Leedvermaak jaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kunt van de dames zeggen wat je wilt, maar de topics zijn meestal wel goed voor 13 pagina's vermaak.
Deze is gelukkig bijna volquote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kunt van de dames zeggen wat je wilt, maar de topics zijn meestal wel goed voor 13 pagina's vermaak.
Zodat Argo er overheen kan? Dat is zonde.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
Haha CY binnenkort te aanschouwen op de wallen?
Haha dat ga je bij geen een van ons drie voor elkaar krijgen, ouwe snoepert!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:02 schreef Panzermaus het volgende:
Volgens mij is hier echt iets duivels gebeurd tussen die drie. Heb je iets van foto's gemaakt ofzo, jemappellefrikandelle?
Ik bedoel juist dat daar ruzie om is. Je weet wel, threesome, foto's, en dan door de buurt hangen. Zelfs onder de glijbaan. Geheid dat je dan ruzie krijgt.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha dat ga je bij geen een van ons drie voor elkaar krijgen, ouwe snoepert!
Je fantasie draait overuren.. Tijd voor je meds?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
Ik bedoel juist dat daar ruzie om is. Je weet wel, threesome, foto's, en dan door de buurt hangen. Zelfs onder de glijbaan. Geheid dat je dan ruzie krijgt.
Ik ben van het internet, daar gebeuren dit soort dingen gewoon. Dat jij nu in de jaren 80 bent opgegroeid met een stickie in je bloem en een bloem in je strohoed.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je fantasie draait overuren.. Tijd voor je meds?
Ook weer zo, maar geld is geld.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zodat Argo er overheen kan? Dat is zonde.
dit flowt hard.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
met een stickie in je bloem en een bloem in je strohoed.
Kon Argo ook met gemak. Dus of dat ze nu zulke toffe users maakt is punt 2.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Argo, ik mis hemquote:Op maandag 25 maart 2013 07:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kon Argo ook met gemak. Dus of dat ze nu zulke toffe users maakt is punt 2.
je hebt zijn 17 kloons gemist ja?quote:
Nee dat niet, maar gewoon op jet argo account is die het bestequote:Op maandag 25 maart 2013 13:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je hebt zijn 17 kloons gemist ja?
25 posts per paginaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |