Je ziet dingen die er niet zijnquote:
quote:
Picsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:31 schreef ThePast het volgende:
[..]
Sorry jongens ik ben een ... jongen.
Ik noemde je schat omdat dat zo lekker brutaal klinkt, ik moet toch een beetje stoer overkomen hier?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan moet je me geen schat noemen. ik ben namelijk homofoob en de paus
Jammer dan, ik ben de badboy in deze slowchatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:34 schreef ThePast het volgende:
[..]
Ik noemde je schat omdat dat zo lekker brutaal klinkt, ik moet toch een beetje stoer overkomen hier?
Praat ik nu tegen jou of tegen de stem in je hoofd?quote:
Niet overkomen, zijn, anders kom je niet in de OP gangquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:34 schreef ThePast het volgende:
[..]
Ik noemde je schat omdat dat zo lekker brutaal klinkt, ik moet toch een beetje stoer overkomen hier?
Gelul nigga, drop die piccas danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jammer dan, ik ben de badboy in deze slowchat
want ik rook voor mijn laptop en ik doe af en toe een wietje
Nou je typt en vervolgens leest een vrouw in een rode jurk (hihi matrix grap) het aan me voor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat ik nu tegen jou of tegen de stem in je hoofd?
Had ik al verteld hoe aardig jij bent?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet overkomen, zijn, anders kom je niet in de OP gang
Ik ben de badgirl, en ik swag jou eruitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jammer dan, ik ben de badboy in deze slowchat
want ik rook voor mijn laptop en ik doe af en toe een wietje
You want the blue pill or the red one?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou je typt en vervolgens leest een vrouw in een rode jurk (hihi matrix grap) het aan me voor.
Mij serieus nemenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:37 schreef ThePast het volgende:
[..]
Had ik al verteld hoe aardig jij bent?
Fuck jou mang ik heb beats en bulls snapbackquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben de badgirl, en ik swag jou eruit
De rode, voor dat blauwe gebruik ik chatroulette weet je nog.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You want the blue pill or the red one?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De rode, voor dat blauwe gebruik ik chatroulette weet je nog.
Ik heb niks nodig om jou te verslaan met mijn swagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Fuck jou mang ik heb beats en bulls snapback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |