Je doet maarquote:
Fixed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
de gemiddelde fokker neukt alleen appeltaarten, maar wil gewoon een triotje.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
de gemiddelde fokker heeft schijt aan appeltaarten, die wil gewoon een triotje.
quote:
FOK!kers met fantasiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan likt hij toch gewoon aan een waterijsje terwijl hij een appeltaart neukt?
Concurrentie voor? Geen zorgen ik maak me niet zo druk over aandacht op een forum. Ik krijg dat in real lifequote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haha, zit ik in je vaarwater? Ben je zo onzeker dat een beetje concurrentie je al doet wankelen?
[..]
Je bent niet dom, dus probeer daar nu ook niet mee weg te komen
En dan ook nog universitair opgeleid zijn zeker.quote:in bezit van trekhaak (op auto), 1 linker en 1 rechterhand en communicatief wel vaardig. Alhoewel dat laatste ook gecompenseerd mag worden met een lekkere gymbody.
Ik verwacht ook nog een gift. Giften onder de ¤500,- worden niet geaccepteerd.quote:Als beloning wacht je een lekkere appeltaart (of andere taart naar keuze) van Küllie, bier (of andere drank naar keuze) en gezelschap van twee dames.
Aangenomenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef Twiitch het volgende:
hallo, ik ben een degelijk timmerman
grt ramon
Het liefst TU, anders hebben we er alsnog niks aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef HSG het volgende:
[..]
En dan ook nog universitair opgeleid zijn zeker.
[..]
Ik verwacht ook nog een gift. Giften onder de ¤500,- worden niet geaccepteerd.
Daarvoor kom ik mijn nest niet eens uit, paupers.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:51 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Het liefst TU, anders hebben we er alsnog niks aan.
En nogmaals, de gift is de taart, bierie en ons.
Sorry ik vind de beloning veel te mager. Het klinkt zelf een beetje armoedig. Maar er zijn vast wel genoeg gekken die daar wel mee akkoord gaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:51 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Het liefst TU, anders hebben we er alsnog niks aan.
En nogmaals, de gift is de taart, bierie en ons.
Je hebt ze beide goed gewit panzer?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef Panzermaus het volgende:
Stop maar met posten mensen, dit is allemaal al via underground kanalen geregeld. Topic kan dicht.
Zijn ze een beetje lekker?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef Panzermaus het volgende:
Stop maar met posten mensen, dit is allemaal al via underground kanalen geregeld. Topic kan dicht.
De panzerMAUS komt als een krolse kat even zijn territorium onder zeiken?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef Panzermaus het volgende:
Doe ff gewoon zeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je mag erop erin en eronder bro!![]()
Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas, waarvan ik vermoed dat hij de verhuizing niet gaat overleven! De gel, deo en de tas zijn voor jou!
Uhm?quote:
" Vanaf 1 april". Is dit soms een 1 april grap ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef ZarB het volgende:
Ja beste Foklui, vanaf 1 april moet ik het in mijn eentje doen op de straten van Amsterdam-west.
Maar toch de moeite waard om al 9 pagina's vol te typenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:47 schreef hoink581 het volgende:
Zeg TS, heb ik al gezegd dat zowel jij en Uberkullie nog maar eens bewijzen dat jullie twee hipsterkutjes zijn. Alle 'studenten' in Amsterdam die ik ken zijn van die aandachtsgeile post-hedonistische hipsters. Niemand geeft een neuk om jullie en je 'interessante' gedrag.
Nevermind, zal geen flauwe opmerkingen meer maken richting je vriendinnetje.quote:
Lijkt me inderdaad dat je dat vond ja. Persoonlijk vond ik hem nogal kinderachtig, vriendinnetje of niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nevermind, zal geen flauwe opmerkingen meer maken richting je vriendinnetje.![]()
Vond hem zelf nog wel gaan eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |