Hahaha, kutkip!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Acceptatie is voor de aesthetisch minder bedeelden vaak de enige weg.
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:48 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik antwoorde 'ja' op deze post:
[..]
Maar Splutje quote nergens mijn fotoDus dat hoeft dus niet!
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het interesseert me echt geen hol ts.
Van mij mag je het topic sluitenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, aan een alpha man van 1.92m met een zeer symmetrisch gezicht en een gespierd lijfquote:Op zondag 24 maart 2013 12:48 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jij hebt toch niks te willen, of word je niet uitgehuwelijkt?
het ene moment zeg je het een en het andere moment weer wat andersquote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hey pauper
Misschien ben ik geen model, maar voor de rest ben ik prima tevreden en heb een goed leven.
quote:
Whatever. Voor jou nog een miljard anderenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, aan een alpha man van 1.92m met een zeer symmetrisch gezicht en een gespierd lijf![]()
Uitgehuwelijkt worden aan mannen van amper 1.80m
Hij heeft nu toegegeven dat hij een kloon account gebruikt, daarvoor moet hij nu 50 euro per post betalenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen als er een ban aan verbonden zit.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hij heeft nu toegegeven dat hij een kloon account gebruikt, daarvoor moet hij nu 50 euro per post betalen
Wat is deze? Moet ik mij nu verantwoorden ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk. Deze gast heeft gezegd dat hij zich als iemand anders voordeed dussjaa...
Wat heb je daarop te zeggen..
Dus Argo staat miljoenen in het rood?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alleen als er een ban aan verbonden zit.
Ah, vergeten.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alleen als er een ban aan verbonden zit.
Nee joh. Was maar een grapjequote:Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat is deze? Moet ik mij nu verantwoorden ofzo?
Redelijk. Dankzij Argo kunnen wij hier nog posten en heeft Danny genoeg geld om z'n gezin te voeden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dus Argo staat miljoenen in het rood?
In het echt heb ik niets te klagen, ondanks dat ik niet eens 180 benquote:
Waarom weer verwijderd? Kreeg je teveel chicks achter je aan?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
In het echt heb ik niets te klagen, ondanks dat ik niet eens 180 ben![]()
Maar had ook een foto van mijzelf in mijn fb gezet, maar naar korte tijd weer verwijderd (toch zijn er best wat mensen die het gezien heben)
Nu is het al te laat, waarschijnlijk krijg je nu altijd onbewust die foto van d.d.w. in je hoofd bij mijn postsquote:
Ben ook weer geen 10 ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 13:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarom weer verwijderd? Kreeg je teveel chicks achter je aan?
Ik bewonder je positieve kijk op het levenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ben ook weer geen 10 ofzozou mezelf een 8.5 geven
Bedanktquote:Op zondag 24 maart 2013 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik bewonder je positieve kijk op het leven
Jij doet zeker geen psychologie of iets dergelijks?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
BedanktMijn meisje helpt me daar laatste tijd ook wel goed bij hoor
Maar we zijn nogal druk met onze masters
Nee. Psychologie is leuk als je na je studie op de bank wilt zittenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:08 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Jij doet zeker geen psychologie of iets dergelijks?
Hmm, was misschien toch wel nuttig geweest hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nee. Psychologie is leuk als je na je studie op de bank wilt zitten
En daarom de hele dag op Fok! zeker?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
BedanktMijn meisje helpt me daar laatste tijd ook wel goed bij hoor
Maar we zijn nogal druk met onze masters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |