Kick assquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:57 schreef Leatherface het volgende:
Thanks tong.Ik ga even zoeken of er al een recreaten triatlon topic was. Ga ik daar mijn trainingen bijhouden.
Gewoon de schoolslag doen Leatherfacequote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:52 schreef Leatherface het volgende:
Hardlopen gaat inmiddels redelijk en fietsen deed ik toch al veel. Zwemmen is iets waar ik wel aan moet werken.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon de schoolslag doen Leatherface
Daar komt het zo ongeveer op neer ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:27 schreef Remzz het volgende:
Vet! Kwart triathlon is 10 km lopen, 45 fietsen en 1 kilometer zwemmen o.i.d.?
Zwemmen lijkt me ook het zwaarstquote:Op zondag 24 maart 2013 11:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar komt het zo ongeveer op neer ja.
Serieus de beenslag is zo zwaar.quote:
Ik werd wakker voordat ik in mijn droom aan het fietsgedeelte begon.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:49 schreef tong80 het volgende:
Ik droom vaak over mijn voetbalverleden. Ik scoor dan het winnende doelpunt of ik kan mijn voetbalveters niet strikken en mis de wedstrijd.
Droom jij ook Leatherface ?
Laat ik het maar op het eerste houden. Ik ben blij dat ik nou redelijk kan hardlopen en fietsen. Vooral de combinatie van lijkt me toch wel zwaar. Maar zoiets gewoon afmaken lijkt me al heel mooi om te doen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:51 schreef tong80 het volgende:
Wat is je wens leatherface ? Het uitlopen/zwemmen of een mooie tijd neerzetten.
Voor mij ben je al een held als je hem volbrengt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Laat ik het maar op het eerste houden. Ik ben blij dat ik nou redelijk kan hardlopen en fietsen. Vooral de combinatie van lijkt me toch wel zwaar. Maar zoiets gewoon afmaken lijkt me al heel mooi om te doen.
Leuk! Hier in de buurt(Borne) is elke zomer een run-bike-run heb wel eens over gedacht om mee te doen. Welke afstanden wil je proberen vandaag?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:59 schreef Leatherface het volgende:
Ik wil vandaag trouwens een kleine run-bike-run doen om te kijken of ik de wissels kan verteren.
Vandaag probeer ik in totaal iets van 8 km te rennen en 30 tot 40 km te fietsen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Leuk! Hier in de buurt(Borne) is elke zomer een run-bike-run heb wel eens over gedacht om mee te doen. Welke afstanden wil je proberen vandaag?
Uiteindelijk waren de afstanden een stukkie korter dan ik in eerste instantie schreef, maar het ging wel lekker. Na de tweede wissel was de souplesse er wel van af, echter.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Leuk! Hier in de buurt(Borne) is elke zomer een run-bike-run heb wel eens over gedacht om mee te doen. Welke afstanden wil je proberen vandaag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |