Blauw oranje gel lyte 3 en wat vansquote:Op zondag 24 maart 2013 11:45 schreef Hiatus het volgende:
Goodmorning, werd wakker met 2 vraagstukken;
1. komt er nog iets kk hards uit binnekort?
2. Ik heb een bruine leren jas die beetje verdroogd is. Wat voor spul raden jullie aan om hem weer op te lappen?
1. NB 1500 'curry'quote:Op zondag 24 maart 2013 11:45 schreef Hiatus het volgende:
Goodmorning, werd wakker met 2 vraagstukken;
1. komt er nog iets kk hards uit binnekort?
2. Ik heb een bruine leren jas die beetje verdroogd is. Wat voor spul raden jullie aan om hem weer op te lappen?
Staat naast z'n bedquote:Op zondag 24 maart 2013 12:55 schreef TN-FR het volgende:
[..]
1. NB 1500 'curry'
2. Vaseline helpt toch?
Waarom boeit dit? Misschien dat ik dan motivatie kan zoeken om te zoeken.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb nergens het antwoord kunnen vinden. Watvoor een lijn is Adidas Neo? Waar is het opgericht/bedoeling hiervan ten opzichte van andere sneakers van Adidas?
Ik zag een toffe paar sneakers van de Adidas Neo-lijn maar ik zie een reclamecampagne van de Neo-lijn met Justin Bieber en Selena Gomez er in.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Waarom boeit dit? Misschien dat ik dan motivatie kan zoeken om te zoeken.
Als je iets mooi vind koop je het, vind je het niet mooi koop je het niet. simpel.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zag een toffe paar sneakers van de Adidas Neo-lijn maar ik zie een reclamecampagne van de Neo-lijn met Justin Bieber en Selena Gomez er in.![]()
Dan vraag ik mij af wat de bedoeling is van die lijn, zeker als ze hem op een volwassenenmaat hebben.
Goed punt eigenlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je iets mooi vind koop je het, vind je het niet mooi koop je het niet. simpel.
Jup. Niet heel erg dikke blaren, maar ik kreeg er wel last van.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:40 schreef Senderious het volgende:
Hebben meer mensen last gehad van blaren op hun hiel bij het inlopen van Clarks Desert Boots?
Net-niet-blaren heb ik wel gehad ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:40 schreef Senderious het volgende:
Hebben meer mensen last gehad van blaren op hun hiel bij het inlopen van Clarks Desert Boots?
Niet aan te komen in NL. Heb je een USA hookup voor nodig. 574 volgens mij.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welk modelletje dit is?
Hmm, zoiets verwachtte ik al wel weer..quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niet aan te komen in NL. Heb je een USA hookup voor nodig. 574 volgens mij.
Een van de weinige toffe NB's imo.. Jammer.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vrij zeker dat het een costum is.
http://www.flickr.com/pho(...)6386/in/photostream/
Zo jong, zo wijs.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je iets mooi vind koop je het, vind je het niet mooi koop je het niet. simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |