Die heeft alleen kans als er fout wordt gewisseld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lee ook niet geheel kansloos in de laatste rit, al weet ik niet hoe het met zijn vorm zit.
Ook zonder die foute wissel was hij 2e geworden in Vancouver.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft alleen kans als er fout wordt gewisseld.
Ja maar 2e is geen 1equote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook zonder die foute wissel was hij 2e geworden in Vancouver.
Maar 2e is ook niet geheel kansloos.quote:
Ik vind het wel apart om te zien hoe gruwelijk strak ze die veters aantrekkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Kramer die z'n veters strikt....boeiende TV zeg
Lee reed gisteren 6.26. Die lijkt me dus niet in vorm om (dik) onder de 13 minuten te rijden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar 2e is ook niet geheel kansloos.Ik doelde meer op het podium dan de winst.
Ik ga voor Bob.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:35 schreef Norrage het volgende:
Ik zet mijn geld op Bergsma trouwens. Ik voel aan mijn water dat het Kramer niet gaat lukken...
"Neem binnenbaan, is sneller"?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Kemkers staat al met z'n bordje en viltstift klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |