Aannemelijke analysequote:Op zondag 24 maart 2013 12:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar in de post eronder heb je het wel vermeld:
[..]
Maar goed! Ik begin eigenlijk te geloven dat(naast dat ik al geloofde dat de topics echt waren) jij het ook echt bent op de foto , vooral deze opmerking is verdacht:
[..]
Omdat je niet geprezen werd om je looks ontken je het nu maar. Ik zie die foto overigens ook nergens op het internet opduiken als ik het in de imagesearch stop....
Ik zie het vaker, mensen met een grote mond op het forum en uiteindelijk blijkt dat ze heel weinig voorstellen. Bij dat soort mensen is enige vorm van bescheidenheid wel gepast.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En vervolgens kun jij je niet inleven in die mensen.
Doe eens iets aan je zelfreflectie.
Sommige zijn mensen zijn te bescheiden voor hun baasheid. Daarom ben ik nog maagd.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zie het vaker, mensen met een grote mond op het forum en uiteindelijk blijkt dat ze heel weinig voorstellen. Bij dat soort mensen is enige vorm van bescheidenheid wel gepast.
Ik zie nergens waaruit het eerste en het laatste blijkt in mijn geval.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zie het vaker, mensen met een grote mond op het forum en uiteindelijk blijkt dat ze heel weinig voorstellen. Bij dat soort mensen is enige vorm van bescheidenheid wel gepast.
Hier is dat meer standaard dan afwijkend.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Sommige zijn mensen zijn te bescheiden voor hun baasheid. Daarom ben ik nog maagd.
Ik verwijs nergens direct naar die fotoquote:Op zondag 24 maart 2013 12:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar in de post eronder heb je het wel vermeld:
[..]
Maar goed! Ik begin eigenlijk te geloven dat(naast dat ik al geloofde dat de topics echt waren) jij het ook echt bent op de foto , vooral deze opmerking is verdacht:
[..]
Omdat je niet geprezen werd om je looks ontken je het nu maar. Ik zie die foto overigens ook nergens op het internet opduiken als ik het in de imagesearch stop....
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 12:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik verwijs nergens direct naar die foto![]()
En wat nog als ik hem was, is hij echt zo afschuwelijk dan?
Jij bent waarschijnlijk zo lelijk dat het nodig is om neppe foto's in je profiel te plaatsenquote:
Omdat alle Fok!-vrouwen eigenlijk mannen van 45 zijn die Henk, Piet of Wim heten. Dat weet je toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
als het zo makkelijk is, waarom doe jij het dan niet?
Zo voorspelbaar deze opmerkingquote:Op zondag 24 maart 2013 12:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk zo lelijk dat het nodig is om neppe foto's in je profiel te plaatsen
Of het was een foto in de beruchte facebook angle
Ja man, jij bent net lid en nu al zoveel posts en shitquote:
Dat dacht ik aanvankelijk ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Omdat alle Fok!-vrouwen eigenlijk mannen van 45 zijn die Henk, Piet of Wim heten. Dat weet je toch?
Oh, dus jou hebben ze ook al in het complot gezogen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat dacht ik aanvankelijk ook.Maar dat bleek toch niet zo te zijn.
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:42 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oh, dus jou hebben ze ook al in het complot gezogen.
gadverdamme de druipende pik in je mond terwijl je facial krijgt ielquote:Op zondag 24 maart 2013 12:42 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oh, dus jou hebben ze ook al in het complot gezogen.
Shit, apart van dat, komt mijn postgedrag toch totaal niet overeen met deze gast?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja man, jij bent net lid en nu al zoveel posts en shitIk heb altijd al gedacht dat jij een kloon van iemand was
![]()
Zo, dat escaleerde best snel.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gadverdamme de druipende pik in je mond terwijl je facial krijgt iel
Waarom foto verdedigen op deze manier terwijl die van iemand anders is die je niet kent?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk zo lelijk dat het nodig is om neppe foto's in je profiel te plaatsen
Of het was een foto in de beruchte facebook angle
Maagd EN hommo?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gadverdamme de druipende pik in je mond terwijl je facial krijgt iel
Hoeft niet natuurlijk. Deze gast heeft gezegd dat hij zich als iemand anders voordeed dussjaa...quote:Op zondag 24 maart 2013 12:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Shit, apart van dat, komt mijn postgedrag toch totaal niet overeen met deze gast?
Hey pauperquote:
jawel, post van 00:44.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik verwijs nergens direct naar die foto![]()
En wat nog als ik hem was, is hij echt zo afschuwelijk dan?
Acceptatie is voor de aesthetisch minder bedeelden vaak de enige weg.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hey pauper
Misschien ben ik geen model, maar voor de rest ben ik prima tevreden en heb een goed leven.
Ik antwoorde 'ja' op deze post:quote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel, post van 00:44.
jij qoute splutje haar bericht ( waarin staat "ben jij dat")
vervolgens antwoord jij "ja"
en waarom wil je weten of hij er afschuwelijk uitziet?
laat dan eens zien waar je die foto op het internet gevonden hebt..
Maar Splutje quote nergens mijn fotoquote:
En daarom zit je op de meest achterlijke manier aandacht te zoeken op FOKquote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hey pauper
Misschien ben ik geen model, maar voor de rest ben ik prima tevreden en heb een goed leven.
Jij hebt toch niks te willen, of word je niet uitgehuwelijkt?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Acceptatie is voor de aesthetisch minder bedeelden vaak de enige weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |