SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Moira.:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Eensch.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:09 schreef Murdera het volgende:
godverdomme, wat is EBAH een keiharde baas
Maar vanwaar deze uitspraak zo ineens?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eensch.
Maar vanwaar deze uitspraak zo ineens?Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eensch.
Maar vanwaar deze uitspraak zo ineens?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
Mono verwachtte rond een uurtje of 3 thuis te zijn (tc dus), maar wie weet gaat hij ons al wel eerder missen, jeweet.
Fuck the EBU.![]()
"Yo mur, wat is je adres ik kom ff langs"quote:Op zondag 24 maart 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eensch.
Maar vanwaar deze uitspraak zo ineens?
Bam, staat ie voor mijn deur. Wat een held.
Super chille gast trouwens.![]()
![]()
Ohja!quote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Yo mur, wat is je adres ik kom ff langs"
Super chille gast trouwens.Was alweer vergeten dat hij kwam
Niks beters te doen
Maar baasch
Fuck the EBU.![]()
tof!quote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Yo mur, wat is je adres ik kom ff langs"
Super chille gast trouwens.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Niks beters te doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja!Was alweer vergeten dat hij kwam
Niks beters te doen
Maar baasch
Alsof er iets beter is dan met mij chillen![]()
![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Daar kan ik helaasch niet over meepratenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niks beters te doen.
Alsof er iets beter is dan met mij chillen
Jullie zijn over 2 uurtjes ook nog wel wakker en op de tc te vinden he?
Fuck the EBU.![]()
Een enorme drol draaien? Weet je hoe chill dat is, als dat ding er eindelijk uit is.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niks beters te doen.
Alsof er iets beter is dan met mij chillenDit -- Parkiet is mijn papa
neh, ben lazerus, fa nog uurtje zuipen en dan benk wel platjes.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar kan ik helaasch niet over meepraten
Jullie zijn over 2 uurtjes ook nog wel wakker en op de tc te vinden he?![]()
Combineren en Mur blij maken thuisquote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een enorme drol draaien? Weet je hoe chill dat is, als dat ding er eindelijk uit is.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Moet jemaar net paaraat hebben ::Pquote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een enorme drol draaien? Weet je hoe chill dat is, als dat ding er eindelijk uit is.![]()
als het ff mee zit wel jaquote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar kan ik helaasch niet over meepraten
Jullie zijn over 2 uurtjes ook nog wel wakker en op de tc te vinden he?
kan alleen niks garanderen xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
ik wil ook wel met Mur chillen
elkaar spotten bij benchpress enzo
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hommo.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, ben lazerus, fa nog uurtje zuipen en dan benk wel platjes.Fuck the EBU.![]()
Ik wil een rijmpje maken.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik wil iemand raken.quote:
Ik schreeuw het van de daken.
Ik wil magie onder een laken.
Pijp me totdat je het voelt in je kaken.
Zoiets?
[ Bericht 1% gewijzigd door Unscrewed op 24-03-2013 01:28:17 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
1e 3 zinnen jaquote:Op zondag 24 maart 2013 01:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil iemand raken.
Ik schreeuw het van de daken.
Ik wil magie onder een laken.
Ik wil je pijpen totdat je het voelt in je kaken.
Zoiets?![]()
![]()
Tss. Die laatste zin is gewoon zo filosofisch dat je de diep onderliggende betekenis ervan niet snapt.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Onderliggende betekenis? Ik ken het gevoel anders maar al te goedquote:Op zondag 24 maart 2013 01:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss. Die laatste zin is gewoon zo filosofisch dat je de diep onderliggende betekenis ervan niet snapt.
Fuck the EBU.![]()
Stiekem wel een beetje jaquote:Op zondag 24 maart 2013 01:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent gewoon bang dat vasje je aan stukken scheurt.![]()
gr grFuck the EBU.![]()
Oehhquote:Op zondag 24 maart 2013 01:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onderliggende betekenis? Ik ken het gevoel anders maar al te goed
Oh wacht, ik zie nu pas dat ik heb neergezet "Ik wil je pijpen" ipv "Pijp mij"
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef Unscrewed het volgende:
Oh wacht, ik zie nu pas dat ik heb neergezet "Ik wil je pijpen" ipv "Pijp mij"![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef Unscrewed het volgende:
Oh wacht, ik zie nu pas dat ik heb neergezet "Ik wil je pijpen" ipv "Pijp mij"![]()
![]()
Ik dacht al
Fuck the EBU.![]()
Ben Sanctuary aan het kijken nu:Pquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik heb die gezien in de bios, best een chille film.quote:
Alleen jammer dat ik naar de "3D"-versie ben gegaan, amper 3D-effecten erin gestopt.
Maar de film zelf is toppie
Well, you can't get what you wantquote:
But you can get me
So let's set up and see, love
'Cause you are my medicine
When you're close to me
When you're close to me![]()
Ik steek een joint aan en ga een dikke rap schrijven .
denk ik... als er iets is waar ik slecht in ben, is het rijmen... maar hey. Jointjes doen wonderen!Dit -- Parkiet is mijn papa
Yess!quote:quote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef Moira. het volgende:
Mono zegt "nog 2 bier en dan tax jwxsz taxi allezzz"Ik denk dat hij d'r al 2 teveel op heeft.
Mensen die in maart jarig zijn zijn altijd bazen.
Hoe oud is ie geworden?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
26quote:Op zondag 24 maart 2013 01:36 schreef Piye het volgende:
Mensen die in maart jarig zijn zijn altijd bazen.
Hoe oud is ie geworden?
Fuck the EBU.![]()
Aha, het gaat al bergafwaarts dus.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:37 schreef Olment het volgende:
hihi,, kwam deze tegen en vond um wel grappig
[ afbeelding ]
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Had 'm al eens gezien jaquote:Op zondag 24 maart 2013 01:37 schreef Olment het volgende:
hihi,, kwam deze tegen en vond um wel grappig
[ afbeelding ]![]()
Fuck the EBU.![]()
Metaforisch gezien ben ik jouw anesthesist...
dat is het begin van mijn rap.
Begint wel lekker jaquote:Op zondag 24 maart 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
rolt lekker uit de mond he?quote:
ik wacht even tot ik iets stoneder ben.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:
ik kan je vertellen.. heb nou 3 jointjes op en het rolt nog steeds niet lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 01:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
rolt lekker uit de mond he?
ik wacht even tot ik iets stoneder ben.
Hopelijk wordt je nog creatiever
Ja als je metaforen mensen verdoven is dat toch juist niet goed?quote:
mijn doel is om het helemaal uit mooie woordjes te maken.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:41 schreef Olment het volgende:
[..]
ik kan je vertellen.. heb nou 3 jointjes op en het rolt nog steeds niet lekker
Hopelijk wordt je nog creatiever
even om het moeilijker te maken.
hoop ik ookik blijf de hele nacht op.
misschien kunnen jullie meehelpen?
Het plan is wanneer Mono terug is van zuipen en feestenquote:
Ik verdoof ze omdat ze anders pijn voelen.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja als je metaforen mensen verdoven is dat toch juist niet goed?
in hun vitale organen (hart)Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik wil best mee helpen maar mijn moeilijke woorden vocabulaire is niet zo hoog op het momentquote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
mijn doel is om het helemaal uit mooie woordjes te maken.
even om het moeilijker te maken.
hoop ik ookik blijf de hele nacht op.
misschien kunnen jullie meehelpen?
Oke ik ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik verdoof ze omdat ze anders pijn voelen.
in hun vitale organen (hart)
een beetje hetzelde probleem hier..quote:Op zondag 24 maart 2013 01:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik wil best mee helpen maar mijn moeilijke woorden vocabulaire is niet zo hoog op het moment
mooi! ik heb al... niks. Hmpfquote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke ik ben benieuwd naar het eindresultaat.Dit -- Parkiet is mijn papa
Oh ik had deze al gemaakt hihiquote:Op zondag 24 maart 2013 01:54 schreef FL_Freak het volgende:
tc/monojarig
Gewoon maar hier alvast zitten?
http://tinychat.com/MONOisjarigFuck the EBU.![]()
Had het over tc hequote:Op zondag 24 maart 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik had deze al gemaakt hihi
ONZ / Heppie Bursdeej Mono!![]()
![]()
Echt?quote:
GEFELIFECITEERD
[ Bericht 2% gewijzigd door Unscrewed op 24-03-2013 04:10:23 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
Wow, diep. Misschien wel dieper dan een vinge..quote:Op zondag 24 maart 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
Nee laat maar, te makkelijk.![]()
Jij wel, ik zie net dat ik 2e paasdag mooi van 9 tot 6 mag werkenquote:ook wel weer 200% betaald, achja
heb t geld nodig
![]()
Geld is altijd goedquote:Op zondag 24 maart 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wel, ik zie net dat ik 2e paasdag mooi van 9 tot 6 mag werkenook wel weer 200% betaald, achja
heb t geld nodig
Ik heb eindelijk ibuprofen 400 gevondenZou zweren dat ik ergens nog 600 mg had liggen, maar geen idee waar
Juist met opruimen raak je áltijd dingen kwijt, in de zooi weet ik gewoon alles terug te vinden
Fuck the EBU.![]()
Gewoon 2 van 400 nemen yolo toch. Toen mb verstandskiezen eruit gingen en dat misging ivm blootliggend kaakbot moest ik 1000 mg ibu en tramadol nemen, dolle boelquote:Op zondag 24 maart 2013 12:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geld is altijd goed
Ik heb eindelijk ibuprofen 400 gevondenZou zweren dat ik ergens nog 600 mg had liggen, maar geen idee waar
Juist met opruimen raak je áltijd dingen kwijt, in de zooi weet ik gewoon alles terug te vinden
![]()
![]()
Goeiemorgen,
Ik ben giga beroerd en brak en damn.. Ik heb vannacht zulke fijne seks gehad met A.en heel lang geknuffeld enz. Hij was wel dronken maar hij zei ook lieve dingen tegen me die ik niet had verwacht
[ Bericht 15% gewijzigd door Ama op 24-03-2013 16:26:42 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Slimquote:Op zondag 24 maart 2013 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemorgen,
Ik ben giga beroerd en brak en damn.. Ik heb vannacht zulke fijne seks gehad met A.![]()
Misschien niet maar kon het niet meer laten haha. Spanning tussen ons was te ergquote:
Your beauty never ever scared me.![]()
Voel je je wel lekker chil verder, thoughquote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon 2 van 400 nemen yolo toch. Toen mb verstandskiezen eruit gingen en dat misging ivm blootliggend kaakbot moest ik 1000 mg ibu en tramadol nemen, dolle boel
Fuck the EBU.![]()
nawwquote:Op zondag 24 maart 2013 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemorgen,
Ik ben giga beroerd en brak en damn.. Ik heb vannacht zulke fijne seks gehad met A.en heel lang geknuffeld enz. Hij was wel dronken maar hij zei ook echt dingen als schatje ik hou van je enz. Kreeg net trouwens wel weer een knuffel en een kus
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ja hihi, we gingen ook in mijn eenpersoonsbed slapen maar dat heb ik na een uur toch maar afgekaptquote:A. sliep wel maar ik niet haha
Heb je wel gemist op de tcquote:Op zondag 24 maart 2013 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hihi, we gingen ook in mijn eenpersoonsbed slapen maar dat heb ik na een uur toch maar afgekaptA. sliep wel maar ik niet haha
Maar je was aan het neuken dus dan is het goed
Fuck the EBU.![]()
dat heb ik wel gemist op de TCquote:Op zondag 24 maart 2013 12:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je wel gemist op de tcMaar je was aan het neuken dus dan is het goed
![]()
![]()
Teringquote:Is hij niet meer op TC gekomen? Ik dacht dat ik hem nog gefeliciteerd had maar weet het niet meer zo goed
![]()
![]()
Ik ook niet meerquote:Op zondag 24 maart 2013 12:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
TeringIs hij niet meer op TC gekomen? Ik dacht dat ik hem nog gefeliciteerd had maar weet het niet meer zo goed
Hij is er echt maar 10 minuten geweest ofzo
Graftak
Fuck the EBU.![]()
Oh dat was pas héél laat hoor hihiquote:Op zondag 24 maart 2013 12:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je wel gemist op de tcMaar je was aan het neuken dus dan is het goed
Pfff ja hahahaquote:Op zondag 24 maart 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
http://loldutchpeople.nl/page/2
Godverdomme ga echt stukYour beauty never ever scared me.![]()
Ik zou sexy Thea wel doen hoor. Anaal. En hard ook.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Dat gezicht zegt al genoeg tochquote:Op zondag 24 maart 2013 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit soort plaatjes maken..![]()
Fuck the EBU.![]()
Maar waarom doen mensen dat?quote:Ik heb zelfs die neiging niet gehad toen ik 12 was
ik geloof je nietquote:Op zondag 24 maart 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom doen mensen dat?Ik heb zelfs die neiging niet gehad toen ik 12 was
![]()
![]()
Ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 24 maart 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom doen mensen dat?Ik heb zelfs die neiging niet gehad toen ik 12 was
Zo triest
Fuck the EBU.![]()
Het is toch zo haha. Heb wel met breezertaal getypt een tijdje, geef ik eerlijk toequote:Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is toch zo haha. Heb wel met breezertaal getypt een tijdje, geef ik eerlijk toe![]()
![]()
![]()
Ik schaam me er niet voor haha! Dat was echt 12 jaar terug ofzoquote:
Ik ook toen ik 12/13 was, jaquote:Op zondag 24 maart 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is toch zo haha. Heb wel met breezertaal getypt een tijdje, geef ik eerlijk toeHelemaal hip op msn alles.
Maar om echt álles met cijfers en tekens enzo te typen vond ik te veel gedoe, was meer als 'eggt' en 'ens0ww' en 'sgatjuhh'_
Fuck the EBU.![]()
HeLeMaAl Zo TyPeN EnZ. Is BeSt WeL vEeL wErkquote:Op zondag 24 maart 2013 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook toen ik 12/13 was, jaHelemaal hip op msn alles.
Maar om echt álles met cijfers en tekens enzo te typen vond ik te veel gedoe, was meer als 'eggt' en 'ens0ww' en 'sgatjuhh'_
Als ze ook ruikt zoals die chips..quote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Haha ik zit ook te wachtten tot ik iemand herken, dacht iemand te herkennen maar toch nietquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Boh. Frietje kip en een stevige kneiter voor ik straks ga werken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Het is wel beetje een maf meisje maar die hoort niet in dat rijtje klapjosti's thuis, hoor
Fuck the EBU.![]()
![]()
Dit vind ik dan wel weer grappig, met deze foto is niks mis. Waarschijnlijk zijn ze vergeten dat Pia Douwes in musicals speelt
Iddquote:Op zondag 24 maart 2013 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan wel weer grappig, met deze foto is niks mis. Waarschijnlijk zijn ze vergeten dat Pia Douwes in musicals speelt
Fuck the EBU.![]()
Vind sowieso dat een aantal foto's er niet thuis horen. 95% is wel allemaal te kansloos voor woorden maar er zit ook 5% tussen wat gewoon een leuke spontane foto isquote:zoals die met Pia Douwes
Ja en die van dat meisje wat ik ken is gewoon een screenshot waar ze aan iemand op Skype ofzo laat zien dat ze chipito's heeft om te etenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind sowieso dat een aantal foto's er niet thuis horen. 95% is wel allemaal te kansloos voor woorden maar er zit ook 5% tussen wat gewoon een leuke spontane foto iszoals die met Pia Douwes
Fuck the EBU.![]()
Ook nooit begrepen. Mensen die een lelijke foto maken van zichzelf en er volgens een dom gedichtje ofzo op zettenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ja zoiets dacht ik ook alquote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en die van dat meisje wat ik ken is gewoon een screenshot waar ze aan iemand op Skype ofzo laat zien dat ze chipito's heeft om te etenYour beauty never ever scared me.![]()
Hee waar is die 'gewone uitgaansfoto' van je gebleven?
Ik wou deze aan dat rijtje toevoegen
Fuck the EBU.![]()
Ik hoop dat die jongen ''onterecht'' erop staat en hij de draak wilde steken met het een en anderquote:
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:40 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en deze foto ken ik dus. Dit is een fotoshoot hahaquote:Op zondag 24 maart 2013 13:40 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]Niet voor zichzelf maar in opdracht. Verder staat dat meisje er ook nog met rode ogen op enz, die foto is fake want die is zonder de rode ogen heel mooi en zo hoort die ook. Foto is fucking lelijk gemaakt door een mongol
Zo ziet het er ook wel uit ja, vind 'm wel vetquote:Op zondag 24 maart 2013 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en deze foto ken ik dus. Dit is een fotoshoot hahaNiet voor zichzelf maar in opdracht
Fuck the EBU.![]()
Zij heeft wel meer gave foto'squote:Op zondag 24 maart 2013 13:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo ziet het er ook wel uit ja, vind 'm wel vetZe is bevriend volgens mij met vrienden van mij
Hell yeah. Joint roken heeft er voor gezorgd dat de beroerdheid is om gegaan in honger haha. Nice. Wou eigenlijk gaan slapen *daarom jointje* maar is niet meer nodig denk ik hahaYour beauty never ever scared me.![]()
Dit klopt jaquote:Op zondag 24 maart 2013 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Hell yeah. Joint roken heeft er voor gezorgd dat de beroerdheid is om gegaan in honger haha. Nice. Wou eigenlijk gaan slapen *daarom jointje* maar is niet meer nodig denk ik hahaheb je ook geen hoofdpijn meer? als je dat al had
Nee had ik nietquote:Op zondag 24 maart 2013 13:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit klopt jaheb je ook geen hoofdpijn meer? als je dat al had
Ik ben nog steeds een beetje in de war over vannacht haha (dat met A.)Your beauty never ever scared me.![]()
Niet te veel bij na denken en just let it be en geniet van wat er nog wél isquote:Op zondag 24 maart 2013 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje in de war over vannacht haha (dat met A.)
Fuck the EBU.![]()
![]()
Ja want als je op een stal bent met zulke beesten is het heel raar dat je daarmee op de foto gaat en niet met een paardYour beauty never ever scared me.![]()
Dat doe ik ook zekerquote:Op zondag 24 maart 2013 13:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet te veel bij na denken en just let it be en geniet van wat er nog wél isIk moet er alleen niet teveel hoop bij hebben ofzo maar ik weet uit ervaring dat hij heel eerlijk is als hij dronken is (en we hebben geen ruzie gehad terwijl hij dronken was, woop woop)
quote:11 sep
Anoniem heeft gevraagd: als je me foto niet weg haalt ga ik naar de politc oke kanker megool je site word er af gehaald doei kanker debiel
Hallo ‘Anonymous’, kun je even doorgeven welke foto? Kusjes ‘kanker megool’
Fuck the EBU.![]()
Als ik een kater extravaganza heb en ik rook (bij voorkeur een dikke haze)jonko ben ik overal van afquote:
Wat hebbie vannacht uitgespookt dan?''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Gewoon denken "dat was een chill nachtje, heb ervan genoten"quote:Op zondag 24 maart 2013 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zekerIk moet er alleen niet teveel hoop bij hebben ofzo maar ik weet uit ervaring dat hij heel eerlijk is als hij dronken is (en we hebben geen ruzie gehad terwijl hij dronken was, woop woop)
en meer niet
Fuck the EBU.![]()
Gewoon teveel gedronken (naja niet veel ofzo) en te weinig gegeten enz. Maar heb ook niet veel geslapenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ik een kater extravaganza heb en ik rook (bij voorkeur een dikke haze)jonko ben ik overal van af
Wat hebbie vannacht uitgespookt dan?
Jep. Dit is in ieder geval wel wat ik verstond onder 'nog steeds leuke dingen doen samen' haha!quote:Op zondag 24 maart 2013 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon denken "dat was een chill nachtje, heb ervan genoten"en meer niet
Ja preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Dit is in ieder geval wel wat ik verstond onder 'nog steeds leuke dingen doen samen' haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
En ik heb FOK! om me af te leidenHoe kansloos is dat eigenlijk
I need to get out more
Maar jullie zijn wel lief en alles
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel knuffels voor Moira
Haha papa praat tegen mij 'hey brakkie'. lol lol! Hij wilt vanavond bij de chinees eten, opzich geen gek idee hahaYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel knuffels voor MoiraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik zeg doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Haha papa praat tegen mij 'hey brakkie'. lol lol! Hij wilt vanavond bij de chinees eten, opzich geen gek idee haha
Chinees![]()
CHINEESquote:Op zondag 24 maart 2013 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Haha papa praat tegen mij 'hey brakkie'. lol lol! Hij wilt vanavond bij de chinees eten, opzich geen gek idee haha
BABI PANGANGquote:![]()
Fuck the EBU.![]()
Jullie tenminste neuken nog, ik word alleen maar geneukt. Door overheidsinstanties.
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Jullie tenminste neuken nog, ik word alleen maar geneukt. Door overheidsinstanties.
hallonquote:
Fuck the EBU.![]()
MONO WAAR BLIJF JE GOFTEDOMME HET IS JE VERJAARDAG DAN HOOR JE DE HELE DAG OP INTERNET TE ZITTEN MET JE INTERNETVRIENDEN JWZFuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]Ohja dat was het.. Hij vond het niet fijn als je hier over hem praatte. Weet eerlijk gezegd ook niet of A. dat wel leuk vind, ik heb wel mijn username in een FOK! link zien staan op zijn laptop.. Maar hij zegt dat die mijn berichtjes niet heeft gelezen. Hoop voor dat je het over een tijdje misschien nog een kans heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Wat dat betreft heb ik het nog redelijk goed. 09:00 gaan de eersten open, 12:00 sluiten de laatsten. Gebeurd me wel eens dat ik net te laat ben, dan moet ik mocrostyl0w naar Nijmegen scheuren.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:02 schreef Ro-ald het volgende:
Beetje jammer van Jorritsma dat de shops hier pas om 16:00 open gaan''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Jawel dat denk ik wel, wij als personen matchen gewoon geniaal bij elkaar, maar mijn persoonlijke situatie en zijn persoonlijke situatie gaan at the moment niet zo heel goed samen. Eerst ff allebei voor onszelf kiezen en dan zien we later wel (misschien over een half jaar, of misschien over 2 jaar pas, who knows) of we nog voor elkáár kunnen/willen kiezenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja dat was het.. Hij vond het niet fijn als je hier over hem praatte. Weet eerlijk gezegd ook niet of A. dat wel leuk vind, ik heb wel mijn username in een FOK! link zien staan op zijn laptop.. Maar hij zegt dat die mijn berichtjes niet heeft gelezen. Hoop voor dat je het over een tijdje misschien nog een kans heeft![]()
Fuck the EBU.![]()
Als het voorbestemd is, is het voorbestemd en vinden jullie elkaar wel weer.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel dat denk ik wel, wij als personen matchen gewoon geniaal bij elkaar, maar mijn persoonlijke situatie en zijn persoonlijke situatie gaan at the moment niet zo heel goed samen. Eerst ff allebei voor onszelf kiezen en dan zien we later wel (misschien over een half jaar, of misschien over 2 jaar pas, who knows) of we nog voor elkáár kunnen/willen kiezen
Ik kan naar Amsterdam gaan,als ik wil. Maar geen zin om te treinen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik het nog redelijk goed. 09:00 gaan de eersten open, 12:00 sluiten de laatsten. Gebeurd me wel eens dat ik net te laat ben, dan moet ik mocrostyl0w naar Nijmegen scheuren.![]()
Persiesquote:Op zondag 24 maart 2013 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als het voorbestemd is, is het voorbestemd en vinden jullie elkaar wel weer.
Fuck the EBU.![]()
Ik moet sowieso met de bus of met de trein, met dit weer in ieder geval. Heb toch een OV-jaarkaart, dus doordeweeks is dat gratis en in 't weekend kost het me 1.40 voor een retourtje. Daarvoor red ik het niet met de auto en ga ik zeker niet in de kou kleumen op het scootertjequote:Op zondag 24 maart 2013 14:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan naar Amsterdam gaan,als ik wil. Maar geen zin om te treinen.
Ja, fietsen kan ook, is een kwartier. Ik haat fietsen though.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ik wil in ieder geval wel iemand die 100% voor mij gaat, en H. kan dat op dit moment niet.
Neem ik hem niet kwalijk hoor, maar dan moet ik voor mezelf ook op een gegeven moment de keuze maken om daar niet te lang in rond te blijven hangen.
Als hij later wél 100% van me kan/wil gaan dan merk ik dat dan wel weer
Fuck the EBU.![]()
fietsenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik moet sowieso met de bus of met de trein, met dit weer in ieder geval. Heb toch een OV-jaarkaart, dus doordeweeks is dat gratis en in 't weekend kost het me 1.40 voor een retourtje. Daarvoor red ik het niet met de auto en ga ik zeker niet in de kou kleumen op het scootertje
Ja, fietsen kan ook, is een kwartier. Ik haat fietsen though.![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik wacht wel gewoon tot 16:00 dan naar de Blowbootquote:Op zondag 24 maart 2013 14:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik moet sowieso met de bus of met de trein, met dit weer in ieder geval. Heb toch een OV-jaarkaart, dus doordeweeks is dat gratis en in 't weekend kost het me 1.40 voor een retourtje. Daarvoor red ik het niet met de auto en ga ik zeker niet in de kou kleumen op het scootertje
Ja, fietsen kan ook, is een kwartier. Ik haat fietsen though.![]()
![]()
Fietsen is écht kutquote:![]()
je trapt en je zwoegt maar, wind in je bakkes maar je komt gewoon nergens
ik loop nog liever.
Ik moest 't ff googelen maarquote:Op zondag 24 maart 2013 14:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon tot 16:00 dan naar de Blowbootbaas! lekker dobberen
Beste shop in Almere vind ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Fietsen is écht kut![]()
je trapt en je zwoegt maar, wind in je bakkes maar je komt gewoon nergens
ik loop nog liever.
[..]
Ik moest 't ff googelen maarbaas! lekker dobberen
![]()
Ik maak er wel een gewoonte van om altijd ff een shop op te zoeken(als ie er is)als ik in een andere stad ben. Zo ben ik een keer in R'dam geweest, shop opgezocht. Aan de praat geraakt met een Feyenoorder over voetbal en Vitesse. Hele middag staan smoken op een pleintje en uiteindelijk wat gegeten en met de metro terug naar centraal. Ik, als boer uut 't oost'n was natuurlijk overdonderd. Trams, metro's? Hebben we hier niet.quote:
Geniaal.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Dat is wel geniaal jaquote:Op zondag 24 maart 2013 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik maak er wel een gewoonte van om altijd ff een shop op te zoeken(als ie er is)als ik in een andere stad ben. Zo ben ik een keer in R'dam geweest, shop opgezocht. Aan de praat geraakt met een Feyenoorder over voetbal en Vitesse. Hele middag staan smoken op een pleintje en uiteindelijk wat gegeten en met de metro terug naar centraal. Ik, als boer uut 't oost'n was natuurlijk overdonderd. Trams, metro's? Hebben we hier niet.
Geniaal.![]()
![]()
Ja ik weet dat je niet zonder me kanquote:Op zondag 24 maart 2013 14:02 schreef Moira. het volgende:
MONO WAAR BLIJF JE GOFTEDOMME HET IS JE VERJAARDAG DAN HOOR JE DE HELE DAG OP INTERNET TE ZITTEN MET JE INTERNETVRIENDEN JWZStop eens met het sturen van foto's van down syndroom kinderen
![]()
![]()
Is dat zo?quote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Gefeliciteerd Mono!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je niet zonder me kanStop eens met het sturen van foto's van down syndroom kinderen
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik weet niet, volgens mij had ik nog iets in bed zitten schrijven, maar kan het niet meer vinden.quote:quote:Op zondag 24 maart 2013 11:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wow, diep. Misschien wel dieper dan een vinge..
Nee laat maar, te makkelijk.Je bent gewoon jaloers
Oh ik denk dan heb je wat te fappenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je niet zonder me kanStop eens met het sturen van foto's van down syndroom kinderen
Fuck the EBU.![]()
Nee nog niet. Vannacht iets te pittig in de olie. De bierscheetjes zijn nog niet eens uitgewerktquote:![]()
![]()
Nee, komt in mei als het wat lekkerder weer is, kunnen we in een parkje of terrasje of shopje in Utrecht gaan chillen ofzoquote:
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee nog niet. Vannacht iets te pittig in de olie. De bierscheetjes zijn nog niet eens uitgewerkt
Fuck the EBU.![]()
Zo hoort er het natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee nog niet. Vannacht iets te pittig in de olie. De bierscheetjes zijn nog niet eens uitgewerkt![]()
![]()
picsquote:Op zondag 24 maart 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik aan jou denk dan heb ik al een warm gevoel schatje, je weet toch
ohja! gister zei je "morgen komt er dank pm + pic aan"
Fuck the EBU.![]()
Lijkt mij wel leuk dan om aanwezig te zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, komt in mei als het wat lekkerder weer is, kunnen we in een parkje of terrasje of shopje in Utrecht gaan chillen ofzo![]()
Doenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk dan om aanwezig te zijn.Gewoon af en toe het topic ff in de gaten houden, ten tijde van de meet komt er vast wel wat duidelijks in de OP te staan
Fuck the EBU.![]()
Ja die komt ook nogquote:Op zondag 24 maart 2013 14:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
pics
ohja! gister zei je "morgen komt er dank pm + pic aan"![]()
![]()
Komt goed. Ga wel wat vaker posten hierquote:Op zondag 24 maart 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
DoenGewoon af en toe het topic ff in de gaten houden, ten tijde van de meet komt er vast wel wat duidelijks in de OP te staan
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Whahahahahaha, die komt me wel bekend voor!
Fuck the EBU.![]()
How I Met Your Motherquote:Op zondag 24 maart 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
Wat is de beste comedy die jullie kennen? Ik zoek een leuke om nu te checken.![]()
![]()
Ik vond 24 jump street wel grappigquote:Op zondag 24 maart 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
Wat is de beste comedy die jullie kennen? Ik zoek een leuke om nu te checken.
hoewel ik nu niet meer weet waar hij over gaatdat vergeet ik altijd na films
maar kan me herinneren dat ik daarna gezegd heb "whooo dit is echt geniale film
"
Fuck the EBU.![]()
The Truman showquote:Op zondag 24 maart 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
Wat is de beste comedy die jullie kennen? Ik zoek een leuke om nu te checken.![]()
![]()
'Murdera gets wasted vol.1'quote:Op zondag 24 maart 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
Wat is de beste comedy die jullie kennen? Ik zoek een leuke om nu te checken.
Echt hilaries.![]()
is dat geen serie?quote:is dat geen serie?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond 24 jump street wel grappig
hoewel ik nu niet meer weet waar hij over gaatdat vergeet ik altijd na films
maar kan me herinneren dat ik daarna gezegd heb "whooo dit is echt geniale film
"
Awesome, maar zooooo vaak gezienquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'Murdera gets wasted vol.1'
Echt hilaries.Cum at me.
![]()
![]()
Nee ik bedoel de film met channing tatum geloof ik van vorig jaar ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat geen serie?
[..]
is dat geen serie?
[..]
Awesome, maar zooooo vaak gezienFuck the EBU.![]()
Alles voor m'n dushiiquote:Op zondag 24 maart 2013 14:33 schreef Monopoly het volgende:
omg Moira. stuurt me een foto van een lama met een slipje aan
Fuck the EBU.![]()
Hoe ver terug kun je nog DMs lezen? Ik wil oude DM's tussen mij en Mono lezenKijken hoe ver de lobi terug gaat
Fuck the EBU.![]()
Daaaaaaaaaaaag iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik kon zien wie er als eerste een dm naar mij had gestuurd.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
Hoe ver terug kun je nog DMs lezen? Ik wil oude DM's tussen mij en Mono lezenKijken hoe ver de lobi terug gaat
![]()
Moggehwat was ik hier denkendequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef Studeur het volgende:
ok heb net mn cokedealer gebeld toen idereen er nog was en hij belt me zo terug. ga denk ik halve gram halen en in 1 keer opmakengelukkig bleek ik mn portemonnee vergeten te zijn toen ik onderweg was naar meneer. kom ik thuis, gelijk de hele wc ondergekotst en naar bed gegaan
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:43 schreef Studeur het volgende:
Moggeh
[..]
wat was ik hier denkendegelukkig bleek ik mn portemonnee vergeten te zijn toen ik onderweg was naar meneer. kom ik thuis, gelijk de hele wc ondergekotst en naar bed gegaan
![]()
![]()
Moggeh
[..]
wat was ik hier denkendegelukkig bleek ik mn portemonnee vergeten te zijn toen ik onderweg was naar meneer. kom ik thuis, gelijk de hele wc ondergekotst en naar bed gegaan
![]()
![]()
Ik heb volgens mij tussendoor wel m'n dm box leeg gehaald ivm ex die erin zat te neuzenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kon zien wie er als eerste een dm naar mij had gestuurd.![]()
Werd hij helemaal pissig op Paul omdat ik met hem zat te lollen dat we zouden trouwen en neuken enzoMensen die niet snappen dat 99% op FOK! niet serieus is
2
Fuck the EBU.![]()
Moggeh
[..]
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij tussendoor wel m'n dm box leeg gehaald ivm ex die erin zat te neuzen![]()
Werd hij helemaal pissig op Paul omdat ik met hem zat te lollen dat we zouden trouwen en neuken enzoMensen die niet snappen dat 99% op FOK! niet serieus is
2
![]()
Gewoon nieuw wachtwoord doen?
![]()
Ik ben 100% serieus op fok.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij tussendoor wel m'n dm box leeg gehaald ivm ex die erin zat te neuzen![]()
2
![]()
Zo ver als je wil, alleen beetje irritant dat je dan oneindig vaak op "meer" moet klikken.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
Ja heb ik natuurlijk ook gedaanquote:Maar hij was er zo één van de keyloggers enzo
![]()
![]()
Gebruikte hij niet altijd hoor, maar wist dat hij het kon en het ook een keer had gedaan, dus dan zit je ook echt niet meer met een fijn gevoel achter je laptopje
Fuck the EBU.![]()
Dat is wel een beetje triest eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heb ik natuurlijk ook gedaanMaar hij was er zo één van de keyloggers enzo
![]()
![]()
Gebruikte hij niet altijd hoor, maar wist dat hij het kon en het ook een keer had gedaan, dus dan zit je ook echt niet meer met een fijn gevoel achter je laptopje![]()
![]()
En het laden gaat uiteindelijk gruwelijk lang duren.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo ver als je wil, alleen beetje irritant dat je dan oneindig vaak op "meer" moet klikken.![]()
![]()
Ja heb 't er nog 3,5 jaar mee weten vol te houdenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje triest eigenlijk
Maar ben een keer zó ontzettend kankerboos geworden toen hij in mijn internetbankieren zat te neuzen, dat ging gewoon eckt te furr, (wachtwoord was destijds de datum waarop we hadden gekregen dus dat wist hij wel) dat hij die geintjes daarna wel heeft gelaten, of iig aanzienlijk minder dan daarvoor
Ging hij serieus nog boos worden "WAAR WAS JIJ DIE ZATERDAG IN UTRECHT?!" Dus ik zo "Hoe kom je daarbij? Ik was die zaterdag helemaal niet in utrecht""JA IK WEET HET WEL DAT JE DAAR WAS VERTEL HE MET WIE?!" Ik zo "donder op, ik was dat weekend met jou
".
Later toen ik echt wou weten hoe hij daarbij kwam gaf hij dus toe dat hij een transactie van een pinapparaat in Utrecht had zien staan in mijn INGWas een weekend dat we samen in zijn auto naar Amsterdam reden en ondertussen even bij een tankstation in Utrecht wat eten haalden ofzo
![]()
Wat een vent
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heb 't er nog 3,5 jaar mee weten vol te houden
Maar ben een keer zó ontzettend kankerboos geworden toen hij in mijn internetbankieren zat te neuzen (wachtwoord was destijds de datum waarop we hadden gekregen dus dat wist hij wel) dat hij die geintjes daarna wel heeft gelaten, of iig aanzienlijk minder dan daarvoor
Ging hij serieus nog boos worden "WAAR WAS JIJ DIE ZATERDAG IN UTRECHT?!" Dus ik zo "Hoe kom je daarbij? Ik was die zaterdag helemaal niet in utrecht""JA IK WEET HET WEL DAT JE DAAR WAS VERTEL HE MET WIE?!" Ik zo "donder op, ik was dat weekend met jou
".
Later toen ik echt wou weten hoe hij daarbij kwam gaf hij dus toe dat hij een transactie van een pinapparaat in Utrecht had zien staan in mijn INGWas een weekend dat we samen in zijn auto naar Amsterdam reden en ondertussen even bij een tankstation in Utrecht wat eten haalden ofzo
![]()
Wat een ventWat een gast
![]()
![]()
Die manquote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heb 't er nog 3,5 jaar mee weten vol te houden
Maar ben een keer zó ontzettend kankerboos geworden toen hij in mijn internetbankieren zat te neuzen (wachtwoord was destijds de datum waarop we hadden gekregen dus dat wist hij wel) dat hij die geintjes daarna wel heeft gelaten, of iig aanzienlijk minder dan daarvoor
".
![]()
Wat een vent
Ik zou het meteen al weten met zulke acties, had hem gelijk gedumpt. maarja je was ook verliefd enzo natuurlijk.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Inderdaad. Ik zie die stijl trouwens steeds vaker op het internet en het bevalt me niks. Wat is er mis met paginanummers?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
En het laden gaat uiteindelijk gruwelijk lang duren.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja dit was een soort combinatie van liefde maakt enorm blind en het goede in iemand zien (wat er ook wel echt in zit, ben nog steeds zo'n beetje de enige die dat echt zietquote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
Die man
Ik zou het meteen al weten met zulke acties, had hem gelijk gedumpt. maarja je was ook verliefd enzo natuurlijk.)
Fuck the EBU.![]()
Ja dat natuurlijk ook wel,maar ik weet wel wat ik gedaan had als dat mij gebeurd was.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achja ondanks dit soort akkefietjes ook wel een leuke tijd mee gehad hoor![]()
Als ik sommige dingen zo op een rijtje zou zetten vraag ik me ook echt af waarom het niet al veel eerder uitgegaan isquote:Op zondag 24 maart 2013 14:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat natuurlijk ook wel,maar ik weet wel wat ik gedaan had als dat mij gebeurd was.
Fuck the EBU.![]()
Nu ga je Mono hosselen?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik sommige dingen zo op een rijtje zou zetten vraag ik me ook echt af waarom het niet al veel eerder uitgegaan is![]()
![]()
Mono heb ik al gehosseld.quote:![]()
![]()
Maar er zijn nog andere liefdesperikelen te verwerken en zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Op 13 januari wilde Mono iig al met me trouwenquote:13 jan 2013 @ 21:31:51
Monopoly > Moira.
Hahhahaha Moira. is stoned en heeft een dirty mind![]()
Trouwen?
13 jan 2013 @ 21:32:06
Moira. > Monopoly
Hihi okFuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono heb ik al gehosseld.![]()
![]()
Maar er zijn nog andere liefdesperikelen te verwerken en zulks
Minder dan ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
jointje rollen![]()
rook al meer dan een week geen sigaretten meer, alleen nog een beetje tabak door m'n joints![]()
![]()
nicequote:Op zondag 24 maart 2013 15:17 schreef OllieWilliams het volgende:
jointje rollen![]()
rook al meer dan een week geen sigaretten meer, alleen nog een beetje tabak door m'n joints
Toen ik dat vroeger een keer probeerde (alleen blowen niet roken) blowde ik even veel als ik normaal rookte![]()
![]()
IS THIS PHOTOSHOP?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAH
Ze kijken wel errug gelukkig!![]()
Zullon we andors even kijken of iSketch het weer doet?
Met z'n alle stoned iSketchen in de FOK!room
Fuck the EBU.![]()
Hallon
Gisteravond was weer gaaf met vrienden, voor het eerst lachgas geprobeerd
Het was best wel lachen
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Lachgasquote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hallon
Gisteravond was weer gaaf met vrienden, voor het eerst lachgas geprobeerd
Het was best wel lachen![]()
![]()
Godverdomme, dat gevoel als je een appeltaart gebakken hebt en je beseft dat je je perfecte schepping weg moet geven aan visite.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Leuk verjaardagsvoerquote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Wij laten zo een paar bakken Chinees bezorgen.![]()
![]()
Daar heb ik alleen 2 plakjes kaas in liggen haha (en heel veel andere zooi van huisgenoten)quote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet een prima oplossing; Loop naar de koelkast.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ga straks naar de Chinees toe maar duurt nog wel 2½ uur voordat ik eten hebquote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Wij laten zo een paar bakken Chinees bezorgen.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb zelf wat lekkerdersquote:Op zondag 24 maart 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naar smaak aardappelkroketjes en sla toevoegen.
Nu wil je bij me eten he?![]()
![]()
Ook nog maar eens even belastingaangifte gedaan
Ik geloof dat het goed is gegaan en dat ik iig niks zélf hoef te betalen, dus kan 't alleen maar meevallen
Dit jaar maar eens wat beter m'n gemaakte onkosten enzo bijhouden, de tering wat een zoekwerk naar oude nota's en opgaves
Fuck the EBU.![]()
Mag ik bij je komen eten?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Wij laten zo een paar bakken Chinees bezorgen.![]()
Babi pangang
Fuck the EBU.![]()
dat lekkerder dan kip?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
penne met een peperocinosausje en slaNepnegert.
![]()
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 16:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mag ik bij je komen eten?![]()
Babi pangang
En babi ketjap, en pisang goreng![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: