Dan ben je 30+quote:Op zondag 24 maart 2013 17:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar ik ben dan nog wel wat ouder dan jij....
Ah... Ja, haar vriendinnen hebben dat ook een paar keer tegen haar gezegd, maar schijnbaar zonder succes.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
k had m gezegd dat hij gewoon eens door moest zetten en t niet zo beladen voor zichzelf moest maken want dan word t alleen maar moeilijker, waarna hij sex gehad heeft en t meisje niet meer kwijt kwam
hij was in deze de maagdquote:Op zondag 24 maart 2013 17:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah... Ja, haar vriendinnen hebben dat ook een paar keer tegen haar gezegd, maar schijnbaar zonder succes.
doe jij t tochquote:Op zondag 24 maart 2013 17:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah... Ja, haar vriendinnen hebben dat ook een paar keer tegen haar gezegd, maar schijnbaar zonder succes.
Ja, dat begreep ik al. Maar, hoe zou jij ermee omgaan als je date zo zou zijn? Tact is namelijk niet echt mijn sterkste kant, zeg maar.quote:
ik zou er niet moeilijk over doen, als t zover komt gewoon samen op onderzoek uit gaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik al. Maar, hoe zou jij ermee omgaan als je date zo zou zijn? Tact is namelijk niet echt mijn sterkste kant, zeg maar.
Impossiblequote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef Pvoesss het volgende:
Wat is het probleem? Misschien neukt ze wel geweldig.
Dat zou zowaar kunnen, maar het probleem is dat het voor haar dus erg beladen is.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef Pvoesss het volgende:
Wat is het probleem? Misschien neukt ze wel geweldig.
Een maagd, die lekker kan neuken?quote:
heeft ze het gewoon zo aan je verteld?reageer dan met dar t voor jou geen probleem is, als t dat ook echt niet isquote:Op zondag 24 maart 2013 17:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat zou zowaar kunnen, maar het probleem is dat het voor haar dus erg beladen is.
Ja, het kan toch dat ze snel dingen oppikt?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Een maagd, die lekker kan neuken?
kan leren neuken dan.....quote:Op zondag 24 maart 2013 17:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Een maagd, die lekker kan neuken?
Nee, was meer in de heat of the moment.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft ze het gewoon zo aan je verteld?reageer dan met dar t voor jou geen probleem is, als t dat ook echt niet is
en wat heb je gedaan?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, was meer in de heat of the moment.
Was het eentje via internet of heb je hem al eerder irl gezien?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:42 schreef Pinkdwarf het volgende:
Goed, ik had net een date. Was gezellig, maar niet mijn type. Niet een mam waar ik verliefd op kan worden. Hebben gezellig gekletst enzo, maar het was er gewoon niet.
Dan rustig aan doen en zeggen komt wel goed schatjequote:Op zondag 24 maart 2013 17:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat zou zowaar kunnen, maar het probleem is dat het voor haar dus erg beladen is.
maar wel met roosvicequote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan rustig aan doen en zeggen komt wel goed schatje
Van Pepper. Had hem nog niet eerder gezien. Het was gezellig, maar meer niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Was het eentje via internet of heb je hem al eerder irl gezien?
Gezegd dat ik het niet erg vind en dat ik er rekening mee zou houden, maar uiteindelijk werd het toch allemaal te veel voor haar.quote:
maar je vind haar wel nog leuk?dan aangeven dat je graag verder met haar wilt en dat t geen probleem is maar zij moet aangeven waar haar grens ligt en dat je daar rekening mee houdquote:Op zondag 24 maart 2013 17:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Gezegd dat ik het niet erg vind en dat ik er rekening mee zou houden, maar uiteindelijk werd het toch allemaal te veel voor haar.
Maagd zijn vind ik niet echt een afknapper, ik kan wel ergere dingen verzinnen. Echter, tact is niet echt een vriend van me, dus weet ik ook niet echt hoe ik met zoiets moet omgaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar je vind haar wel nog leuk?dan aangeven dat je graag verder met haar wilt en dat t geen probleem is maar zij moet aangeven waar haar grens ligt en dat je daar rekening mee houd
lief zijn, letten op signalen en darop reagerenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maagd zijn vind ik niet echt een afknapper, ik kan wel ergere dingen verzinnen. Echter, tact is niet echt een vriend van me, dus weet ik ook niet echt hoe ik met zoiets moet omgaan.
Date je vaak via internet? Bij mij moet er veel gebeuren, eer ik via internet een date wil plannen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Van Pepper. Had hem nog niet eerder gezien. Het was gezellig, maar meer niet.
Oh, hier komen alleen mensen die met iedere kerel die ze via een datingsite in contact komen willen afspreken? Ik denk dat jullie ook wel een bepaalde keuring hanteren, eer het op een kop koffie of een date aankomt.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
What the fuck doe je in dit topic dan?
het andere uiterste vanquote:Op zondag 24 maart 2013 17:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Date je vaak via internet? Bij mij moet er veel gebeuren, eer ik via internet een date wil plannen.
D'r zitten nogal wat grijstinten tussen. Minstens 48.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, hier komen alleen mensen die met iedere kerel die ze via een datingsite in contact komen willen afspreken? Ik denk dat jullie ook wel een bepaalde keuring hanteren, eer het op een kop koffie of een date aankomt.
Je post leek te impliceren dat je überhaupt niet via datingsites date. Could have fooled me.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, hier komen alleen mensen die met iedere kerel die ze via een datingsite in contact komen willen afspreken? Ik denk dat jullie ook wel een bepaalde keuring hanteren, eer het op een kop koffie of een date aankomt.
Heel snel al.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zijn de vrouwen ook wel eens "matchingsmoe"?
Ik krijg het idee, dat vrouwen het constante aanbod van nieuwe matches wel eens zat worden.
Tuurlijk, ik spreek ook niet na 10 min af. Maar "er moet heel wat gebeuren eer ik..." enz, nee. Klik irl zegt veel meer dan online.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:21 schreef Ynske het volgende:
K date ook niet met iedereen die ik spreek. Eerst eens kijken of t klikt online, wat zijn en mijn verwachtingen zijn en als dat goed ligt dan wil ik wel meeten in een café
dat klopt, hier waarschijnlijk komend weekend een afspraakjequote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik spreek ook niet na 10 min af. Maar "er moet heel wat gebeuren eer ik..." enz, nee. Klik irl zegt veel meer dan online.
Mwa, ik merk erg vaak dat ik een aparte vorm van humor heb. Denk dat het misschien daardoor zal komen. Van de 80+ vrouwen (grofweg gezegd) heb ik met iets van 5 vrouwen mee gedate. Ok, het zijn geen honderden vrouwen, maar dan nog. Ben je zelf niet bang dat als je teveel date via internet, je op een gegeven moment in een date-sleur terecht komt?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind
Ik vind "er moet heel wat gebeuren
[..]
het andere uiterste van
[..]
D'r zitten nogal wat grijstinten tussen. Minstens 48.
Internetdaten is sowieso niet echt spontaan. Tig criteria heb ik overigens niet, maar er zijn wel een paar punten die ik belangrijk vind. Tot op heden heb ik helaas maar weinig vrouwen ontmoet die mij weten te prikkelen voor een date. Tuurlijk moet het van beide kanten komen, heb ook een paar keer meegemaakt dat ik een date wou, maar dat zij me afwees.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je post leek te impliceren dat je überhaupt niet via datingsites date. Could have fooled me.
Maar jij hanteert dus tig criteria voor je gaat daten? Leuk man, lekker spontane manier van leren kennen ook
Zo denk ik er dus ook over!quote:Op zondag 24 maart 2013 18:21 schreef Ynske het volgende:
K date ook niet met iedereen die ik spreek. Eerst eens kijken of t klikt online, wat zijn en mijn verwachtingen zijn en als dat goed ligt dan wil ik wel meeten in een café
Ja, daar ben ik het wel mee eens! Wekenlang chatten/appen schiet niet op, vind ik eerlijk gezegd ook wel zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:25 schreef Pinkdwarf het volgende:
Mwah, ik kijk altijd naar zijn foto's, interesses en antwoorden op vragen. Dan chatten als hij me leuk lijkt en dan snel afspreken. Want het kan online wel klikken, maar het belangrijkste is dat het in het echt ook klikt. Wekenlang chatten/appen heb je niks aan als het in het echt niet klikt.
]quote:Op zondag 24 maart 2013 18:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mwa, ik merk erg vaak dat ik een aparte vorm van humor heb. Denk dat het misschien daardoor zal komen. Van de 80+ vrouwen (grofweg gezegd) heb ik met iets van 5 vrouwen mee gedate. Ok, het zijn geen honderden vrouwen, maar dan nog. Ben je zelf niet bang dat als je teveel date via internet, je op een gegeven moment in een date-sleur terecht komt?
Misschien had ik dat beter kunnen verfijnen, maar zoals ik al eerder zei, ik kan nogal lomp overkomen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik spreek ook niet na 10 min af. Maar "er moet heel wat gebeuren eer ik..." enz, nee. Klik irl zegt veel meer dan online.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
]
Ik denk dat ik met meer contacten minder gedate heb
Ligt een beetje aan je definitie maar 2-4.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Misschien had ik dat beter kunnen
[..]Hoeveel dates heb jij dan in totaal via internet gehad?
Dames hear hearquote:Op zondag 24 maart 2013 18:25 schreef Pinkdwarf het volgende:
Mwah, ik kijk altijd naar zijn foto's, interesses en antwoorden op vragen. Dan chatten als hij me leuk lijkt en dan snel afspreken. Want het kan online wel klikken, maar het belangrijkste is dat het in het echt ook klikt. Wekenlang chatten/appen heb je niks aan als het in het echt niet klikt.
ligt ook aan de ruimte in vrije tijd hoelang t duurtquote:Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dames hear hear![]()
In plaats van wekenlang berichtjes sturen en chatten en dan pas de keuze maken om te daten
Nou, dan moet er bij jou toch ook heel wat gebeuren, eer je op een date gaat via een datingssite?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je definitie maar 2-4.
Als ik een tijd weinig vrije tijd heb, kom ik sowieso niet op datingsites, oid. Waarom dan op die sites gaan, terwijl je zelf ook al weet dat het een tijd duurt eer je een date kan plannen?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ligt ook aan de ruimte in vrije tijd hoelang t duurt
Kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nou, dan moet er bij jou toch ook heel wat gebeuren, eer je op een date gaat via een datingssite?
Als dat zo was, zou ik ook niet hier komen, dunkt me.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klopt
Maar in jouw comment las ik, blijkbaar geheel ten onrechte, een afwijzing van het internetdaten in het algemeen.
dr ik bv deze week druk ben is toch geen reden om niet te chatten?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als ik een tijd weinig vrije tijd heb, kom ik sowieso niet op datingsites, oid. Waarom dan op die sites gaan, terwijl je zelf ook al weet dat het een tijd duurt eer je een date kan plannen?
Ik merk al dat ik hier over moet gaan in duidelijkere termen. Als ik een periode druk ben, dan is dat een maand, oid. Een week vind ik niet echt noemenswaardig, dat lijkt me toch een soort van standaard.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr ik bv deze week druk ben is toch geen reden om niet te chatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |