hehhe maar ik vinnet nog steeds kewl!!
wel jammer dat er nie meer zo vee; verkrijgbaar zijn
Wrestlemania, daar bleef ik voor thuis.
Zelfs toen ik doorkreeg hoe nep het eigenlijk was vond ik het nog best een tijdje leuk.
Sjees, da's al een jaar of 15 geleden volgens mij,
of niet?
quote:Nou... een jaar of 10 komt aardig in de buurt (Eurosport
Op zondag 15 september 2002 01:11 schreef shmoopy het volgende:
Sjees, da's al een jaar of 15 geleden volgens mij,
of niet?
quote:Yep, op het net bestaande Sky Channel.
Op zondag 15 september 2002 01:11 schreef shmoopy het volgende:
Oe, dat keek ik altijd, met als grote held uiteraard Hulk Hogan.Sjees, da's al een jaar of 15 geleden volgens mij,
of niet?
WWF was mega tof, met Sean Micheals, Rowdy Roddy Piper, The Iron Sjeik, Razor, Diesel, Yokozuna en natuurlijk The Undertaker:
Undertaker is 1 van de beste karakters die er ooit in de WWF/WWE geweest is IMO en nu nog
Vooral z'n Hell In The Cell matches waren grandioos.
Ik ben benieuwd hoe het bij Unforgiven zal gaan.
quote:Uhm zou ik misschien mogen weten wat 'PPV' betekent?
Op zondag 15 september 2002 23:20 schreef PazZzcaL het volgende:
King Of The Ring was niet zo lang geleden nog een PPV btw.Undertaker is 1 van de beste karakters die er ooit in de WWF/WWE geweest is IMO en nu nog
![]()
Vooral z'n Hell In The Cell matches waren grandioos.Ik ben benieuwd hoe het bij Unforgiven zal gaan.
als iemand nog tapes kwijt moet laat het ff weten
quote:Maar wel vermakelijk
Op donderdag 20 februari 2003 23:08 schreef maartena het volgende:
... WWF SmackDown is de "Jerry Springer" in de worstel sport. Nep, Nep, en meer Nep.
quote:Jake the Snake...
Op vrijdag 21 februari 2003 02:25 schreef hamimandirali het volgende:
Wie was de gozer die altijd een slang bij zich had???
Ik zag dat het nep was eigenlijk vrij snel ik was toen 7 jaar ofzo en toen gingen we het naspelen. flink wat blauwe plekken opgelopen
quote:Klinkt bekend. Ik heb in het verleden vriendjes ook wel eens een DDT gegeven of hem even in de Sharpshooter gelegd (zo'n beenklem, Bret 'The Hitman' Hart (mijn favo.) z'n finisher.
Op dinsdag 25 februari 2003 09:42 schreef FokTijn het volgende:
Ik zag dat het nep was eigenlijk vrij snel ik was toen 7 jaar ofzo en toen gingen we het naspelen. flink wat blauwe plekken opgelopen
quote:Ik heb nog genoeg (originele) tapes die ik eventueel voor de juiste prijs wel kwijt wil
Op donderdag 20 februari 2003 21:02 schreef BigPoppaPump het volgende:
De wwe/wwe is het mooiste wat er is.
heb er ongeveer 90 tapes van en heb er vroeger zelf verjaardagen voor afgezegd.
en het word nogsteeds beter dan vroeger terwijl het vroeger als super was met de undertaker en hart foundation en ga zo maar door.als iemand nog tapes kwijt moet laat het ff weten
Als je geintresseerd bent moet je maar even mailen (e-mail staat in m'n profiel) en dan maak ik een lijst voor je met wat ik heb en wat ik eventueel kwijt wil/kan (want sommige MOET ik bewaren ... jeugdsentiment)
quote:Cage Match (kooi zonder dak die op de rand van de ring staat)
Op woensdag 26 februari 2003 17:26 schreef schatje het volgende:
Er is toch ook dat ze in zo'n kooi worstelen??
zijn ook genoeg 'matches' van geweest ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |