Geen pretjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:13 schreef Rawberry het volgende:
Heb ook al zonder reden een duvelglas vol in m'n gezicht gehad.
Alles heeft een reden, aldus God en zijn aanhangers.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:13 schreef Rawberry het volgende:
Heb ook al zonder reden een duvelglas vol in m'n gezicht gehad.
Viel wel mee, ik denk niet dat ik er verwondingen aan overgehouden had.quote:
Meestal zijn vrouwen de reden in zulke omstandigheden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Alles heeft een reden, aldus God en zijn aanhangers.
Maak anders een klachttopic over vrouwen, daar ben ik wel weer een keer aan toe.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:20 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Meestal zijn vrouwen de reden in zulke omstandigheden.
Die topics kunnen er niet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Maak anders een klachttopic over vrouwen, daar ben ik wel weer een keer aan toe.
Ze hebben er ook een naam voor: Vrouwen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is jammer dat er mensen zijn die niet zo goed tegen drank kunnen en het vervolgens voor de rest verpesten.
helemaal mee eens, ik ga zelf ook altijd uit in arnhem. vorige keer wij lopen door de menigte in de discotheek (maatje en ik) en hij tikt perongeluk een beetje bier uit iemands beker vandaan. die kerel begint helemaal te duwen en schelden terwijl mijn vriend een excuus maakte en zelfs voorstelde een nieuw biertje te halen. Sowieso altijd als ik rond een uur of 5 naar huis ga is de hele stad vergeven van politie en zie ik de ene naar de andere knokpartij/arrestatiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef Catatafish het volgende:
Is moeilijker te ontlopen dan je denkt. Elke keer is er wel wat aan de hand (in Arnhem). Gisteravond het toppunt beleeft. Een gozer naast me werd met een glas in z'n gezicht geslagen. Helemaal opengereten. Iedereen onder het bloed, en dat om (vast weer) een onnozele reden.
Heb het zo langzamerhand wel gehad met uitgaan en dit helpt voor geen meter.
Elke toko heeft er wel mee te maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:31 schreef Damsel het volgende:
Ik ga soms naar clubs waar ik eigenlijk niet mag komen omdat minderjarig maar ik heb daar nooit last van gehad of het zelfs gezien. Je gaat naar de verkeerde clubs.
Todat je de verkeerde voor je hebt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:33 schreef Mikezor het volgende:
Gewoon zorgen dat je paar maten bij je hebt en als het erop aankomt flink matten...
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:38 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Totdat je de verkeerde voor je hebt.
Mensen onderschatten elkaar zo
Ah jij gaat dus stappen in de kamer van je ouders waar al het 18+ spul ligt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:31 schreef Damsel het volgende:
Ik ga soms naar clubs waar ik eigenlijk niet mag komen omdat minderjarig maar ik heb daar nooit last van gehad of het zelfs gezien. Je gaat naar de verkeerde clubs.
Clubs met een minimum leeftijd hebben eigenlijk in mijn ervaring vaker geweld dan andere.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:39 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ah jij gaat dus stappen in de kamer van je ouders waar al het 18+ spul ligt.
Welke kroeg?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef Catatafish het volgende:
Is moeilijker te ontlopen dan je denkt. Elke keer is er wel wat aan de hand (in Arnhem). Gisteravond het toppunt beleeft. Een gozer naast me werd met een glas in z'n gezicht geslagen. Helemaal opengereten. Iedereen onder het bloed, en dat om (vast weer) een onnozele reden.
Heb het zo langzamerhand wel gehad met uitgaan en dit helpt voor geen meter.
Oké gaar. Vrij jong volk en niet bepaald onguur ofzo over het algemeen. Maar het kan helaas overal ineens gebeuren. Heb ook e.e.a gezien in 026. Ook onnodig geweld door politie. Het is bijna elke avond wel ergens raak, zelf niet direct mee te maken gehad gelukkig.quote:
Het kan je ook overkomen. Ken een meisje die bij uitgang gewoon op vriendinnen stond te wachten. Stond een gozer naast dr en die slaat dr ineens vol in het gezicht. Zomaar. Ze is knock-out gegaan en moest naar ziekenhuis.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:02 schreef Piye het volgende:
Ach zo ernstig is het allemaal ook weer niet hoor. Ik heb in principe nooit ruzie bij het uitgaan, tenzij ik ga stappen met mensen die altijd wel ruzie krijgen. En volgens mij zie ik er ook weer niet zo badass uit, dat mensen het niet aandurven.
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat iemand zonder reden uitgehaald wordt (de reden hoeft natuurlijk niet altijd goed te zijn). Of ze moet echt veel pech hebben gehad, dat die jongen haar verwarde met een ander of zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het kan je ook overkomen. Ken een meisje die bij uitgang gewoon op vriendinnen stond te wachten. Stond een gozer naast dr en die slaat dr ineens vol in het gezicht. Zomaar. Ze is knock-out gegaan en moest naar ziekenhuis.
99.5% van de tijd gaat het idd goed, alleen met die 0.5% is het dan vaak meteen ook goed mis.
Fittie is onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:04 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ho ho ik maak het ook altijd goed
Als ze dronken zijn of gesnoven hebben dan hebben ze geen reden nodigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat iemand zonder reden uitgehaald wordt (de reden hoeft natuurlijk niet altijd goed te zijn). Of ze moet echt veel pech hebben gehad, dat die jongen haar verwarde met een ander of zo.
zo is een patatje eten tijdens het uitgaan ook een prima reden voor een volkomen vreemde om mij een kopstoot te geven in het voorbijlopen....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat iemand zonder reden uitgehaald wordt (de reden hoeft natuurlijk niet altijd goed te zijn). Of ze moet echt veel pech hebben gehad, dat die jongen haar verwarde met een ander of zo.
Ik maak haast nooit knokken mee in Rotterdam?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:38 schreef EdwardNewgate het volgende:
In Rotterdam gebeurt er ook wel wat. Meestal mbo'ers die gesnoven hebben zorgen voor problemen. Ligt wel aan welke club je gaat maar meestal is er niks aan de hand als je zelf een beetje oppast en knokken is niet al te gebruikelijk.
Maar als er wat gebeurt gelijk verstand op 0 en gelijk erin maar meestal ben je er daarna uitgezet en is je avond verknalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |