Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jammer he Fok-it
verliezen van dat dikke jongetje
En een hartjesarmband. Sprekend.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik heb weinig haar, lange oren, kleine ogen en een lange tong
???????????????????
Damn right we arequote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jahoop dat we niet gaan worstelen nu
wel topless he?quote:
ik ben lang en slank tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
troll zn vingers zijn lang en slank en dan komt wp met zn worsten
[ afbeelding ][ afbeelding ]
True storyquote:
Nee omdat je een bondkraag hebt en een BBquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol hoezo dat
omdat ik een schuine pony en tunnels heb? ermahgerd
Wees blij, je hebt een gaile vriendin als Sid-zijndequote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sid zijn haar is toch wel wat korter, en zijn gezicht heeft een heel andere vorm.
Trollie is van de mannenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees blij, je hebt een gaile vriendin als Sid-zijnde
Trollie had gister wel een goeie smaak dus misschien beetje bischierigquote:
Denken dat TS er zo uitziet, dan is er echt wat mis met je ogenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sid zijn haar is toch wel wat korter, en zijn gezicht heeft een heel andere vorm.
goed bezigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik heb 4 keer de winkelwagentjes op moeten halen, de vriezer moeten vullen en de vracht gelost.
Ik heb het koud
xDquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Denken dat TS er zo uitziet, dan is er echt wat mis met je ogen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lief snorretje heeft Sidquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aaawhquote:
Gastquote:
je spacet hem helemaal :Squote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
she got a car a job a swag she stunnin'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |