SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Whehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het hebben dus laat haar maar komenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:31 schreef Viro het volgende:
[..]
WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik kan het hebben dus laat haar maar komenLekker flauw op de vrijdagmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even uitvinken dat je het met die fast accelerator wil downloaden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets gedownload (Uncanny X-men 1 tot 544 ofzo) in 1 bestand. Alleen is het een format dat ik niet herken. Als ik het opstart heeft ie het over rare dingen.
Nu wil ik Cerebus downloaden, om te kijken of het iets is dat ik wil kopen. Alleen is het weer zo'n applicatie.
Weet jij wat het is en of het veilig is en hoe ik het moet lezen?
http://rs.4chan.org/?s=cerebus&from=ALL
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:31 schreef Viro het volgende:
[..]
WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik kan het hebben dus laat haar maar komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal goed. THIS IS FUCKING AWESOME.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Yup.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, ik zie het DW.
Ze is dus al 18?
Je weet toch hoe dat gaat, zodra je 1 foto in KPD plaatst, ben je heilig daar. Vooral als je 18 en onzeker bent.quote:
Geen idee, nooit gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Je weet toch hoe dat gaat, zodra je 1 foto in KPD plaatst, ben je heilig daar. Vooral als je 18 en onzeker bent.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]Helemaal goed. THIS IS FUCKING AWESOME.
Oh arme jijquote:
Ja, tams pesten is de meest leuke bezigheid hierquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:36 schreef substep het volgende:
[..]
Het gaat hier regelmatig erger aan toe, dus?
Heb je dat nooit gedaan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gedaan.Maar dat waait vast wel over.
Ach, dit is vooruitgang vergeleken met wat ik er normaal gesproken zie.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, tams pesten is de meest leuke bezigheid hier
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef Samzz het volgende:
Naam TT.
Is er een nieuwe heilige ja? Wie is van de troon gestoten?
Wat voor drama?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
Geen idee. Er werd te weinig gepost de laatste tijd, niemand heeft er nog zin in met alle drama steeds.
Doen. Volgens mij als je alleen een hele wazige foto van een moedervlek oid maakt, worden ze al helemaal gelukkig daar tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gedaan.Maar dat waait vast wel over.
Serieus? Ik vind van niet. Er zijn zoveel mooiere lichamen daar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gedaan?
[..]
Ach, dit is vooruitgang vergeleken met wat ik er normaal gesproken zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |