Wij zitten hier vanuit het koude Nederland jaloers te zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
half zeven 's ochtends en 18 graden...dat wordt een benauwd loopje met een beetje regen
dank je Stream...!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:42 schreef streamnl het volgende:
Benauwd weer.
Pfff daar heb ik een hekel aan. Je haalt wel adem maar je hebt het gevoel dat je geen zuurstof tot je neemt..
Succes ermee RD, hopelijk scheelt het wat door de regen.
Check!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:21 schreef YUR het volgende:
NIMBY, wil je mij in de OP toevoegen aan de lopers bij de Golden Ten loop in Delft op 9 mei? Ik heb me ingeschreven voor de 10km.
Alvast bedankt!
Succes, je had gelijk dat ik in de top van de regionale wedstrijden over de middenlange afstanden met de besten mee kanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je Stream...!!
ik wil kijken of er een minuut van mijn PR af kan en als ik dan de tijd zie die ik moet lopen dan zou dat mogelijk zijn maar ja, we zien wel hoe het gaat
5de plaats, gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Succes, je had gelijk dat ik in de top van de regionale wedstrijden over de middenlange afstanden met de besten mee kan
En verder iedereen bedankt
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
na de enorme paniek die NIMBY veroorzaakte gisteravond vraag ik em af...misten we dit topic of misten we gewoon elkaar??
Precies.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je Stream...!!
ik wil kijken of er een minuut van mijn PR af kan en als ik dan de tijd zie die ik moet lopen dan zou dat mogelijk zijn maar ja, we zien wel hoe het gaat
Dat laatstequote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
na de enorme paniek die NIMBY veroorzaakte gisteravond vraag ik em af...misten we dit topic of misten we gewoon elkaar??
Lekker wijf zeg! Thanks!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
een voor Swets en YUR
[ afbeelding ]
daar doelde ik niet opquote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
okie dokie, tas in pakken en weg wezen
Thanks!quote:
| 1 2 | [b]31 mei 2013 - [url=http://www.omloopterheijde.nl/]Omloop Ter Heijde [/url][/b] [*]YUR - 10km |
Check!quote:
Moh, ik vind hem ook wel van toepassingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
een voor Swets en YUR
[ afbeelding ]
Ik had gister al gepost dat ik dat ga doen, en bereid ben om even te meeten. Alleen nog niks van iemand anders gehoord helaas.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zijn er morgen nog Venloopfokkers die blijven plakken tot de HM?
Mijne ook nog? Stond ergens iets eerder in het topic.quote:
| 1 2 | [b]20 April 2013 - [url=http://www.marathonzvl.nl/]Marathon van Zeeuws-Vlaanderen[/url] • Mascleta - 5km |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |