SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Moira.:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Ooh Sorry tof nummer dat wel gingen de mensen ook los op die begrafenis?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeNu moet ik spontaan huilen. Is gedraaid op een begravenis van een vriendin van mij. Had haar gabber zusje uitgekozen, opzich geen begravenisnummer maar ik moet al janken als ik het zie staan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Orgineel vind ik ook mooi hoor, maar die is niet gedraaid op haar begravenis.Your beauty never ever scared me.![]()
ThiPoDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Nee, alleen maar huilen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh Sorry tof nummer dat wel gingen de mensen ook los op die begrafenis?Your beauty never ever scared me.![]()
Dit op je begrafenis draaienquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeNu moet ik spontaan huilen. Is gedraaid op een begravenis van een vriendin van mij. Had haar gabber zusje uitgekozen, opzich geen begravenisnummer maar ik moet al janken als ik het zie staan
Gingen jullie dan ook allemaal los?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nee maar het paste er niet echt bij want zij was een beetje gothic enz dus tjaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dit op je begrafenis draaien
Gingen jullie dan ook allemaal los?Maar de tekst vond ik wel erg mooi
Your beauty never ever scared me.![]()
Gothic en gabberzusje arme die ouders.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar het paste er niet echt bij want zij was een beetje gothic enz dus tjaMaar de tekst vond ik wel erg mooi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die TT is zo'n beetje op elk deel van toepassing.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Iddquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:05 schreef Ugjerke het volgende:
Die TT is zo'n beetje op elk deel van toepassing.
Fuck the EBU.![]()
![]()
Deze en dan stoned FIFA spelen alsof er speciale krachten in me naar boven komen veeg ik dan elke tegenstander van de mat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O oke nou, dan ga ik even rondzoeken in de PC Hooftstraat hè, ajuuquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een rijke kerel scoren en zaterdag droppen.![]()
![]()
Naja die eerste is dus in Augustus al 5 jaar doodquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gothic en gabberzusje arme die ouders.
Aawh hug.. ga jij je eerst weer beter voelen voor je aan het groene begint vandaag?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja die eerste is dus in Augustus al 5 jaar doodThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb al geblowt net? En thanksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aawh hug.. ga jij je eerst weer beter voelen voor je aan het groene begint vandaag?Your beauty never ever scared me.![]()
Mijn mix waar ik uren aan gewerkt heb wat doe jequote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Half gay maar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
Iedereen die niet geil wordt van die clip is gay.![]()
Jonguh was de bedoeling elk topic een anderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mijn mix waar ik uren aan gewerkt heb wat doe je
Fuck the EBU.![]()
ga gewoon naar de shop en dan buiten de shop wachten tot er iemand aan komt die lijkt naar binnen te gaan en vraag of hij ff wat voor je wil halenquote:Fuck the EBU.![]()
http://www.muzikum.eu/nl/(...)ceaan-songtekst.html Ik schaam mij maar ik vind dit een mooi nummer van Racoon, schaam mij niet omdat het van Racoon is maar omdat het Nederlands isYour beauty never ever scared me.![]()
Ik vind Racoon sowieso wel chill, in mijn depri tijd echt feeling gehad voor Brother en Love you more enzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:14 schreef Amarantha het volgende:
http://www.muzikum.eu/nl/(...)ceaan-songtekst.html Ik schaam mij maar ik vind dit een mooi nummer van Racoon, schaam mij niet omdat het van Racoon is maar omdat het Nederlands is
Fuck the EBU.![]()
Hoe oud is ie dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
ga gewoon naar de shop en dan buiten de shop wachten tot er iemand aan komt die lijkt naar binnen te gaan en vraag of hij ff wat voor je wil halen![]()
![]()
Die introquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:14 schreef Monopoly het volgende:
En voor de liefhebbers van hardcorezelf gemaakt mixje van een tijdje terug. Erg fijn!
![]()
Fuck the EBU.![]()
Racoon is idd een goeie band maar ik luister niet echt Nederlandse muziek maar fuck ik kan me echt in die tekst vindenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind Racoon sowieso wel chill, in mijn depri tijd echt feeling gehad voor Brother en Love you more enzoYour beauty never ever scared me.![]()
Nee ik gebruikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ''
Kick je een beetje op jongere mannen?
![]()
vaak gewoon als alternatief van
![]()
Sowieso oudere mannen
Fuck the EBU.![]()
Ben te lui om het nummer op te zoeken maar de tekst is wel bazig jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Racoon is idd een goeie band maar ik luister niet echt Nederlandse muziek maar fuck ik kan me echt in die tekst vindenFuck the EBU.![]()
Peukkie roken en dan maar eens eten halen. Bah ik ben na een paar happen alweer 'vol' denk ikYour beauty never ever scared me.![]()
Jammer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik gebruikvaak gewoon als alternatief van
![]()
Sowieso oudere mannen
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Mee eens, lekkere rimpelige piemel hmm.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
Sowieso oudere mannen![]()
![]()
Hoe jong ben jezelf?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
Sowieso oudere mannenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga vanavond op school eten. Gratis voer uit de gaarkeuken
Er werkt daar zo'n Indisch vrouwtje. Potverdomme altijd lekkere nasi en saté![]()
![]()
Wordt je toch moe van, altijd nasi.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:19 schreef Monopoly het volgende:
Er werkt daar zo'n Indisch vrouwtje. Potverdomme altijd lekkere nasi en satéHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Of jongere jongentjes (kijkt naar Nestalgie).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ''
Kick je een beetje op jongere mannen?
Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja maar het is alleen bij open dagen, dat zijn er maar 3-4 per jaarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wordt je toch moe van, altijd nasi.
Ik krijg er zelfs geld voor om te komen helpen![]()
![]()
Weetje? Het is ook best wel kut als je je oma tegenkomt en die vraagt 'wat is er?' ja oma ik heb liefdesverdriet 'oh jammer, we hadden net hoop in de familie voor jouw'. Godverdomme wat een kut opmerkingYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mee eens, lekkere rimpelige piemel hmm.
20quote:
Fuck the EBU.![]()
Welke school zit je eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:19 schreef Monopoly het volgende:
Er werkt daar zo'n Indisch vrouwtje. Potverdomme altijd lekkere nasi en saté
Fuck the EBU.![]()
Ohja je ging naar de open dag, dat vertelde je tegen je vader gisterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar het is alleen bij open dagen, dat zijn er maar 3-4 per jaar
Ik krijg er zelfs geld voor om te komen helpen
Trouwens vorig jaar op de HAN ook geholpen met 2 open dagen en een meeloopdag, zou ik ook geld voor krijgen maar die kut coördinatrice heeft tot op de dag van vandaag nog geen flex-formulier opgestuurdEn de andere hulpjes wel
Had haar ook al gemaild over volgend schooljaar enzo, anderhalve maand nog geen antwoord op
Echt....
Fuck the EBU.![]()
Mooi dan ben ik een oudere man.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JAquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja je ging naar de open dag, dat vertelde je tegen je vader gisterHij kwam lam thuis hahahaha
![]()
"Not fapping makes you aggressive, wittier, better at social interaction, and improves your memory."
Dit las ik ergens, wat een onzin.
Stoned in de sprintert.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Jij was anders ook wel lekker bezigquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Kan je ook op die chat met alleen je zang maar zonder cam?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je ook op die chat met alleen je zang maar zonder cam?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Vast wel. Desnoods download je een cam simulator.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je ook op die chat met alleen je zang maar zonder cam?''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Mooi ik wil best meedoen maar ik hou van mijn privacy ik wil niet in de fok.rar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb hier nog een filmpje op de laptop staan dat ik een keer voor de cam met een vriendin een prachtige versie van Bohemian Rhapsody zong en uitbeeldequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:24 schreef Monopoly het volgende:
oh ja![]()
Vind dat zo'n tof nummer trouwensWe waren serieus begonnen met duetjes zingen enzo en eindigden hiermee
Fuck the EBU.![]()
Dit is het stonertopic, hier zijn alleen toffe mensen die niet aan die sheit mee doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi ik wil best meedoen maar ik hou van mijn privacy ik wil niet in de fok.rar.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is het stonertopic, hier zijn alleen toffe mensen die niet aan die sheit mee doen![]()
Jaja er hoeft maar een idioot tussen te zitten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb hier nog een filmpje op de laptop staan dat ik een keer voor de cam met een vriendin een prachtige versie van Bohemian Rhapsody zong en uitbeeldeWe waren serieus begonnen met duetjes zingen enzo en eindigden hiermee
hahahaha
![]()
![]()
Het is bijna halfvier ik trek maar eens naar de stad om te ontbijten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
smakelijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is bijna halfvier ik trek maar eens naar de stad om te ontbijten.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Op TinyChat zie je een lijst met users/chatters staan, dan zie je wie er dus in die chat zitten, iedereen zonder username flikker ik er gewoon uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaja er hoeft maar een idioot tussen te zitten.
Fuck the EBU.![]()
Wacht ik was er even niet, wanneer is de tinychat?
Tramquote:
Hadden we hier ook. Tot de duitsers huishieldennu hebben we trolleybussen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ja dushi, ik moet zo richting school om te helpen enzo.quote:
Vanavond bij een maatje bieren, morgen weer open dag en dan door naar mijn ouders. Dus zaterdagavond eventjes op den FOK! en dan de stad in. Zondag heel even op FOK! omdat verjaardag + leren.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tram
Fuck the EBU.![]()
Arnhem de gekste!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tram
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dushi, ik moet zo richting school om te helpen enzo.
Vanavond bij een maatje bieren, morgen weer open dag en dan door naar mijn ouders. Dus zaterdagavond eventjes op den FOK! en dan de stad in. Zondag heel even op FOK! omdat verjaardag + leren.![]()
![]()
Wat moeten we dan zonder je jongeeeen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dushi, ik moet zo richting school om te helpen enzo.
Vanavond bij een maatje bieren, morgen weer open dag en dan door naar mijn ouders. Dus zaterdagavond eventjes op den FOK! en dan de stad in. Zondag heel even op FOK! omdat verjaardag + leren.
Fuck the EBU.![]()
Ja jij mag gewoon sms'en, jeweet! Altijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat moeten we dan zonder je jongeeeen?
Even knallen met examens.![]()
Kaykay dan is 't goedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja jij mag gewoon sms'en, jeweet! Altijd.
Even knallen met examens.![]()
Fuck the EBU.![]()
026 shab rwina zettenquote:
We hebben een paar oude rondrijden, die maken zoveel lawaai dat het pijn aan je oren kan doen.de nieuwste zijn relaxed. Die ruiken nieuw.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
TRquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
Ik roep kanker uit over level 86 van Candy Crush.![]()
Tsss, dan niet, he.
BRB 2uur.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dag schatjes
Love you, ihkkvvj, wjnmk enz.
Tot zaterdag efkes, en misschien vanavond nog wel, wie weet.
Jullie zijn tof!
En eenvoor Moira. , omdat Moira.
![]()
![]()
Doei Monerrrquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Dag schatjes
Love you, ihkkvvj, wjnmk enz.
Tot zaterdag efkes, en misschien vanavond nog wel, wie weet.
Jullie zijn tof!
En eenvoor Moira. , omdat Moira.
Liefde voor jou dit dat alles jeweet![]()
En jij moet eerst smsen he, zo hoort dat, chivalry isn't dead.![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
Ik roep kanker uit over level 29 van Candy Crush.![]()
Gentlequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
Alle boys en girls krijgen nog ff extra de grgr van Mono <3![]()
![]()
Waarom begin je pas zo laat dan? Dan is die winkel toch allang dicht of waar werk je nouquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
Goftedomme nog een uurtje vrije chilltijd![]()
![]()
Vrijdag koopavondquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom begin je pas zo laat dan? Dan is die winkel toch allang dicht of waar werk je noumoet van 5 tot 9
Fuck the EBU.![]()
verdien jij maar 5,50 per uur?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nooo ik wil ook tot 8
Mja wel weer ¤5,50 meer met dat ene uurtjeHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je krijgt toch wel avondtoeslag he?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nooo ik wil ook tot 8
Mja wel weer ¤5,50 meer met dat ene uurtje![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel avondtoeslag he?gierigaards daar soberzo, maar moet ook wel want schoenenreus en scapino enzo zijn al failliet
Fuck the EBU.![]()
en dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe een TR op jouw hoofd als je niet oppast![]()
de fuckquote:ik verdien als 18 jarige nog meer dan jij bij de appie, 6,20 ofzo
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
appie moet ook kinders wel veel betalen anders wil niemand dat pauperwerk doen _o-quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
de fuckik verdien als 18 jarige nog meer dan jij bij de appie, 6,20 ofzo
Fuck the EBU.![]()
Da's niet het minimumloon eh?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
de fuckik verdien als 18 jarige nog meer dan jij bij de appie, 6,20 ofzo
![]()
verdien alsnog lekker meer dan jij, en over een paar jaar al helemaalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
appie moet ook kinders wel veel betalen anders wil niemand dat pauperwerk doen _o-Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Oh mijn God, mensen! Toen ik stoned was had ik een sollicitatie-formulier ingeleverd bij de Plus... ik had ECHT onzin ingevuld... "interesses: Voetballen met 3-jarige jongentjes en stonen" en zulke dingen.. En nu belde ze voor een sollicitatie gesprek! LOOOLDit -- Parkiet is mijn papa
Good on you!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
Oh mijn God, mensen! Toen ik stoned was had ik een sollicitatie-formulier ingeleverd bij de Plus... ik had ECHT onzin ingevuld... "interesses: Voetballen met 3-jarige jongentjes en stonen" en zulke dingen.. En nu belde ze voor een sollicitatie gesprek! LOOOLHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Okeeeequote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
Oh mijn God, mensen! Toen ik stoned was had ik een sollicitatie-formulier ingeleverd bij de Plus... ik had ECHT onzin ingevuld... "interesses: Voetballen met 3-jarige jongentjes en stonen" en zulke dingen.. En nu belde ze voor een sollicitatie gesprek! LOOOL.
![]()
Dat is toch hilarisch? Ik kan daar niet eens werken ivm mijn studie, maar dat ze me bellen... je zou eens moeten zien wat ik had ingevuld.quote:![]()
Hoezo over een paar jaar? Wat ben je van plan dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
verdien alsnog lekker meer dan jij, en over een paar jaar al helemaal
Zou nog niet zo zeker zijn of je dan meer verdient
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
Oh mijn God, mensen! Toen ik stoned was had ik een sollicitatie-formulier ingeleverd bij de Plus... ik had ECHT onzin ingevuld... "interesses: Voetballen met 3-jarige jongentjes en stonen" en zulke dingen.. En nu belde ze voor een sollicitatie gesprek! LOOOL![]()
Wil je daar ook echt gaan werken dan?
Fuck the EBU.![]()
oplettuhhquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Wil je daar ook echt gaan werken dan?![]()
Ja waarom zou je anders überhaupt een sollicitatieformulier invullen en inleverenquote:
Voor vakkenvullers maakt het hun echt niet uit of die nou met 3 jarige jongetjes voetballen en/of stonen
Fuck the EBU.![]()
so so denigrerend over de supermarktquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja waarom zou je anders überhaupt een sollicitatieformulier invullen en inleveren
Voor vakkenvullers maakt het hun echt niet uit of die nou met 3 jarige jongetjes voetballen en/of stonenHet verdient best lekker en zulk kutwerk is het ook weer niet voor die leeftijd
![]()
![]()
Achja ik ben tevree met mijn baantjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
so so denigrerend over de supermarktHet verdient best lekker en zulk kutwerk is het ook weer niet voor die leeftijd
Fuck the EBU.![]()
Thanks, jij ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi, ik ga nu maar eensWerkze alvast
Fuck the EBU.![]()
Jongens ik heb een broek! en ik heb me weten te beheersen ik heb geen Football Manager gekocht.
Die huurverhoging die als zwaard boven mijn hoofd zweeft is niet fijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zie iedereen hier zwoegen danEn ik heb de hele week vrij genomen van mn studie en elke dag tot 15:00 in bed gelegen
![]()
studeren
Ik moet nog avondeten. Geen zin haha. Toch maar even proberen zo meteenYour beauty never ever scared me.![]()
Nou, dat kan niet ivm met mijn studie, alleen ik heb de neiging om stoned naar dat gesprek te gaan en dan echt onzin brabbelen. Of juist heel high zodat ik alleen maar lach om alles.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Wil je daar ook echt gaan werken dan?Nou, het is niet heeeel makkelijk werk te krijgen bij de supermarkt op mijn leeftijd hoor, ze nemen liever jonge meisjes aan want ze zijn goedkoper en meisjes hebben normaal een lievere uitstraling.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja waarom zou je anders überhaupt een sollicitatieformulier invullen en inleveren
Voor vakkenvullers maakt het hun echt niet uit of die nou met 3 jarige jongetjes voetballen en/of stonen
Ik ook nog.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog avondeten. Geen zin haha. Toch maar even proberen zo meteen
Wat ga jij eten?
kijken of ik de training weer doorsta
Door beenkramp vannacht heb ik al moeite met normaal lopen dus dat zal een succes worden.![]()
![]()
Succes!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
kijken of ik de training weer doorsta
Door beenkramp vannacht heb ik al moeite met normaal lopen dus dat zal een succes worden.
Break a leg.
Frietje waterfiets.
Stoned.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Bek verbrand pleurisFudgin lekker swa. En jouw UI. Salad fingersquote:
Hufter, nu loopt het water me in mijn mond.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Bek verbrand pleuris
[..]
Fudgin lekker swa. En jouw UI. Salad fingersTeringzooi.
![]()
![]()
Godverdommr, steek zo zo'n pin van die beveiligingslabels in m'n vingerbloed en pijn
Nog anderhalf uurtje hihi
Gaan we weer aan de T(h)C vanavond?Fuck the EBU.![]()
Heb bakje noodles geprobeerd en een broodje, ging niet echt. Vreet straks wel zak M&M's opquote:Your beauty never ever scared me.![]()
familytimequote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Morgen even gezellig met mijn mama Emmen inss![]()
Jep, even ergens met haar eten en winkelen. Beetje afleidingquote:
is ook nodigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, even ergens met haar eten en winkelen. Beetje afleidingss![]()
Jointje, beetje wodka en dan na de joint maar eens douchen. Ik haat douchen hierMaar ja het duurt te lang voor ik weer bij één van mijn ouders ben
heb je al inside out gedraait?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:56 schreef Amarantha het volgende:
Jointje, beetje wodka en dan na de joint maar eens douchen. Ik haat douchen hierMaar ja het duurt te lang voor ik weer bij één van mijn ouders ben
ss![]()
Ah nee, ik ga het later vanavond proberen! Eerst even douchen enz hahaquote:Your beauty never ever scared me.![]()
tuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
succes man, gaat het lukken denk je?
Ik ben eerder 3 maanden sober geeest.
dus geen wiet en alcohol.
ten eerste voor toetsen die ik deze 2 weken ga maken.
en is ook chill omdat je tolerantie weer iets lager wordtss![]()
Ah ik kan nu wel weer zonder schuld gevoel pumps dragen. A. vond dat nooit zo leuk volgens mij. Dat is dan wel weer een pluspuntje. Wil morgen een paar erbij kopenYeah op hoge hakken rondlopen
Gadverdamme als je zo boert en er weer een stukje avondeten (bietjes in dit geval) je bek in komt![]()
Hahaha dat is zo goooooorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:09 schreef Studeur het volgende:
Gadverdamme als je zo boert en er weer een stukje avondeten (bietjes in dit geval) je bek in komt
recyclingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:09 schreef Studeur het volgende:
Gadverdamme als je zo boert en er weer een stukje avondeten (bietjes in dit geval) je bek in komt
ss![]()
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef Amarantha het volgende:
Yeah weer level verder bij Candy Crush![]()
Okquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
Godverdommr, steek zo zo'n pin van die beveiligingslabels in m'n vingerbloed en pijn
Gaan we weer aan de T(h)C vanavond?![]()
![]()
Je mag ook helemaal niet blowen, je zou stoppen voor een maand. En ik stop dan dezelfde tijd met coke en pillen, gedeelde smart.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nein, anders ben ik niet van nut vanavond![]()
![]()
Sssht.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag ook helemaal niet blowen, je zou stoppen voor een maand. En ik stop dan dezelfde tijd met coke en pillen, gedeelde smart.![]()
maat komt zuipen, vriendin belt en loopt vervolgens weg om inmiddels al 20 minuten een relatiegesprek te voeren in de kamer hiernaast
naarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef Studeur het volgende:
maat komt zuipen, vriendin belt en loopt vervolgens weg om inmiddels al 20 minuten een relatiegesprek te voeren in de kamer hiernaast
Ik zei tegen m'n ex altijd "ik ben op visite, bel je als ik hier wegga" en hing ik op. Of als ik ergens bleef slapen ofzo en hij wou nog even kletsen dan gaf ik dat bij voorbaat al aan dat ik bijv. om 9 uur even een kwartiertje ging bellen.
Anders vind ik 't echt aso
Fuck the EBU.![]()
tsja, het bier vloeit er bij mij zo ook wel inquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
naar
Ik zei tegen m'n ex altijd "ik ben op visite, bel je als ik hier wegga" en hing ik op. Of als ik ergens bleef slapen ofzo en hij wou nog even kletsen dan gaf ik dat bij voorbaat al aan dat ik bijv. om 9 uur even een kwartiertje ging bellen.
Anders vind ik 't echt asoben wel benieuwd hoe ie terug komt
Wel mooi dat jij in je ondertitel gewoon 'Stoned.' hebt staanquote:Dat ben je toch het grootste gedeelte van de dag en zo weet iedereen dat waar je post en kunnen ze er rekening mee houden enzo
Fuck the EBU.![]()
Haha ja, ik wist niks wat beter bij me zou passen lol. Ik post ook wel eens een zin raar en dan krijg ik idd ook een reactie 'oh ze is stoned' lolquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel mooi dat jij in je ondertitel gewoon 'Stoned.' hebt staanDat ben je toch het grootste gedeelte van de dag en zo weet iedereen dat waar je post en kunnen ze er rekening mee houden enzo
Waar komen jullie eigenlijk vooral buiten ONZ/dit topic?
Ik lurk (soms post) voornamelijk in ONZ, KLB, GC, SEX, R&P, en soms als ik me verveel in SES en TRU
En soms een verdwaald topic in myAT van een subforum waar ik verder nooit kom
Fuck the EBU.![]()
ONZ, K&W, SHO, TV, KLB, SEX, LIF en soms R&Pquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
Waar komen jullie eigenlijk vooral buiten ONZ/dit topic?
Ik lurk (soms post) voornamelijk in ONZ, KLB, GC, SEX, R&P, en soms als ik me verveel in SES en TRU
En soms een verdwaald topic in myAT van een subforum waar ik verder nooit komYour beauty never ever scared me.![]()
Zit in de woonkamer, kan nu dus niet cammenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
http://tinychat.com/FOKnachtbagger is btw openYour beauty never ever scared me.![]()
gayyyyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zit in de woonkamer, kan nu dus niet cammen
Fuck the EBU.![]()
ik ga ook eerst ff m'n cam software updaten, hij gaf een melding, denk laat ik dat gelijk ff doen
Fuck the EBU.![]()
Leuke woordspe(e)ling.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
Gaan we weer aan de T(h)C vanavond?
Ik kom vandaag wel als jullie voor 22.00 nog komen.Hehe, erg voedzaam!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb bakje noodles geprobeerd en een broodje, ging niet echt. Vreet straks wel zak M&M's op
Oh dat 22.00 ding telt niet meer, mijn internet was eruit voor 1 uur.Dit -- Parkiet is mijn papa
Wou zeggen, het is al 10 uur geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef Unscrewed het volgende:
Oh dat 22.00 ding telt niet meer, mijn internet was eruit voor 1 uur.Voor 1 uur dus?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wou zeggen, het is al 10 uur geweestVoor 1 uur dus?
Noh, moet om 6.30 eruit. Ik werk in weekenden.
Nouja.. er ligt hier altijd een worst voor je om te eten... *wink wink*.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nein maar maakt me weinig uit, liever dat dan niks
Oh my.. Oh my..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nouja.. er ligt hier altijd een worst voor je om te eten... *wink wink*.
![]()
Eminem's lyrics.
Veel beter dan de bullshit die Nicki Minaj, Lil' Wayne, etc allemaal uitkramen.
Hopsin, Denace, Eminem, Dr. Dre, Biggie Smalls & Tupac zijn de enige goeie rappers imo.
Niet dat ik alleen naar rap luister... dit is ook mooi:
En dit...
En.. dit:
Zo slecht?quote:
Reminds me, ik heb ook niks meer gegeten vandaag dan een paar frites(patat!)chipjes en een stukje kippenpootquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nein maar maakt me weinig uit, liever dat dan niks
Fuck the EBU.![]()
Ik ga morgen wel weer goed eten denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Reminds me, ik heb ook niks meer gegeten vandaag dan een paar frites(patat!)chipjes en een stukje kippenpootOok al riep ik dat ook over vandaag. Mams wilt niet meer met me weg omdat de gevoelstemperatuur -15 wordt haha maar ik heb nu met een vriendin afgesproken die ik lang niet heb gezien, dan ga ik ook wel even ergens wat eten
Dus... wat voor Musique luisteren jullie?
Genres/Groepen/Wat vind je er leuk aan (lyrics/beats/tune/all)/etc..
Schande!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben officieel afgewezen door murdera.![]()
[ afbeelding ]Fuck the EBU.![]()
Van alles en nog wat, top40 van 2000-2010, Maroon 5, Avril Lavigne, Lily Allen, Gwen Stefani, Family Force 5, en random nummers hier en daar weggeplukt en zulksFuck the EBU.![]()
Mee eens!quote:
Kom we gaan hem seksueel bevredigen als straf!Dit -- Parkiet is mijn papa
DAT WAS IK NIET SCHATJEquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben officieel afgewezen door murdera.![]()
[ afbeelding ]
True story.![]()
![]()
Haiiiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Zijn jullie nog op TC? Kom zo dan ook welYess kom!
Weltrusten mensen.![]()
Goedemorgen. Heerlijk avondje gehad, jammer dat ik de tinychat gemist heb. gr grHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Het is nacht..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 03:01 schreef Klojo120 het volgende:
Goedemorgen. Heerlijk avondje gehad, jammer dat ik de tinychat gemist heb. gr gr
http://www.vermist.nl/ind(...)38adb625f93c045bb069 Ik vind dit altijd raar. Ze woont waarschijnlijk héél dichtbij, ze komt me sowieso bekend voor :\Your beauty never ever scared me.![]()
Zucht... ...op naar mijn werk
Nachtploeg gehad maar kan niet pittenMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ja sorry liefjens, ik zat nog lekker te chillen hier bij maatje en kon dus niet TC'en
HVJ! Nu weer open dag op school. Drukte.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:12 schreef Monopoly het volgende:
Ja sorry liefjens, ik zat nog lekker te chillen hier bij maatje en kon dus niet TC'en
HVJ! Nu weer open dag op school. Drukte.
Fuck the EBU.![]()
quote:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:51 schreef VMSDKR het volgende:
lol @ reacties btw.
[ afbeelding ]
Dankje Trijntje, nou slaap lekker. Trijntje, bedankt.
Bedankt Trijntje.
Hyves
Die foto
MensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Doe jij eigenlijk nog wel eens modden?
Ik zie alleen maar slotjes van Hork en Fopje en Oerbeer
Fuck the EBU.![]()
Zo af en toe. Ik laat dan ook wat meer toe dan Oerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:44 schreef Moira. het volgende:
Doe jij eigenlijk nog wel eens modden?
Ik zie alleen maar slotjes van Hork en Fopje en Oerbeer![]()
Maar door alle drukte niet aan modden toe gekomen.![]()
Shleckt hihiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo af en toe. Ik laat dan ook wat meer toe dan Oer![]()
Maar door alle drukte niet aan modden toe gekomen.Fuck the EBU.![]()
Als een eckte stoere boiiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga even roken in het fietsenhok gr gr
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 03:34 schreef Amarantha het volgende:
http://www.vermist.nl/ind(...)38adb625f93c045bb069 Ik vind dit altijd raar. Ze woont waarschijnlijk héél dichtbij, ze komt me sowieso bekend voor :\Dan is ze toch niet vermist?quote:Ze is weggelopen vanuit de ouderlijke woning in Drenthe. Ze is nog een keertje op bezoek geweest bij familie met haar twee dochtertjes maar al jaren niet meer gezien. Mogelijk woont ze in Schoonebeek.
Klinkt zo alsof het een ruzie was en ze gewoon geen contact meer wil hebben met haar ouders en een 'nieuw' leven heeft opgestart.Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Hyves
Die foto
MensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat gister nog te denken dat ik zó blij ben dat ik niet in een tokkie gezin ben opgegroeid met van die achterlijke hyvesplaatjes-ouders genaamd Rinie en Coby. Die kinderen kunnen er namelijk niks aan doen dat ze net zo worden als hun ouders, of nog erger; scootervolk met plastic zak jas en bontkraagje en stijl haar strak in een staartje met BB. Zo zijn ze opgevoed, ze weten niet beter.quote:
Daarom even een bedankje aan mijn ouders en vrienden dat ik NIET in zo'n omgeving opgegroeid ben
Fuck the EBU.![]()
Godver, ik moet echt naar de tandartsGaatjes in mijn verstandskiezen worden groter (die moeten getrokken worden
![]()
) en ik voel er nou op een andere kies ook een zitten als ik bijt
Fuck the EBU.![]()
Eens. Je kan er natuurlijk zelf wat van maken maar dat soort mensen blijven vaak wel in zo'n milieu hangen als ze opgroeien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zat gister nog te denken dat ik zó blij ben dat ik niet in een tokkie gezin ben opgegroeid met van die achterlijke hyvesplaatjes-ouders genaamd Rinie en Coby. Die kinderen kunnen er namelijk niks aan doen dat ze net zo worden als hun ouders, of nog erger; scootervolk met plastic zak jas en bontkraagje en stijl haar strak in een staartje met BB. Zo zijn ze opgevoed, ze weten niet beter.
Daarom even een bedankje aan mijn ouders en vrienden dat ik NIET in zo'n omgeving opgegroeid ben
Ik niet, ik leef gewoon highlife.![]()
![]()
Ja precies, die krijgen gewoon de kans niet om hun horizon te verbreden omdat ze niet weten wat er 'out there' is en hoe ze hun hersens zélf kunnen gebruiken enzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eens. Je kan er natuurlijk zelf wat van maken maar dat soort mensen blijven vaak wel in zo'n milieu hangen als ze opgroeien.
Ik niet, ik leef gewoon highlife.
Toch treurig eigenlijk voor die menschenZelf hebben ze geen idee hoe achterlijk ze zijn
Fuck the EBU.![]()
Het leven is goed.
Muziekje, Koffie, peukie, Heerlijke chick die in de keuken pannenkoeken bakt als ontbijt.![]()
![]()
Geef haar even een klap op d'r kont van mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
Het leven is goed.
Muziekje, Koffie, peukie, Heerlijke chick die in de keuken pannenkoeken bakt als ontbijt.![]()
Fuck the EBU.![]()
Wat ben je toch schattig soms.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geef haar even een klap op d'r kont van mij![]()
![]()
Terug van mijn werk.
Wat zou ik nou eigenlijk doen met dat sollicitatie gesprek bij de Plus om 1u?
gewoon gaan, lachenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:55 schreef Unscrewed het volgende:
Wat zou ik nou eigenlijk doen met dat sollicitatie gesprek bij de Plus om 1u?![]()
![]()
Pfff, blauwe knietjes door constant wegduiken bij lasergamen.
Opzich.quote:
Jammer dat mijn telefoon niet meer oplaadt, anders kon ik het opnemen.
Ik ga d'r in iedergeval stoned naartoe.
Of juist high? Wat is leuker?
Goeiemiddag!quote:Lasergamen? Dat is echt vet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:08 schreef Ugjerke het volgende:
Waar ben je gaan lasergamen?Dit -- Parkiet is mijn papa
In het jongerencentrum waar ik als vrijwilliger werk. Een setje met pistolen gehuurd en allerlei willekeurige meuk door de zalen heen verspreid als obstakels. Het was een beetje klein, maar wel lachen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Goeiemiddag!
[..]
Lasergamen? Dat is echt vet.
Waar ben je gaan lasergamen?
Schop ze.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme wat smerig als men patat eet in de treinhele coupe meurt
Hmm, ik heb maandag kwarktaart gemaakt en er is nog een stukje over. Het heeft al die tijd in de koelkast gestaan, maar toch.. vanaf maandag al..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Patat.Het is friet.
& Godverdomme, raad eens... ben aangenomen...
Ik dacht er komt een gesprek van zo'n 15minuten waar hij gaat vragen wat ik allemaal kan, etc..
..maar nee hoor.
"Waarom wil je hier solliciteren"
- "Ik hou van geld" ()
En toen gingen we samen mijn sollicitatieformulier inzien, na afloop zei hij dat ik 2 maanden proeftijd krijg en als dat goed gaat mag ik daar een jaarcontract tekenen.
Eigenlijk moet ik gewoon ziekelijk sloom werken daar.
Gewoon stil staan.Dit -- Parkiet is mijn papa
Volgens mij hebben ze echt heel hard mensen nodig, ik zou mezelf nooit aangenomen hebben.Ik kwam daar stoned aan.
Waarom ga je naar een sollicitatiegesprek als je niet aangenomen wil worden?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik wilde gewoon kloten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:07 schreef Ugjerke het volgende:
Waarom ga je naar een sollicitatiegesprek als je niet aangenomen wil worden?Ik had toen ik stoned was een sollicitatieformulier ingeleverd, dus ze belde mij voor een gesprek.. en ik dacht: "Nouja, dan ga ik maar gewoon onzin vertellen daar, heb toch niks te doen Zaterdag".
Nou, dat is mooi mislukt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Godverdomme, duizenden mensen wanhopig op zoek naar een baan en dan lees je dit.Wat voor werk ga je eigenlijk doen?
quote:Ik weet het... nu voel ik me eigenlijk wel schuldig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef Ugjerke het volgende:
Godverdomme, duizenden mensen wanhopig op zoek naar een baan en dan lees je dit.Wat voor werk ga je eigenlijk doen?
Hulpkracht blijkbaar.
Vakkenvullen enzo denk ik...Dit -- Parkiet is mijn papa
Jaja, weet je zeker dat t niet ergens anders door komt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:08 schreef Ugjerke het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Blegh, kan er zo niet tegen als ik dikke mensen zie etenquote:
Ik ben lekker kippenpootjes van de poelier aan het eten als lunch
Fuck the EBU.![]()
waar ging je ookalweer solliciteren?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:05 schreef Unscrewed het volgende:
Patat.Het is friet.
Ik dacht er komt een gesprek van zo'n 15minuten waar hij gaat vragen wat ik allemaal kan, etc..
..maar nee hoor.
- "Ik hou van geld" ()
En toen gingen we samen mijn sollicitatieformulier inzien, na afloop zei hij dat ik 2 maanden proeftijd krijg en als dat goed gaat mag ik daar een jaarcontract tekenen.
Gewoon stil staan.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Godver gisteren teveel wodka gehad haha. Vanochtend over mijn nek gegaan, ging vrij snel weer goed. Maar nu voel ik me nog steeds beetje apart in mijn hoofd door de drank
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaja, weet je zeker dat t niet ergens anders door komt?
Hahahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:05 schreef Unscrewed het volgende:
Patat.Het is friet.
..maar nee hoor.
- "Ik hou van geld" ()
Gewoon stil staan.Your beauty never ever scared me.![]()
Weer wat geleerd. Wist niet dat je kon zien hoe vaak een topic is bekeken
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ohja Moir ik ben door level 29 heen hehehehehe. In een poging vanochtend.
helemaal gelukkig gelijk.![]()
![]()
Ik wil niet door de kouNaja heb ik het wel gehad voor de rest van de dag. En wat ga ik eten? Hmm
ssssht. ik heb net verdorie 2 en halfuur post gelopen in die takke wind, ben het helemaal zatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil niet door de kouNaja heb ik het wel gehad voor de rest van de dag. En wat ga ik eten? Hmm
![]()
![]()
En ik moet even naar het station want ik was vergeten uit te checken daarstraksKan nog tot 6 uur na inchecken uitchecken anders gedoe met klantenservice
.
![]()
Mn radio-onzin show van 2 jaar geleden terugluisteren met een biertje erbij
Ook weer karmapunten verdiend door een oud vrouwtje te vragen of ze hulp nodig had bij het inpakken van haar boodschappen in de supermarkt
Wees ze af, de trut
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: