PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt ook wel omdat er zo veel mensen zijn die packs kopen dat zelfs de goede 85 rated spelers niet veel meer waard zijn. 1 euro voor een pack ongeveer, met de 'kans' dat je er Messi uit haalt. Daar betaal je voor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor die packs? Als je ziet hoeveel rommel je krijgt, heb vorig jaar 2 keer 20 euro geinvesteerd in packs, 25 euro in een season ticket (want packs) en15 euro voor de ultimate edition. Kan niet zeggen dat ik er veel plezier van heb gehad, als je het totaal bedrag neemt.
Ja, wat wordt het nou?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke aanval, 4321 formatie
Bij elkaar zelfs 800K (2 x ¤ 20, 1 x ¤ 15 extra ultimate edition en 1 x ¤ 25 season ticket). Puyol was de beste speler. Heb wel heel veel goede pulls gehad tijdens het bronze pack tijdperk trouwens hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was 600k in coins geweest
Zomaar, handje contantje, niks voor hoeven doen. Waarschijnlijk heb je uit die packs niet voor 600k gekregen he?
Ik heb deze 3 al gekocht, even kijken hoe we de rest gaan invullen , 433 zou nog makkelijker zijn, kan ik daarachter op het middenveld alles zetten wat niet met Liga BBVA te maken heeftquote:
Volgens mij heb jij net als ik al lang je 'investering' eruitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij elkaar zelfs 800K (2 x ¤ 20, 1 x ¤ 15 extra ultimate edition en 1 x ¤ 25 season ticket). Puyol was de beste speler. Heb wel heel veel goede pulls gehad tijdens het bronze pack tijdperk trouwens hoor![]()
Maar goed, al doende leert men. Lekker traden en coins verkopen en gebruik maken van het product dat EA levert
Dacht dat VIlla op 7 chem zo goed was. Waarom gelijk weer een nieuw team?/andere formatiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb deze 3 al gekocht, even kijken hoe we de rest gaan invullen , 433 zou nog makkelijker zijn, kan ik daarachter op het middenveld alles zetten wat niet met Liga BBVA te maken heeft
¤ 175 al verkocht, en als ik alle IF's zou discarden kan ik nog voor 3.5 miljoen verkopen. Over de ¤ 500 dusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij net als ik al lang je 'investering' eruit
Speel jij ook nog wel eens een potje? Of alleen handelen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
¤ 175 al verkocht, en als ik alle IF's zou discarden kan ik nog voor 3.5 miljoen verkopen. Over de ¤ 500 dus
Njah, 'zou kunnen' tel ik niet meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
¤ 175 al verkocht, en als ik alle IF's zou discarden kan ik nog voor 3.5 miljoen verkopen. Over de ¤ 500 dus
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen handelen eigenlijk. Vind Fifa eigenlijk niet zo'n leuk spel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Speel jij ook nog wel eens een potje? Of alleen handelen?
Jawel, speelt tie ook, maar ik wil even kijken hoe die speelt met 9 chem, anders had ik een duo gemaakt met Villa en Soldado in de spitsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dacht dat VIlla op 7 chem zo goed was. Waarom gelijk weer een nieuw team?/andere formatie
hahahahaquote:
Heb tot nu toe voor 380,50 aan coins verkochtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe rijk ben jij geworden tot zover?
Best weinig toch voor iemand met een autobuyer?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb tot nu toe voor 380,50 aan coins verkocht
De boer - Bogarde - Stam - Reizigerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wanneer wel?Das echt lang geleden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |