Je hebt in ieder geval gezelschapquote:
Mijn veters zitten altijd los #strugglesquote:
Dat kost meer energie dan het oplevert manquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar mijn 8 servers staan dan nog bitcoins te genereren dus zuinig wordt het niet
ja duhhquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gaan jullie echt samen eten/
ik ookquote:
Ja zo'n soort geval ken ik, afgewezen worden omdat je te jong bent.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
horeca ondernemingen die mij niet aannemen omdat ik te jong ben
janken
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja zo'n soort geval ken ik, afgewezen worden omdat je te jong bent.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja zo'n soort geval ken ik, afgewezen worden omdat je te jong bent.
nee want de energieprijs staat nog vast van 3 jaar geleden, goedkoper kan tegenwoordig nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kost meer energie dan het oplevert man
moest lachenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zit jouw buik in de weg om ze te strikken?
waarom heb je schoenen aan in huis?quote:
sommige mensen wonen niet in de moskeequote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heb je schoenen aan in huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maak je ook coins voor mij? Thanksquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee want de energieprijs staat nog vast van 3 jaar geleden, goedkoper kan tegenwoordig niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |