snap m niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:38 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker treurig dit.
[ afbeelding ]
Ik ook niet!quote:
Nee wordt wel opgenomen maar er zou eigenlijk nog een seizoen van victorious komen maar vic wou zelf niet meer door gaan volgens mij omdat zei liever een solo tour deed dan een cast tour.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zit even te kijken. Sam en Cat nemen ze dus niet op omdat Vic (denk ik) niet mee wilde werken/al iets had?
En nu heeft de cast ruzie en hoort ze niet meer bij het kliekje (vandaar de aarzelende omarmingspoging)?
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aparte shit. Ach, het zei zo. Het volgende tienersterretje (ghehe) is zo gevonden.
Victoria had laatst een huis gekocht in LA volgens mij voor haarzelf en haar ouders.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:49 schreef shaderon het volgende:
Hoeveel geld zouden die ondertussen hebben?
Zijn nog vrij jong iig, 19?
Koorts dus?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:03 schreef shaderon het volgende:
Fucking irritant gevoel, verkouden zijn en dan dat het in je hoofd warm voelt, net of je hersenen van binnen koken
lijkt meer op een lamboquote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:08 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oh is dat koortsGeen idee ben nog nooit echt ziek geweest.
Maar dan iets ingetogen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |