Kuttopics doen het altijd het beste in KLB.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar toch de moeite waard om al 9 pagina's vol te typen
Ik voel een zekere spanning.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nevermind, zal geen flauwe opmerkingen meer maken richting je vriendinnetje.![]()
Vond hem zelf nog wel gaan eigenlijk.
Haters gaan haten, schijnt.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Kuttopics doen het altijd het beste in KLB.
[..]
Onze advocaten zijn momenteel in een hevige strijd.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Kuttopics doen het altijd het beste in KLB.
[..]
Ik voel een zekere spanning.Nu is mijn interesse wel gewekt. Jullie waren op date gegaan toch? Niet goed gegaan?
Al dit cortisol is slecht voor je gains brahski.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Onze advocaten zijn momenteel in een hevige strijd.
Niks persoonlijks hoor, maar het is gewoon een trend in KLB dat kutusers met non-klachten topics vaak snel gevuld krijgen. Daarmee bedoel ik niet te zeggen dat jullie dat zijn (wat overigens ook niet uitgesloten is, persoonlijk heb ik niet veel met jullie topics, maar dat komt door het hoge ons kent ons gehalte), slechts dat "toch al 9 pagina's vol" gewoon erg weinig zegt.quote:
Zonde. Een gebroken FOK!liefde laat mijn hartje toch altijd een beetje huilen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al dit cortisol is slecht voor je gains brahski.
Wat hebben ze met je gedaan?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]![]()
Dan hebben we het nog niet eens over het feit dat ik al weken niks door mijn keel krijg.
De eiwitten die ik binnen krijg mondpoep ik direct weer uit.
Ik begrijp dat heus wel en zie 9 pagina's niet als een overwinning, maar toch vind ik altijd dat als je er hoe dan ook energie in steekt dat je wat dwars zit. Dus ja, vandaar dat het ook meer over de ander zegt dan over dit fluttopicje.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor, maar het is gewoon een trend in KLB dat kutusers met non-klachten topics vaak snel gevuld krijgen. Daarmee bedoel ik niet te zeggen dat jullie dat zijn (wat overigens ook niet uitgesloten is, persoonlijk heb ik niet veel met jullie topics, maar dat komt door het hoge ons kent ons gehalte), slechts dat "toch al 9 pagina's vol" gewoon erg weinig zegt.
[..]
Zonde. Een gebroken FOK!liefde laat mijn hartje toch altijd een beetje huilen.
seker zure kut heb je? !? XD XD xD :pquote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad dat je dat vond ja. Persoonlijk vond ik hem nogal kinderachtig, vriendinnetje of niet.
Wat vrouwen altijd doen, voel me gebruikt, bestolen en hard genaaid.quote:
Over je toilettas met inhoud?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
mmm citroen in je kut mm xD xD!quote:
Wat dacht je van mijn bewezen diensten.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik begrijp dat heus wel en zie 9 pagina's niet als een overwinning, maar toch vind ik altijd dat als je er hoe dan ook energie in steekt dat je wat dwars zit. Dus ja, vandaar dat het ook meer over de ander zegt dan over dit fluttopicje.
Zeg het anders maar gewoon hier, dan kunnen wij ook wat van deze drama meekrijgen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat dacht je van mijn bewezen diensten.
Ze zegt je niet alles, voeg me anders even toe op facebook.
Wat is een aandachtssyndroom precies? Als je wat specifieker kunt zijn dan kan ik het al dan niet bevestigen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
ZarB en Uberkoellie zijn swso 2 jongetjes met een aandachtssyndroom, totdat het tegendeel bewezen is.
Wie schrijft er in godsnaam zo?
Ben je eigenlijk een loverboy?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat dacht je van mijn bewezen diensten.
Ze zegt je niet alles, voeg me anders even toe op facebook.
Eensquote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
[..]
Zeg het anders maar gewoon hier, dan kunnen wij ook wat van deze drama meekrijgen.
Een loverboy die via FOK! dames vindt? Dat lijkt me niet echt een goede loverboy.quote:
Ik kan er geen spannender verhaal van maken.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
[..]
Zeg het anders maar gewoon hier, dan kunnen wij ook wat van deze drama meekrijgen.
Vanwaar die gedachte?quote:
Omdat je het hebt over 'bewezen die...quote:
Of juist wel. Een niche vinden, daar draait het om. Vast wel mannen die op FOK!vrouwen vallenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Een loverboy die via FOK! dames vindt? Dat lijkt me niet echt een goede loverboy.
Nou ik zie nog helemaal geen verhaal. Alleen dat jullie op date zijn geweest en ze jouw toillettas heeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik kan er geen spannender verhaal van maken.
Ik ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 23:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik zie nog helemaal geen verhaal. Alleen dat jullie op date zijn geweest en ze jouw toillettas heeft.
Ja, dat had ik laatst ook bij jou geloof ik. Humor blijkt niet altijd universeelquote:Op zondag 24 maart 2013 23:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omdat je het hebt over 'bewezen die...
Oke whatever. Het was een geintje maar hij komt niet over.
Dat is waar, maar als loverboy zal je niet erg succesvol zijn op een site die voornamelijk uit mannen bestaat denk ik. Kan je beter girlsscene gebruiken.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of juist wel. Een niche vinden, daar draait het om. Vast wel mannen die op FOK!vrouwen vallen
Breng hem ff op gedachten..quote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als loverboy zal je niet erg succesvol zijn op een site die voornamelijk uit mannen bestaat denk ik. Kan je beter girlsscene gebruiken.
Het gaat mij anders goed af, hoor. M'n Joego-misdaad kartel en ik hebben al wat meisjes lopen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als loverboy zal je niet erg succesvol zijn op een site die voornamelijk uit mannen bestaat denk ik. Kan je beter girlsscene gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |