Oostvaarders waar dus mijn kamer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |