abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124394761
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gvd dv je bent er zelf niet
struggels
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:28:32 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_124394765
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:

[..]

hey fokit lang geleden
Hoi JRRY. gister? :+

alles goed?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_124394768
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik zie niet waar hij een daling van het niveau ziet maar oke
ja ik weet ook niet
pi_124394771
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:

[..]

het niveau daalt waardoor de bodem in zicht is
O.
Tax wil tetten :)!
pi_124394772
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Hallon :W
Fok-it :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:28:45 #231
319979 Fok-it
All is well
pi_124394777
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
Fokit liefje schatje hvj nwly wntb knzj
<3 Hoi :*
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_124394779
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
gvd pizza wat bedoelde je
Vrienden van mij gaan uit. Ik kan niet mee want ziek. Mijn vrienden gebruiken het woord loesoe om de avond te omschrijven. Ik vind dit emo.gif-waardig dus post ik het op FOK!.
Je maintiendrai
pi_124394782
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoi JRRY. gister? :+

alles goed?
ja maar wel gisteren om 1.00

Ja. Met jou?
pi_124394783
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
Fokit liefje schatje hvj nwly wntb knzj
kun je dat even voluit schrijven, snap er geen kut van ( handig voor in de toekomst )
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:28:57 #235
319979 Fok-it
All is well
pi_124394788
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Fok-it :W
Stewie :W
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_124394793
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gvd dv je bent er zelf niet
jawel
Je maintiendrai
pi_124394799
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Hallon :W
Hey soon to be in hell boy :D
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:29:19 #238
319979 Fok-it
All is well
pi_124394802
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:

[..]

ja maar wel gisteren om 1.00

Ja. Met jou?
Ja klopt. ik ben altijd laat :+

Mooi mooi, ook hoor :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_124394804
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

kun je dat even voluit schrijven, snap er geen kut van ( handig voor in de toekomst )
nee
Tax wil tetten :)!
pi_124394812
oh het is dus echt jnsc zonder "g"
pi_124394814
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

nee
jammer
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124394817
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Vrienden van mij gaan uit. Ik kan niet mee want ziek. Mijn vrienden gebruiken het woord loesoe om de avond te omschrijven. Ik vind dit emo.gif-waardig dus post ik het op FOK!.
Ok hebben ze nog chicks gehoss0ld
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:29:43 #243
319979 Fok-it
All is well
pi_124394822
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hey soon to be in hell boy :D
Ja ik moet mijn broertje maar even zijn homoseksualiteit uit zijn hoofd praten, dan kom ik in de hemel :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_124394826
waar is die waus appelcake gebleven, hij is hier ook nooit meer
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124394827
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:

[..]

Ok hebben ze nog chicks gehoss0ld
Ja man.
Je maintiendrai
pi_124394840
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja klopt. ik ben altijd laat :+

Mooi mooi, ook hoor :D
Okiedokie
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:30:18 #247
319979 Fok-it
All is well
pi_124394843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gvd dv je bent er zelf niet
Je hebt 93% van de woorden juist herkend.
Je hebt 13% van de niet bestaande woorden verkeerd herkend.
Dit geeft je een gecorrigeerde score van 93% - 13% = 80%.
Hiermee behoor je tot de absolute topgroep!

<3
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_124394844
oh was geen typo van dv
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_124394851
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waar is die waus appelcake gebleven, hij is hier ook nooit meer
Af en toe komt ie .
pi_124394863
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja ik moet mijn broertje maar even zijn homoseksualiteit uit zijn hoofd praten, dan kom ik in de hemel :D
Ik heb gehoord dat uitdrijvingen kunnen helpen. Homoseksualiteit komt natuurlijk door de duivel zoals elke goede Christen weet.
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')