Jeetje...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Tja, mijn VK was dan ook 'gekocht' door de producent van gravitamon. Iedere nieuwe aanmelding kreeg een proefstrip vitamines mee, met de tekst: "nu kan je al je benodigde vitamines in een keer slikken". En in mijn geval helpt dit soort reclame ook nog, dus geef ze eens ongelijk![]()
Overigens ben ik weg bij deze praktijk, maar ik heb nog potjes vol.
Ik slik ook Compleet Mama, maar is het jou opgevallen dat die capsules met visolie de helft van de overige vitamines bevatten die wel in die zonder visolie zitten?!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:33 schreef L0t.. het volgende:
Hier ook de Compleet Mama met visolie van Davitamon. Koop het steeds in de aanbieding, dan is het iets van 14 euro en je doet er 2 maanden mee, vind ik best meevallen.
Dat laten drukken hoeft niet duur te zijn hoor. Als ik kijk heb je 50 kaartjes inclusief enveloppen voor 80 euro.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:43 schreef Cwen het volgende:
Geen idee, moet nog even goed zoeken. Zelf maken is ook een optie, heb ik met de trouwkaart toen ook gedaan, maar incl enveloppen en postzegels wordt het toch al snel duur, uitgaande van ca 50 adressen.
Sssst ik zat niet op te letten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:10 schreef laziness het volgende:
Beetje door het slotje heen posten Tal![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:55 schreef Suikertante het volgende:
Mignonne, ik heb het aan je reactie te zien wat te radicaal gebracht!
Ik vroeg of ik er iets bij zou slikken en toen zei zij dat het alleen maar extra is en dus overbodig. Misschien omdat ik blaak van gezondheid?![]()
En ik begin nu ook te twijfelen of ze dat "teveel aan" niet zei over gewone preparatenDat daar bijv teveel vitamine A in kan zitten.
Ik schreeuw soms iets te snel
Ik heb de hele zwangerschap supradin complex forte geslikt. Ik slik die zooi nu al een 1,5 jaar ofzo. Op de verpakking van het supplement staat dat het geschikt is voor zwangeren of bij borstvoeding. Daarnaast gebruik ik ook extra vitamine D. De kinderen krijgen die druppels en die nemen we hier gewoon allemaal.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat klinkt een stuk logischer ja.
Gewone preparaten zijn niet echt een goed plan vanwege oa teveel vit. A en slikken als je verder gezond eet is niet per se nodig.
Kan geen kwaad, de dosering foliumzuur die je slikt voor je zwangerschap is maar heel laag. In de meeste zwangerschapsvitaminen zit ook foliumzuur toegevoegd volgens mij. Ik slik het in ieder geval al de hele zwangerschapquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu het toch over vitamines gaat. Ik heb braaf foliumzuur geslikt maar dat hoeft maar tot 8wk. Kan het nog kwaad om de verpakking op te maken? Daarna ga ik over op de zwangerschapsvitamines.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |