PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt ook wel omdat er zo veel mensen zijn die packs kopen dat zelfs de goede 85 rated spelers niet veel meer waard zijn. 1 euro voor een pack ongeveer, met de 'kans' dat je er Messi uit haalt. Daar betaal je voor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor die packs? Als je ziet hoeveel rommel je krijgt, heb vorig jaar 2 keer 20 euro geinvesteerd in packs, 25 euro in een season ticket (want packs) en15 euro voor de ultimate edition. Kan niet zeggen dat ik er veel plezier van heb gehad, als je het totaal bedrag neemt.
Ja, wat wordt het nou?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke aanval, 4321 formatie
Bij elkaar zelfs 800K (2 x ¤ 20, 1 x ¤ 15 extra ultimate edition en 1 x ¤ 25 season ticket). Puyol was de beste speler. Heb wel heel veel goede pulls gehad tijdens het bronze pack tijdperk trouwens hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was 600k in coins geweest
Zomaar, handje contantje, niks voor hoeven doen. Waarschijnlijk heb je uit die packs niet voor 600k gekregen he?
Ik heb deze 3 al gekocht, even kijken hoe we de rest gaan invullen , 433 zou nog makkelijker zijn, kan ik daarachter op het middenveld alles zetten wat niet met Liga BBVA te maken heeftquote:
Volgens mij heb jij net als ik al lang je 'investering' eruitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij elkaar zelfs 800K (2 x ¤ 20, 1 x ¤ 15 extra ultimate edition en 1 x ¤ 25 season ticket). Puyol was de beste speler. Heb wel heel veel goede pulls gehad tijdens het bronze pack tijdperk trouwens hoor![]()
Maar goed, al doende leert men. Lekker traden en coins verkopen en gebruik maken van het product dat EA levert
Dacht dat VIlla op 7 chem zo goed was. Waarom gelijk weer een nieuw team?/andere formatiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb deze 3 al gekocht, even kijken hoe we de rest gaan invullen , 433 zou nog makkelijker zijn, kan ik daarachter op het middenveld alles zetten wat niet met Liga BBVA te maken heeft
¤ 175 al verkocht, en als ik alle IF's zou discarden kan ik nog voor 3.5 miljoen verkopen. Over de ¤ 500 dusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij net als ik al lang je 'investering' eruit
Speel jij ook nog wel eens een potje? Of alleen handelen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
¤ 175 al verkocht, en als ik alle IF's zou discarden kan ik nog voor 3.5 miljoen verkopen. Over de ¤ 500 dus
Njah, 'zou kunnen' tel ik niet meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
¤ 175 al verkocht, en als ik alle IF's zou discarden kan ik nog voor 3.5 miljoen verkopen. Over de ¤ 500 dus
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen handelen eigenlijk. Vind Fifa eigenlijk niet zo'n leuk spel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Speel jij ook nog wel eens een potje? Of alleen handelen?
Jawel, speelt tie ook, maar ik wil even kijken hoe die speelt met 9 chem, anders had ik een duo gemaakt met Villa en Soldado in de spitsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dacht dat VIlla op 7 chem zo goed was. Waarom gelijk weer een nieuw team?/andere formatie
hahahahaquote:
Heb tot nu toe voor 380,50 aan coins verkochtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe rijk ben jij geworden tot zover?
Best weinig toch voor iemand met een autobuyer?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb tot nu toe voor 380,50 aan coins verkocht
De boer - Bogarde - Stam - Reizigerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wanneer wel?Das echt lang geleden hoor.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Best weinig toch voor iemand met een autobuyer?
Allemaal eerlijk bij elkaar gehandeld?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb tot nu toe voor 380,50 aan coins verkocht
Tuurlijk. Ik was alles kwijt na dat tampergedoe...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allemaal eerlijk bij elkaar gehandeld?
Nee hoef je niet op te nemen. Er is geen prijzen geld en als je wilt cheaten kan je net zo goed meteen een dik goud team makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Even over die draw, wanneer gaan we die doen en moet je die dan ook hier posten? Want ik ga het denk ik opnemen zodat mensen weten dat ik niet vals speel.
Nee, maar ik dacht: ik maak een video zodat jullie weten dat ik niet vals speel. Dan zie je ook mijn live reactie op de spelers die ik drawquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee hoef je niet op te nemen. Er is geen prijzen geld en als je wilt cheaten kan je net zo goed meteen een dik goud team maken
Dan is dat wel extreem knapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik was alles kwijt na dat tampergedoe...
Je kan het natuurlijk altijd doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht: ik maak een video zodat jullie weten dat ik niet vals speel. Dan zie je ook mijn live reactie op de spelers die ik draw
Ja als het dan nog niet opgelost is doen we wel futwiz...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
Wanneer gaan we drawen? Tevens kan ik niet met wefut doen
Ik geef m het voordeel van de twijfelquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
HAHAHAHAHAHA Portugal achter tegen Israel
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
israel - portugal 2-1 bij rust, dalijk kwalificeert Portugal zich niet eens voor het WK
Oh, heb ik niet gelezenquote:
Bij mij is er geen twijfel meerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef m het voordeel van de twijfelAls ik het kan verdienen op een eerlijke manier, dan kan hij het toch ook?
Misschien is hij wel een hele goede trader?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij mij is er geen twijfel meer
Maar wel netjes van je dat je niet meteen oordeelt
Want?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:04 schreef vandermar het volgende:
Slechts een kwestie van tijd voordat Portugal gaat scoren.
Centjes ingezet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:04 schreef vandermar het volgende:
Slechts een kwestie van tijd voordat Portugal gaat scoren.
Ja, heb niet echt het idee dat ik unieke kunstjes doe op zich. Hoe langer je met FUT bezig bent, des te beter leer je de economische wetten in FUT kennen, des te makkelijker kun je weer inspringen op alle ontwikkelingenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nope, Israel staat met de rug tegen de muur.quote:
Nicequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:04 schreef Thorb het volgende:
WTF
deze man heeft 99 Agility, 99 Blance en 85 Strength
http://wefut.nl/player/12393 nup is een cb
Dit jaar is wel ff wennen vergeleken bij anderen. Vooral de prijzen van silver IF's zijn schrikbarend laag. Zal wel aan het gebrek aan single matches liggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb niet echt het idee dat ik unieke kunstjes doe op zich. Hoe langer je met FUT bezig bent, des te beter leer je de economische wetten in FUT kennen, des te makkelijker kun je weer inspringen op alle ontwikkelingen
tegen de klaagmuur lolquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, Israel staat met de rug tegen de muur.
Daar dacht ik ook aan toen ik het had gepostquote:
En alleen wefut heeft die statsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is iets van +30
Af en toe kom je opmerkelijke dingen tegen
Klopt, maar juist door het ontbreken van single matches en de riante rewards had ik al snel de conclusie getrokken dat ik me alleen op gold zaken zou focussen deze fifaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit jaar is wel ff wennen vergeleken bij anderen. Vooral de prijzen van silver IF's zijn schrikbarend laag. Zal wel aan het gebrek aan single matches liggen.
De variatie is wel leuk somsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar juist door het ontbreken van single matches en de riante rewards had ik al snel de conclusie getrokken dat ik me alleen op gold zaken zou focussen deze fifaElk gegeven dat je krijgt, kun je je strategieën weer op aanpassen.
De prijzen van silver IFs zijn toch juist hoog?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit jaar is wel ff wennen vergeleken bij anderen. Vooral de prijzen van silver IF's zijn schrikbarend laag. Zal wel aan het gebrek aan single matches liggen.
De Arsenal-versie is de 0 weight-versie, de Fulham-versie zit wel in packsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:16 schreef StijnDa het volgende:
Frimpong is gepricefixedDe out of packs Fulham versie. Handig, want ben de mijne nu aan het verkopen.
verrek.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Arsenal-versie is de 0 weight-versie, de Fulham-versie zit wel in packs
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is al een stuk cheaper. De Arsenal versie ging paar dagen terug nog voor 20k
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb die van mij toch voor 21k verkocht?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb die van mij toch voor 21k verkocht?
wat is een 0 weight versie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Arsenal-versie is de 0 weight-versie, de Fulham-versie zit wel in packs
Bin staat niet bij UDBquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Die bovenste is 22k, de 2e 16k en de meesten gewoon voor +-10k.
Dit zijn alleen open bids. Die van mij ging voor 16k geloof ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Die bovenste is 22k, de 2e 16k en de meesten gewoon voor +-10k.
dan is 21k nog wel de uitzondering lijkt me. Maa rik wist niet dat BIN er niet in stond.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bin staat niet bij UDB
Maar leuk geprobeerd
ook primaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit zijn alleen open bids. Die van mij ging voor 16k geloof ik
quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dus 2 dagen geleden Frimpong in een pack en toen kwam net die video van KSI uit. Nu is hij veel duurder
quote:
En 52 shooting?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:36 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/player/12399
99 FK Acc.
99 Penatlies
97 Shot power
Suits.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:49 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet me denken aan Louis (suits)
Hoe zit het met die wk kwallificatie dan, Portugal heeft hun 5 wedstrijden nu toch al gespeeld?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:55 schreef vandermar het volgende:
Is TT al thuis?
Isco is trouwens een geniale speler. Zijn dribblingzo botergeil
Ja, uit en thuis.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe zit het met die wk kwallificatie dan, Portugal heeft hun 5 wedstrijden nu toch al gespeeld?
Nog een keer 5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |