25? Ohja aldie ik zat net nog effe wat te lezen over die fight, blijkbaar was iedereen het er mee eensch behalve ariana.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:52 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
AQ is iets van 8 jaar ouder dan mij ofzo
En ik heb het idd van spongebob, de aflevering dat hij spul in die machine aan het onderzoeken is, en op gegeven monent plankton zelf in die machine komt
Zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit geschil zouden ze met een worstelwedstrijd in de modder moeten oplossen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 25-03-2013 11:12:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon acteur worden dan ken je zulke shit dragen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al is zo'n bolhoedje wel tof op zich, zou het wel willen dragen maar je krijgt er meteen zo'n hipsternaam van.
Nice.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb ooit meneer "Cactus" gespeeld in een schoolmusical.
Ja assistent he.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je weet wat ze over kappers zeggen
Nee helaas niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moest je die bloem toevallig naar een kerel gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |