Is het ook en het maakt me niet gek veel uit wat je relatie is tot de familie maar het komt over alsof die er wel is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:49 schreef 200013 het volgende:
Nee, ik ben geen famillie maar weet wel over wie we het hebben, ook over het gezin zelf. Het is een naar idee dat iemand al bij voorbaat "verdacht" wordt gemaakt.
Nu suggereer je dat iemand hem iets heeft aangedaan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:04 schreef 200013 het volgende:
Ik denk wel dat er iemand zal zijn die de ware toedracht weet en het waarom. Dat moet de politie maar uitzoeken.
Het is vreselijke en ook voor de ouders van Patrick vreselijk, is toch ook hun kind. Het duurt allemaal zo lang voor ze.
Wie weet misschien morgen.....
Wat is daar erg aan? Hoe meer onderzocht wordt, hoe beter.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:56 schreef Jik32 het volgende:
Het ergste is dat dit niet alleen maar in dit topic gebeurt door mensen die de familie niet kent, ( wat dus niet zo heel erg is) maar dat het ook gewoon bij hun in de straat gebeurt. Ene roddel na de andere. Dat vrienden en familie leden zelfs smeken om het Viaanse roddel circuit te laten stoppen.
Want die zelfde roddeltantes komen met tips aan bij de politie. De politie gaat daar dan weer achter aan etc etc.
dat dus Giaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Haha dan ken jij Vianezen niet? Het is echt roddel en achterklap hier hoor.
Wat dat betreft is het net een klein gristelijk durp.
Wacht maar tot ze hem vinden, binnen 20 minuten kan je over de hoofden lopen bij de Put. Alles en iedereen zal er zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Die revolver is zo verroest, dat die echt langer in het water moet hebben gelegen, lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Je hebt de link gelezen die ik heb gepost? Er is een neprevolver gevonden in de put, daar zijn ze vandaag dus bezig mee geweest. En ondertussen zoeken ze ook in lelystad.
Het valt me nog mee dat er geen mensen aan het zoeken zijn op dit moment, dat zou een stunt wezen als een inwoner hem vindtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk zelfs dat Vianen eerder weet dat ze hem hebben gevonden dan de vinders zelf.
Dan nog kan er niet genoeg onderzocht worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef Maria2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze hem vinden, binnen 20 minuten kan je over de hoofden lopen bij de Put. Alles en iedereen zal er zijn
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk zelfs dat Vianen eerder weet dat ze hem hebben gevonden dan de vinders zelf.
uhu of er nog een inwoner vermist raaktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Sorry maar ik moest erg lachen om jullie![]()
[..]
Het valt me nog mee dat er geen mensen aan het zoeken zijn op dit moment, dat zou een stunt wezen als een inwoner hem vindt
Ja dat zag ik later ook idd. Dus het gaat over 2 zaken alleen hebben ze die in hun geweldige schrijfwijze in elkaar gemixt. Zal de schrijver een Vianees zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef Ziba het volgende:
Het bericht is van de defensie site zelf en het betreft volgens mij twee verschillende situaties. Maar volgens mij is het enigszins krom geschreven.
Duikers van de marine zoeken naar de sinds 9 februari vermiste Patrick Diks en bewijsmateriaal in een strafrechtelijk onderzoek.
Dus er is nog een lijk! Oh noes!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef Ziba het volgende:
Het bericht is van de defensie site zelf en het betreft volgens mij twee verschillende situaties. Maar volgens mij is het enigszins krom geschreven.
Duikers van de marine zoeken naar de sinds 9 februari vermiste Patrick Diks en bewijsmateriaal in een strafrechtelijk onderzoek.
Niet echt goede journalistiek, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik later ook idd. Dus het gaat over 2 zaken alleen hebben ze die in hun geweldige schrijfwijze in elkaar gemixt. Zal de schrijver een Vianees zijn
Ja en dat was mijn thee (proest)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dus er is nog een lijk! Oh noes!
Het wordt steeds spannender!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |