Petitequote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon een lief kontjegeen vadsige dikke obese reet
ik ivnd het saai ok.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou saai is het niet hoor, genoeg mensen
quote:
okquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ben jeroen dit is niet edwin emiel adres hoor groetjes jeroen
weet ik. de vrouwtjes willen ook wat zien, ik kijk alleen naar linksquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
volgens mij is die tweede een jongen
Wordt een beetje eenzijdigquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook tietenniet vadsig groot, gewoon petite
(haha petiet)
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
volgens mij is die tweede een jongen
Nee gewoon goed. En het meisje niet te mager. Niet dik, gewoon mooi.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook tietenniet vadsig groot, gewoon petite
(haha petiet)
Ik heb veul liever een A-cup dan een C-cup. Zeker als het een wat dunner meisje is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee gewoon goed. En het meisje niet te mager. Niet dik, gewoon mooi.
Wat is er? wordt je misselijk van over borsten praten?quote:
wat ik belangrijk vind zijn verhoudingen, een beetje dun meisje is een b cup veel mooier dan een grotere cupmaat. maar als je een meisje heb met beetje gemiddeld postuur of wat extra massa of vlees dan is c+ mooierquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb veul liever een A-cup dan een C-cup. Zeker als het een wat dunner meisje is.
Ik liever een Dquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb veul liever een A-cup dan een C-cup. Zeker als het een wat dunner meisje is.
Melkbussen manquote:
quote:Vreemde: m of j
Jij: ik ben een heel erg mooi meisje
Vreemde: hoe oud ?
Jij: 11
De vreemde heeft het gesprek verlaten.
Ja wat is plat? Sommige meiden zeggen al dat ze plat zijn terwijl ze gewoon cup A hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klein maar fijn, wat tetjes betreft
Niet plat, ofcourse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |