Dikgedrukte ben ik wel nieuwsgierig naar.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Je zin is een behoorlijk goede samenvatting Piye. Ik zou nog in detail kunnen treden over wat er in de toilettas zat, hoeveel dates er waren, wat we hebben gedaan tijdens de dates en waarom er geen dates meer zijn. Ik wil echter niet voor mijn beurt praten.
Tipje van de sluier is natuurlijk wel dat kullie een nieuwe date heeft en ik mezelf elke avond in slaap huil op muziek van Paul Young.
I am smack and i approve this messagequote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nevermind, zal geen flauwe opmerkingen meer maken richting je vriendinnetje.![]()
Vond hem zelf nog wel gaan eigenlijk.
Posten bij mbo-scholen is ook erg effectief.quote:
Haha CY binnenkort te aanschouwen op de wallen?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het gaat mij anders goed af, hoor. M'n Joego-misdaad kartel en ik hebben al wat meisjes lopen.
Ik sluit me hier bij aanquote:Op zondag 24 maart 2013 23:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Dikgedrukte ben ik wel nieuwsgierig naar.
Waar maak je uit op dat ik slecht over je denk?quote:
Zolang ze goed aan het bed zijn vastgeketend, infuus met wat bruingoed is aangebracht en de kopers op de hoogte zijn gesteld zie ik hier een cash cow inquote:Op zondag 24 maart 2013 23:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het gaat mij anders goed af, hoor. M'n Joego-misdaad kartel en ik hebben al wat meisjes lopen.
Pas op Argo leest vast meequote:Op zondag 24 maart 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
Haha CY binnenkort te aanschouwen op de wallen?
Argo-kloons gaan nooit lang mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pas op Argo leest vast meeHeeft zijn Speedo-kloon weer een ban ofzo?
Omdat iPhonequote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik slecht over je denk?
Hoe is het met de laminaat, of waren jullie de enige die gestrekt lagen en waar overheen gelopen mocht worden?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik slecht over je denk?
Nee, dat is afgeschaft en bans mogen ook niet meer besproken worden. Vind ik maar een rare regel trouwens.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is er ergens een topic waar bans gemeld worden eigenlijk?
Niet haten op iphone!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat iPhonemaar is gewoon gekkigheid bby
no worries
Nee, geen idee. Al zou het me niks verbazen als het hier om robbin of batman gaat.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jullie de ganze dag op Fok spenderen dus misschien had je iets gelezen
Laat ik dan maar snel mijn mond houdenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:46 schreef Piye het volgende:
Nee, dat is afgeschaft en bans mogen ook niet meer besproken worden. Vind ik maar een rare regel trouwens.
Grappig, maar nee. Als je de op hebt gelezen dan zie je vanaf 1 april.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe is het met de laminaat, of waren jullie de enige die gestrekt lagen en waar overheen gelopen mocht worden?
Heyquote:
Nieuwe superhelden in FOK!city?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nee, geen idee. Al zou het me niks verbazen als het hier om robbin of batman gaat.
Leedvermaak jaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kunt van de dames zeggen wat je wilt, maar de topics zijn meestal wel goed voor 13 pagina's vermaak.
Deze is gelukkig bijna volquote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kunt van de dames zeggen wat je wilt, maar de topics zijn meestal wel goed voor 13 pagina's vermaak.
Zodat Argo er overheen kan? Dat is zonde.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
Haha CY binnenkort te aanschouwen op de wallen?
Haha dat ga je bij geen een van ons drie voor elkaar krijgen, ouwe snoepert!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:02 schreef Panzermaus het volgende:
Volgens mij is hier echt iets duivels gebeurd tussen die drie. Heb je iets van foto's gemaakt ofzo, jemappellefrikandelle?
Ik bedoel juist dat daar ruzie om is. Je weet wel, threesome, foto's, en dan door de buurt hangen. Zelfs onder de glijbaan. Geheid dat je dan ruzie krijgt.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha dat ga je bij geen een van ons drie voor elkaar krijgen, ouwe snoepert!
Je fantasie draait overuren.. Tijd voor je meds?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
Ik bedoel juist dat daar ruzie om is. Je weet wel, threesome, foto's, en dan door de buurt hangen. Zelfs onder de glijbaan. Geheid dat je dan ruzie krijgt.
Ik ben van het internet, daar gebeuren dit soort dingen gewoon. Dat jij nu in de jaren 80 bent opgegroeid met een stickie in je bloem en een bloem in je strohoed.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je fantasie draait overuren.. Tijd voor je meds?
Ook weer zo, maar geld is geld.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zodat Argo er overheen kan? Dat is zonde.
dit flowt hard.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
met een stickie in je bloem en een bloem in je strohoed.
Kon Argo ook met gemak. Dus of dat ze nu zulke toffe users maakt is punt 2.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Argo, ik mis hemquote:Op maandag 25 maart 2013 07:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kon Argo ook met gemak. Dus of dat ze nu zulke toffe users maakt is punt 2.
je hebt zijn 17 kloons gemist ja?quote:
Nee dat niet, maar gewoon op jet argo account is die het bestequote:Op maandag 25 maart 2013 13:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je hebt zijn 17 kloons gemist ja?
25 posts per paginaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |