Kom je ook helpen Pharkie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:24 schreef Pharkus het volgende:
Niet achteraf komen klagen als de klussen mislukt zijn.
Link?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Met in mijn achterhoofd het snelwegfilmpje is 25 moeilijk te geloven
Nee heb hier nog genoeg klusjes die ik nog moet doenquote:
Fokluiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef ZarB het volgende:
Ja beste Foklui,
De eisen zijn alsvolgt: in bezit van trekhaak (op auto), 1 linker en 1 rechterhand en communicatief wel vaardig. Alhoewel dat laatste ook gecompenseerd mag worden met een lekkere gymbody.
![]()
Ja en ja hoewel ik vermoed dat mijn trekhaak anders is dan de trekhaak die jij bedoelt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:35 schreef Uberkullie het volgende:
Heb je een trekhaak Frank? En een beetje conditie?
Als jullie maar gewassen zijn, dan is iedereen tevreden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:07 schreef ZarB het volgende:
[..]
Niet van elkaar, maar wel van kinderen dus laat die blagen a.u.b. lekker thuis!
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja en ja hoewel ik vermoed dat mijn trekhaak anders is dan de trekhaak die jij bedoelt.
Penopauze of zo vermoed ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]![]()
Wat heb jij de laatste dagen Frank?
30k aan posts dat is aardig communicatief al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Foklui![]()
communicatief wel vaardig_____!
Er moet 'wél' staan. Omdat de meeste het hier waarschijnlijk niet zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Foklui![]()
communicatief wel vaardig_____!
Jij wel zeker met je HBO communicatie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er moet 'wél' staan. Omdat de meeste het hier waarschijnlijk niet zijn.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja en ja hoewel ik vermoed dat mijn trekhaak anders is dan de trekhaak die jij bedoelt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
30k aan posts dat is aardig communicatief al zeg ik het zelf
Na het lezen van deze zin weet je dat ik mijn zinnen misschien zal zetten op een roomtaart. Moet het wel een hele goede zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:37 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik had het al gezien en nee, zulke taarten maak ik niet
Moest lachen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Na het lezen van deze zin weet je dat ik mijn zinnen misschien zal zetten op een roomtaart. Moet het wel een hele goede zijn.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij wel zeker met je HBO communicatie?
Zijn nochtans de beste, nog lekker warm en smeuïg, met een beetje kaneel. Hemels.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:37 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik had het al gezien en nee, zulke taarten maak ik niet
Kaneel?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Zijn nochtans de beste, nog lekker warm en smeuïg, met een beetje kaneel. Hemels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |