hbo communicatiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij wel zeker met je HBO communicatie?
Pics van jou en je vriendinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:43 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben momenteel vrije tijd in overvloed dus op zich zouden we kunnen helpen. Maar kullie en ZarB, hoe staan jullie tegenover het andere geslacht? Als jullie heel lekker zijn verwacht mijn vriendin er wel iets voor terug, in natura wel te verstaan.
matti. show them je progressiepics.NOHOMOquote:
Oh nee, niet weer die onzin.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:48 schreef m.y.m het volgende:
[..]
matti. show them je progressiepics.NOHOMO
Ik zit niet op 'school' en al helemaal niet op een communicatieschoolquote:
Dit maakt een hoop duidelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik zit niet op 'school' en al helemaal niet op een communicatieschool
Oh, je hebt nu het nu opgevat als dat ik helemaal geen onderwijs geniet zeker. Blijkbaar wil je heel erg graag iets bevestigd hebben voor jezelf dus weet je wat: hier is je bevestiging knul. Ik hoop dat je vanavond bevredigd en al kunt gaan slapen.quote:
Iets zegt me dat Smack10 vanavond niet meer bij jullie komt verven en hamertje-tik spelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh, je hebt nu het nu opgevat als dat ik helemaal geen onderwijs geniet zeker. Blijkbaar wil je heel erg graag iets bevestigd hebben voor jezelf dus weet je wat: hier is je bevestiging knul. Ik hoop dat je vanavond bevredigd en al kunt gaan slapen.
Je hebt de OP toch gelezen. Als je niet minimaal 150 kg kan deadliften voor reps zullen ze vrij weinig aan je hebben.quote:
Ik vermoed dat we aan Panzermaus wel genoeg hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Smack10 vanavond niet meer bij jullie komt verven en hamertje-tik spelen.
En ik kan vanwege mijn Poolse achtergrond nog zo goed kozijnen zetten, laminaat leggen, dak makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Smack10 vanavond niet meer bij jullie komt verven en hamertje-tik spelen.
Jaloers?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:01 schreef Cactus1 het volgende:
Wat is deze? Nationaal aandachtshoerentopic weekend ofzo?
Nee, dit is klaagbaak.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:01 schreef Cactus1 het volgende:
Misschien kunnen ze een apart sub forum krijgen, weten we tenminste waar moeten kijken (of juist niet).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:01 schreef Cactus1 het volgende:
Ja, waar is jouw topic?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:01 schreef Cactus1 het volgende:
Enorm..even een goed topic verzinnen zodat ik ook mee kan doenquote:
Dus geen vraagbaakquote:
Dan zouden ze niet genoeg aandacht krijgenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:02 schreef Smack10 het volgende:
Misschien kunnen ze een apart sub forum krijgen, weten we tenminste waar moeten kijken (of juist niet).
Lees de OPquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Enorm..even een goed topic verzinnen zodat ik ook mee kan doen
[..]
Dus geen vraagbaak
Om even een beeld te vormen van de dames die gaan verhuizen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik gedaan, daarom ben je ook een aandachtshoer. Weten dat je verkeerd zit, dit nog vermelden ook en er mee weg denken te komen.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Om even een beeld te vormen van de dames die gaan verhuizen:Enur, baas boven baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heil.Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Om even een beeld te vormen van de dames die gaan verhuizen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goes without saying.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we aan Panzermaus wel genoeg hebben
Nee hoor meid, het is een klacht. Die hulp was er voor de fun bij, maar daar wordt meer op ingehaakt. Gefrustreerd? Ik kan eventueel wat adresjes voor je googelen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, daarom ben je ook een aandachtshoer. Weten dat je verkeerd zit, dit nog vermelden ook en er mee weg denken te komen.
Ga weg joh gek, haal elders je aandacht maarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, daarom ben je ook een aandachtshoer. Weten dat je verkeerd zit, dit nog vermelden ook en er mee weg denken te komen.
Alsof je die vaste adressen niet al uit je hoofd weet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee hoor meid, het is een klacht. Die hulp was er voor de fun bij, maar daar wordt meer op ingehaakt. Gefrustreerd? Ik kan eventueel wat adresjes voor je googelen?
Geen alcohol?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goes without saying.
Jullie moeten wel weten dat ik geen alcohol drink, allergisch ben voor huisstofmijt, geen geweld op TV kan verdragen en alleen maar biologische producten met het EKO-zegel blief. Koffie drink ik alleen met een scheutje hamstermelk.
Verder kunnen jullie ongevraagd voedingsadvies verwachten nadat ik de keuken heb leeggegeten.Ook de onmiddelijke installatie van een squatrack is niet geheel ondenkbaar.
Sommige wel. Afhankelijk van de verblijfsplaats van Cactus.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof je die vaste adressen niet al uit je hoofd weet.
Uit haar hoofd denk ik niet, of ze moet uberkullie even vragen (haar sidekick die erbij komt als ze het zelf niet alleen af kanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof je die vaste adressen niet al uit je hoofd weet.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:13 schreef Osiris024 het volgende:
Is dit in het kader van een begeleid wonen project ?
HAHAHAHA OMG HAHA KULLIE KIJKquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:13 schreef Osiris024 het volgende:
Is dit in het kader van een begeleid wonen project ?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ZarB heeft "border" en Uberkullie heeft "line"
Ik dacht dat jij daarvoor zou zorgen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh, je hebt nu het nu opgevat als dat ik helemaal geen onderwijs geniet zeker. Blijkbaar wil je heel erg graag iets bevestigd hebben voor jezelf dus weet je wat: hier is je bevestiging knul. Ik hoop dat je vanavond bevredigd en al kunt gaan slapen.
Ik nomineer hem voor Fokgrap van het jaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ZarB heeft "border" en Uberkullie heeft "line"
Is dit je therapeut speakingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik nomineer hem voor Fokgrap van het jaar.
Zo 'border' als ik ben heb ik heus geen therapeut hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is dit je therapeut speaking?
Of de borderlinehulp webcare?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |