Als hij niet depressief leek dan heeft het toch niet zo'n zin om daar in te gaan zoeken?quote:
Ze zullen toch wel heel erg sterke aanwijzingen hebben, er is al een bak geld en tijd ingestopt waar je U tegen zegt. Het lijkt me niet dat ze dat doen bij een 'wazige vage niet nader te omschrijven vermoeden'.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:14 schreef dashung het volgende:
[..]
Als hij niet depressief leek dan heeft het toch niet zo'n zin om daar in te gaan zoeken?
Niemand anders dan de naaste familie heeft het recht op antwoorden op die vraag. En zeker niet heel Vianen en omstreken..quote:
Heb je enig idee hoeveel dooien er in de oceaan liggen? In de Maarseveenseplassen? In de Vinkeveenseplassen? Zoveel mensen die verdwenen zijn en nooit gevonden. Die moeten ergens liggen? Wie weet wie er allemaal in ons huis al om het leven zijn gebracht, het is tenslotte gebouwd in 1924...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:56 schreef 200013 het volgende:
Zou jij je kinderen daar laten zwemmen wetende dat er iemand is doodgegaan.? Ook al halen ze hem heelhuids uit het water?
Hoe gaat het trouwens met je nieuwe huisje? Ik heb al een hoop foto's in het FHF subforum gezien, maar dat was toen je er net in zat en alle nieuwe spulletjes gebracht warenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:13 schreef Ireth het volgende:
Wie weet wie er allemaal in ons huis al om het leven zijn gebracht, het is tenslotte gebouwd in 1924...
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders? Wij wonen hier nu ruim 6 jaar en toen was FhF er nog niet eens? En toen is er ook zeker niets gebracht door Fok!kersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je nieuwe huisje? Ik heb al een hoop foto's in het FHF subforum gezien, maar dat was toen je er net in zat en alle nieuwe spulletjes gebracht waren
Oeps, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders? Wij wonen hier nu ruim 6 jaar en toen was FhF er nog niet eens?
Als hij op 25mtr diep ligt, met deze temperatuur zal het lijk er nog best aardig uit zien. Zelfs de vissen vinden het niet bijster boeiend om daar rond te hangen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat punt na 6 weken gepasseerd bent, maar dat is gewoon een voorgevoel. Ik denk niet dat de kist nog open zal zijn na 6 weken in het water. Misschien is het als familie je enige kans.
Maar ik begrijp je gevoel, gelukkig kunnen we niet uit ervaring spreken. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe compleet gek je wordt in zo'n situatie.
Haha okeequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:52 schreef DAME88 het volgende:
Juist omdat Dennis Sporrel zo openlijk zoekt en zich zorgen maakt vind ik hem verdacht!
Jullie komen er nog wel achter..
Ik vind jou verdacht!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:52 schreef DAME88 het volgende:
Juist omdat Dennis Sporrel zo openlijk zoekt en zich zorgen maakt vind ik hem verdacht!
Moet je wichelroede niet opgepoetst worden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:52 schreef DAME88 het volgende:
Wie is Dennis Sporrel?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:55 schreef DAME88 het volgende:
Er zijn 4 mogelijkheden:
1. Hij is er zelf vandoor gegaan
2. Hij heeft zelfmoord gepleegd
3. Hij is vermoord
4. hij is ontvoerd
Optie 1 valt meteen af, aangezien hij 2 kinderen heeft en zonder geld/auto
is vertrokken.
Optie 2 valt ook af, want er is geen afscheidsbrief gevonden. Het komt bijna nooit voor dat
iemand zelfmoord pleegt zonder brief. Ook zou de familie wel opgevallen moeten zijn als hij
depressief was.
Optie 4 valt ook af want dan was er allang losgeld gevraagd.
Blijft moord over, en ik denk dat er gezocht moet worden in de directe familiekring.
En nu mijn speculatie: Ik vind Dennis Sporrel om meerdere redenen verdacht. Ik denk dat het lichaam van patrick gevonden zal worden dichtbij de tennisclub.
Ik blijf dit steeds voor me zien, hoop dat de politie het gaat onderzoeken.
maar meestal nemen ze niks aan van paranormaal begaafden.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:52 schreef DAME88 het volgende:
Lees die zin nog es?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:46 schreef g0dz0r het volgende:
Het is de broer van zijn zus(je) en tevens Patrick's zakenpartner.
![]()
Dat ligt aan de voorwaarden, heb er bij 3 even naar gekeken en die stellen een periode van 2 jaar mits er geen premie achterstand is, ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:47 schreef Gia het volgende:
Als het zelfmoord is, dan hoop ik voor Monique dat de levensverzekering langer dan een jaar geleden is afgesloten.
http://www.levensverzeker(...)-weten/uitsluitingen
Dat zou zuur zijn. Pleeg je zelfmoord om de financiën voor de nabestaanden te waarborgen, keren ze niet uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:57 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat ligt aan de voorwaarden, heb er bij 3 even naar gekeken en die stellen een periode van 2 jaar mits er geen premie achterstand is, ook niet geheel onbelangrijk.
En mijn zin klopte niet zag ik later maar het is nu wel duidelijk hoe het zit geloof ik.
WTFquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:52 schreef DAME88 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |