Opdat wij niet vergetenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker eens op negatieve kutmod die zelf geen positieve bijdraagt aan je eigen forum.
Hem je nog meer te zeiken. Azijn of Oranje bitter.
Jij zegt nog dat Evert van Benthem een extra rondje had moeten schaatsen vanwegen een verkeerde wissel.
Je bent echt kut. Dat zeg ik niet snel. Maar bij jou hoef ik m'n adem niet eens in te houden bij de 50 meter korte baan.
Oh jawel, hij helpt mij aan een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:14 schreef timmmmm het volgende:
Als je iemand niet goed vindt modden, is dat jouw goed recht. Daar heeft zelfs ieder forum een FB voor. als een zwakzinnige gaan lopen schuimbekken help je niemand mee
Niks mis met een goeie crewbash. Me dunkt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:13 schreef timmmmm het volgende:
Of je doet gewoon normaal, tong. Werkt. Ipv te schelden en topics te openen. dit noemen we crewbashen.
Lieve Ambrosius. Ik waardeer je bijdragen aan Fok!. Je steekt er veel tijd in naast je grootste hobby, het likken aan je postzegelverzameling. Maar zou je eventueel de users in Sport met meer respect willen behandelen ? Je hoeft niet meteen aan m'n reet te likken, maar een klein eventueel leuke positieve post zou aangenaam zijn. Hoeft niet eens op een postzegel. Die plakken tegenwoordig van zichzelf.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:14 schreef timmmmm het volgende:
Als je iemand niet goed vindt modden, is dat jouw goed recht. Daar heeft zelfs ieder forum een FB voor. als een zwakzinnige gaan lopen schuimbekken help je niemand mee
quote:
Gremdaatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:26 schreef tong80 het volgende:
Verder gun ik hem wel lekkere andijvie met spekjes enzo.
Buster Fonteijnquote:
Wat vind je precies zo mooi ?quote:
Z'n eigen leven, per slot van rekeningquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:28 schreef APK het volgende:
Misschien moet je je eens over belangrijke zaken druk gaan maken.
GC / Het grote adoreer hier BrandX-Topic.......quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:28 schreef APK het volgende:
Misschien moet je je eens over belangrijke zaken druk gaan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |