Dit dusquote:Op zondag 24 maart 2013 19:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha wat een sukkeltje alsof turken breed kunnen zijn met hun slegte genetics ze hebben alleen dikke kont en korte romp en plat achterhoofd meer niet
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha wat een sukkeltje alsof turken breed kunnen zijn met hun slegte genetics ze hebben alleen dikke kont en korte romp en plat achterhoofd meer niet
Een keuken met veel vlees, veel rijst, veel roomboter, veel olijfolie. Wel ideaal voor de bulk.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Dat verklaart het, wist ook niet dat jij Turks was
.
Maar Turken weten wel hoe ze eten moeten maken.
Ja in de cut is het wel afzien denk ik. Dan moet je zoveel laten staan.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een keuken met veel vlees, veel rijst, veel roomboter, veel olijfolie. Wel ideaal voor de bulk.
Daarom moet ik altijd apart kokenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een keuken met veel vlees, veel rijst, veel roomboter, veel olijfolie. Wel ideaal voor de bulk.
Als je die dingen wast kan je gew clean etenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja in de cut is het wel afzien denk ik. Dan moet je zoveel laten staan.
Pics van je moederquote:Op zondag 24 maart 2013 19:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daarom moet ik altijd apart koken. Mijn moeder gooit bovengenoemde overal doorheen, wel lekker maar slecht voor de cut.
haha dat kan ook :pquote:Op zondag 24 maart 2013 19:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb een keer een waarschuwing van PP gehad, dat ik teveel claimde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |