Nee, ik dit weekend weg, zij volgend weekend...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En ze heeft jou uitbesteedt? Vandaar het vreemde bed?
ik moet morgen pas, dus wil er nog even niet aan denkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoor net op de radio dat er gevoetbald mag worden van de KNVB. Brrrr
Oh wacht, het kwartje valt, whiskydinges toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik dit weekend weg, zij volgend weekend...
Precies...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh wacht, het kwartje valt, whiskydinges toch?
tegenwind?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Trein heeft vertraging, what's new...
Ik ben niet zwanger, dus ja, het is koud...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
Kou? Ik zweet me nog steeds de tering 's nachts
Het waait hier wel heel hard!
daar is het ook het perfecte weer voorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:31 schreef MaJo het volgende:
voel me niet meer zo beroerd maar nog steeds niet lekker dus ik ga lekker rustig aan doen en bankhangen vandaag
Hmmm koffie is net opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:49 schreef MadMaster het volgende:
En weer op schema: laatste overstap van Zwolle naar Grun net gehaald.
LB, staat de koffie al klaar?
Deur achter je dicht gedaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ben ruim anderhalf uur geleden naar de bakker gewandeld en terug en heb het nu nog koud.
Ik heb niet vaak medelijden met ErwinRommel, maar vandaag wel. Het is gewoon een ontzettend vieze koude wind.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ben ruim anderhalf uur geleden naar de bakker gewandeld en terug en heb het nu nog koud.
quote:
Straks maar warme choco (of iets anders) maken voor hem dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak medelijden met ErwinRommel, maar vandaag wel. Het is gewoon een ontzettend vieze koude wind.
Een dubbele whisky schenken denk ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]!
Het kattenluikje waait wel steeds open.
[..]
Straks maar warme choco (of iets anders) maken voor hem dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |