Hoi JRRY. gister?quote:
ja ik weet ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik zie niet waar hij een daling van het niveau ziet maar oke
O.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
het niveau daalt waardoor de bodem in zicht is
<3 Hoiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
Fokit liefje schatje hvj nwly wntb knzj
Vrienden van mij gaan uit. Ik kan niet mee want ziek. Mijn vrienden gebruiken het woord loesoe om de avond te omschrijven. Ik vind dit emo.gif-waardig dus post ik het op FOK!.quote:
kun je dat even voluit schrijven, snap er geen kut van ( handig voor in de toekomst )quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
Fokit liefje schatje hvj nwly wntb knzj
Stewiequote:
Ja klopt. ik ben altijd laatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar wel gisteren om 1.00
Ja. Met jou?
neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kun je dat even voluit schrijven, snap er geen kut van ( handig voor in de toekomst )
Ok hebben ze nog chicks gehoss0ldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vrienden van mij gaan uit. Ik kan niet mee want ziek. Mijn vrienden gebruiken het woord loesoe om de avond te omschrijven. Ik vind dit emo.gif-waardig dus post ik het op FOK!.
Ja ik moet mijn broertje maar even zijn homoseksualiteit uit zijn hoofd praten, dan kom ik in de hemelquote:
Okiedokiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. ik ben altijd laat![]()
Mooi mooi, ook hoor
Je hebt 93% van de woorden juist herkend.quote:
Af en toe komt ie .quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waar is die waus appelcake gebleven, hij is hier ook nooit meer
Ik heb gehoord dat uitdrijvingen kunnen helpen. Homoseksualiteit komt natuurlijk door de duivel zoals elke goede Christen weet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn broertje maar even zijn homoseksualiteit uit zijn hoofd praten, dan kom ik in de hemel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |