kun je lekker samen mee trainen tochquote:
Oei dat gaat je geld kosten...welk jaar komt ie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb net een Mini cooper S gekochtBen ik nu geen alpha female meer?
2010quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Oei dat gaat je geld kosten...welk jaar komt ie?
Ja, dat is gewoon alpha vrouw hoor, geen zorgen.
2010 is redelijk nieuw, dan zal je wel een garantie hebben (bovag garantie, dealer garantie, bogo garantie)quote:
pakje met anarbolen steroieden zekerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:19 schreef Pastapipos het volgende:
Heb gisteren trouwens pakje binnengekregen, thanks Carbon !
heb je konnexies voor mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
pakje met anarbolen steroieden zeker
Yw.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:19 schreef Pastapipos het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die is lekker man
of vind je die manwijf lekkerder
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:19 schreef Pastapipos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:40 schreef robuust89 het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)od?utm_source=vicefb
Straks iedereen aan de Soylent, en dan maken we de gains van ons leven!Holy shit, dit is wel interessante materie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook even de link naar zijn eigen blog: http://robrhinehart.com/If not now, then when.
Maar het is wel interessant om te zien hij het op langere termijn trekt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
En ondertussen mist hij zo'n 100-500 micronutrienten / antioxidanten / spoorelementen die noodzakelijk zijn op langere termijn.
Hij heeft het uit een lesboek gehaaldNou
Moving on, nothing to see here.
Hoe weet jij dat hij daadwerkelijk maar 2 maaltijden per wek eet en de rest in vloeibare vorm?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar het is wel interessant om te zien hij het op langere termijn trekt.
Aannemen, je kan niet alles zeker weten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij daadwerkelijk maar 2 maaltijden per wek eet en de rest in vloeibare vorm?
Comateuze patienten op een intensive care unit in een ziekenhuis overleven ook maanden/jaren met vloeibare sondevoeding, dus wat hij doet is absoluut niet nieuw.
Mensen raken altijd in de war van poedertjes en slurries wat niet lijkt op datgene waarvan ze denken dat voedsel moet lijken. Snij een keer de maaginhoud van een persoon of proefdier open, ben je daar in een klap van verlost.
Het is een gepainbrushte/gesoepte foto van een onzeker doosje. En die ander is gewoon fit: dat is wat anders dan een manwijf.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die is lekker man
of vind je die manwijf lekkerder
Dat zou voor mij net zo'n groot compliment zijn als het voor jou een belediging was.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik werd 30 geschat in de sportschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |