jawelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik lijk in de verste verte niet op hem
sowieso niet manquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
pannekoeketer lijkt op channing tatum
hij kwam me al bekend voor maar nu weet ik 't eindelijk
zie de vergelijking niet maar okequote:
Dat weet je nietquote:
Zelfde kapsel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zie de vergelijking niet maar oke
ho eens, nu in het nederlandsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat weet je nietik heb de link geëncrypted met een dualproxy via een wideserver zodat de link omleidt naar een andere site.
appelcake heeft ook het kapsel van justin bieber maar lijkt daar ook niet opquote:
surequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat weet je nietik heb de link geëncrypted met een dualproxy via een wideserver zodat de link omleidt naar een andere site.
quote:
Ziek zijn. Criminal minds kijken. Huiswerk maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat zijn jullie plannen voor het weekend ?
aii, ziek zijn. das kutquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ziek zijn. Criminal minds kijken. Huiswerk maken.
Even voor een golf van haat me overspoeld: dit was niet serieus.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarom is homoseksualiteit dus een keuze.
waarom refereer jij homoseksualiteit met ziek zijn, dát is ziek.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarom is homoseksualiteit dus een keuze.
oh vergeet mijn reactiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Even voor een golf van haat me overspoeld: dit was niet serieus.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom refereer jij homoseksualiteit met ziek zijn, dát is ziek.
Ik zou een geweldige troll zijnquote:
Maar dan krijg ik een ban en kan ik ook niet meer op dit account posten. struggles.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Ik zou een geweldige troll zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |